Precies, het is niet precies de grote van de borsten alleen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je meet dan ook de cupmaat in combinatie met de borstkas.
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, maar volgens mij ben jij niet heel erg lang en dik dus is de kans ook groter dat E niet bij je past.
Maar goed, jouw lichaam, jij moet er mee rond lopen.
Snijden in gezond vlees met kans op complicaties zou ik niet doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemen
Het leeft nog!!quote:
ondankbaar kreng ben je ookquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Helemaal daarnaar toe? Gooi die webcam maar aan!
Zeg dat dan gewoon, ipv het proberen duidelijk te maken door het Nederlands elftal naar beneden te lullen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kijk niet zwart, ik ben het alleen niet met je eens dat een EK minder telt. Voldoende kwaliteit in Europa (meestal) om dat voor de liefhebber minstens zo interessant te maken.
Dat zou me inderdaad verbazen op een EKquote:Op maandag 5 juli 2010 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel Nederland als Duitsland hebben onverwacht (overtuigend, DE dus) van de Zuid-Amerikaanse favorieten gewonnen. Dat zie je niet op een EK.
Het moet bij de rest passen... Je kan er heel lang over lullen maar er zijn geen vaste combinaties tussen de grote van je lichaam en grote van je borsten..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemen
Dat inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snijden in gezond vlees met kans op complicaties zou ik niet doen.
De kans op complicaties is erg klein als je het bij een goed iemand laat doen en niet bij eentje diequote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kantquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies, het is niet precies de grote van de borsten alleen.
Denk dat ze haar plan al aardig vast gezet heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lul het niet omhoog. En terecht, gegeven hoe het sommige wedstrijden rammelde.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, ipv het proberen duidelijk te maken door het Nederlands elftal naar beneden te lullen.
precies, ook mijn mening.. maar ga daarom nog niet doen. eerst goed en lang nadenken.. eerst mn sleeve.. dan de restquote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef kres het volgende:
[..]
Het moet bij de rest passen... Je kan er heel lang over lullen maar er zijn geen vaste combinaties tussen de grote van je lichaam en grote van je borsten..
Het moet net bij je passen ...
Zo denk ik er dan over ...
Ik hoop dat Nederland die lijn door kan zetten. Ik denk dat het kan. Ze voelen zelf ook wel dat ze nu heel dicht bij zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou me inderdaad verbazen op een EK. Maar Nederland heeft wat mij betreft pas de tweede helft tegen Brazilië karakter laten zien (alhoewel Stekelenburg consistent goed is - goed dat die schoenen van Van der Sar een keer gevuld worden).
Ja indd. Lijkt me ook niet ideaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kant
Heb jij 75? No offence, maar lijkt groter.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kant
Adios Klooonquote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Wel droogstaande mederukkers en vingeraars:
Ik ga naar huis. Leuk geweest. Lekker een stukje kaas (Bob Marley is een goeie variant) en goeie films.
Tot morgen ofsow.![]()
Ergens in de toekomst.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat ze haar plan al aardig vast gezet heeft.
Klopt, dat zei ik dan ookquote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik lul het niet omhoog. En terecht, gegeven hoe het sommige wedstrijden rammelde.
haha, schatje, als ik iets wil, dan overtuigt niemand mij om het niet te doen, maar zoals ik zei, we zijn nog in de bedenkfasequote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in de toekomst.
En ik ben heel goed in het overtuigen van mensen.
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.quote:
Ik heb 75 jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij 75? No offence, maar lijkt groter.
Een nationaal team (wat voor sport dan ook) vertegenwoordigt een land. Het Nederlands elftal vertegenwoordigt mijn land, en via dat land mij. Dat is wat voor mij telt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.
Het elftal uit de buurt moet wel winnen. Wat mij betreft met lelijk voetbal en hele veel geluk.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.
Eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw mijzelf net zo min vertegenwoordigd door Robben als door Sieneke. Ik heb er geen invloed op gehad. Nu mogen ze van mij best namens Nederland spelen, maar dat is niet namens mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een nationaal team (wat voor sport dan ook) vertegenwoordigt een land. Het Nederlands elftal vertegenwoordigt mijn land, en via dat land mij. Dat is wat voor mij telt.
Dat mag van mij. Maar als je het niet erg vindt, laat ik jouw individualisme niet mijn feestvreugde verpesten morgen en zondagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw mijzelf net zo min vertegenwoordigd door Robben als door Sieneke. Ik heb er geen invloed op gehad. Nu mogen ze van mij best namens Nederland spelen, maar dat is niet namens mij.
Ik heb het vermoeden dat mijn al dan niet afwezige goedkeuring daar weinig mee van doen gaat hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Maar als je het niet erg vindt, laat ik jouw individualisme niet mijn feestvreugde verpesten morgen en zondag
100% correct morgenavond. Vind het alleen nu even een kleine domper.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn al dan niet afwezige goedkeuring daar weinig mee van doen gaat hebben.
Scheelt het als ik vind dat Uruguay morgen naar huis moet?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% correct morgenavond. Vind het alleen nu even een kleine domper.
Jawelquote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Scheelt het als ik vind dat Uruguay morgen naar huis moet?
Dior?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
En ik heb ein-de-lijk een goede foundation gevonden die bij mijn lichte huid past
Inderdaad, de wedstrijden gewoon op je zolderkamertje kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
saamhorigheidsgevoel is overrated en oppervlakkig.
Yves Saint Laurent. Ben ruim drie kwartier bij de Pour Vous geweest.... die verkoopster haalde er ook een collega bij enzo... iets van 6 verschillende merken en daarvan ook weer 2 of 3 tinten geprobeerdquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
saamhorigheidsgevoel is overrated en oppervlakkig.
Dat doe jij dan weer.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, de wedstrijden gewoon op je zolderkamertje kijken.
Nou ja, ik ben het wel met je eens, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
Dat doe jij dan weer.
Ik kan sociaal doen wel waarderen alleen een zogenaamd saamhorigheidsgevoel is overrated.
Het heeft van alles met elkaar te maken. Samen bijv. een voetbalwedstrijd kijken is niet alleen sociaal, de meeste mensen genieten er dan ook meer van dan dat ze dat alleen zouden doen (1+1+1+1=6 zeg maar). En dat is dat saamhorigheidsgevoel.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe jij dan weer.
Ik kan sociaal doen wel waarderen alleen een zogenaamd saamhorigheidsgevoel is overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |