quote:
Ja en neequote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef El_Matador het volgende:
Ah ok, nee, dan is het niet verstandig. Maar jij wil dus niet te lang meer wachten met sokjes breien...
Een FOK!kindje wordt dat dan?
Lijkt mij ook, ik snap ook niet dat mensen er zo 'out of the blue' in stappen. (Zo lijkt het dan af en toe voor mij..)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Het kiezen voor een kind lijkt me de moeilijkste keuze ooit.
Nope, het was te lawaaiig, ik kan dan niemand verstaan. Maar wel super sfeertje daar.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha. Met de wedstrijd niks gescoord? Ik ben in Zeist blijven kijken, 's avonds naar het IBB voor een feestje.
Ah ken ik niet. Een ex-scharrel deed dierenartsopleiding en woonde in Oog in Al, maar zij was het vast niet.
Wie gaat er neuken met wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ik snap ook niet dat mensen er zo 'out of the blue' in stappen. (Zo lijkt het dan af en toe voor mij..)
Jij gaat een kind maken bij Nouk, dan heeft ze bewijs dat kinderen lang niet altijd leuk zijn.quote:
Precies, ik ook inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.
Dat is alleen zo als E_M het topic aanmaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
Mensen die konden schrijven ipv kennen/kenden, moeten echt dood
Ah, dat zou verklaren waarom het mij niet eerder opgevallen is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als E_M het topic aanmaakt.
Al kunnen mensen tegenwoordig ook nogal overdrijven. De eerste 2 babykamers moeten al ingericht en behangen zijn, de inschrijving op het dagverblijf, de sportclubs waar de kleintjes op gaan tot ze niet meer luisteren moet geregeld zijn, de kleren voor de eerste 6 jaar hangen vast klaar, winter op zolder en zomer in de kast. etc etcquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.
Ja, en voor die tijd overweeg ik het niet eens. Ik wil nooit zo'n moeder worden die haar kinderen niet kan geven wat ze nodig hebben doordat ze de fout maakte zich zwanger te drukken door een of andere lapzwans, onder het mom"met liefde alleen komt het ook wel groot".quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook inderdaadEn de zekerheid van een vaste baan
Da kenne we niequote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!
Op de Extince manier.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef rival het volgende:
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!
oh, ik had niet genoeg geldquote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook inderdaadEn de zekerheid van een vaste baan
Nja. ik heb diegene nooit gekonnen hoor.. eg niej!!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
Mensen die konden schrijven ipv kennen/kenden, moeten echt dood
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
Ah, dat zou verklaren waarom het mij niet eerder opgevallen is.
Heeeequote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Delan het volgende:
pff wat een heerlijk weekje achter de rug!! nu weer druk deze week
Ohquote:
Mijn oog viel er op.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?
Ja, daar ging het omquote:
Iemand moet het doenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?
*Pakt remingtonquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik heb diegene nooit gekonnen hoor.. eg niej!!
Adios klutsjequote:
ik zit je maar te dollen hoor, ik weet precies wat er mis was dat hoeft niemand me te vertellenquote:
heeee liefiequote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeee![]()
Ja, erg he? Afgelopen week was gaaaaf. Nu weer werken.
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.quote:
Jij zij kondenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef rival het volgende:
ik zit je maar te dollen hoor, ik weet precies wat er mis was dat hoeft niemand me te vertellen![]()
doei nouk
Pm dan maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.
is veel animo voor die beesten
Is dat niet verleden tijd van konnen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij zijzei konden
over konnen heb je nooit wat gezegt
Zit je lekker poedeliewoepsie?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef Delan het volgende:
[..]
heeee liefie![]()
![]()
ik wil terug naar afgelopen week!!! wel fijn in een opgeruimd huisje thuis te komen![]()
ja ik mag/moet morgen ook weer![]()
ooo en je bent weer vol
maar als ik dat wilt, dan moogt ik dat gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet verleden tijd van konnen?
Vooralsnog is het fout
*Pakt remington nogmaals
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit je lekker poedeliewoepsie?![]()
vanavond chillen. En vroeg slapen. Ofzo. Morgen verder met sollicitatie (CV opgepoetst en ben het nu in het Spaans aan het vertalen).
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik dat wilt, dan moogt ik dat gewoon
Die poesjes van vorige week?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.
is veel animo voor die beesten
jij, vroeg slapenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit je lekker poedeliewoepsie?![]()
vanavond chillen. En vroeg slapen. Ofzo. Morgen verder met sollicitatie (CV opgepoetst en ben het nu in het Spaans aan het vertalen).
en ik vint hed heerlijk om faut te sgreiven.quote:
Wat is jailbait?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
poedeliewoepsie, dat was pas een mooi stukje jailbait op de laatste ONZ meet.
quote:
Wie met wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
poedeliewoepsie, dat was pas een mooi stukje jailbait op de laatste ONZ meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen spellingsnaziquote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik vint hed heerlijk om faut te sgreiven.![]()
vooral als er spellingsnazi's zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik vint hed heerlijk om faut te sgreiven.![]()
vooral als er spellingsnazi's zijn
Ik verbaas graag mensen, maar ik ken het echt niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je verbaast me dat je die term niet kent!
Ah jonge chickies dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon even googlen, op afbeeldingen.
Zit jij ook weleens op andere site's behalve Fok!?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verbaas graag mensen, maar ik ken het echt niet.
jij, en die verdomde kloon van mequote:
Fok! verrijkt je wereld.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verbaas graag mensen, maar ik ken het echt niet.
mooi kruisquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah jonge chickies dus.
Niet interessant.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah jonge chickies dus.
Niet interessant.
Met een kusje er op maakt het dat niet minder suggestief.quote:
Nu.nl, telegraaf, ander forum, vi, gmail, partyflock, werkdingetjes...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit jij ook weleens op andere site's behalve Fok!?
Dat mag.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That my friend, I find complete and utter bullcrap.
Haha, zou je zeggen hequote:Op maandag 5 juli 2010 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met zulke tieten ben je gewoon volwassen.
ik hou van suggestiefquote:Op maandag 5 juli 2010 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een kusje er op maakt het dat niet minder suggestief.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik ben 31. Een giechelend onzeker meisje windt mij gewoon niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je lullen wat je wil of willen wat je lult, maar het is gewoon zo.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
internationaal.quote:
Dat is mooiquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 31. Een giechelend onzeker meisje windt mij gewoon niet op.
Kan je lullen wat je wil of willen wat je lult, maar het is gewoon zo.
ouwe lulquote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ze jong is wil niet zeggen dat ze giechelen en onzeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ziet er veel beter uitquote:
Onder de 18 toch wel hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ze jong is wil niet zeggen dat ze giechelen en onzeker zijn.
Giechelen hoeft inderdaad niet, onzeker meestal welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef vencodark het volgende:
Dat ze jong is wil niet zeggen dat ze giechelen en onzeker zijn.
Nee, heb smaak.quote:
Liever iets meer vlees op de bottenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Giechelen hoeft inderdaad niet, onzeker meestal wel
Oh vast wel. En anders de uitzonderingen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Giechelen hoeft inderdaad niet, onzeker meestal wel
Vertel eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.quote:
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
En inhoudquote:
Daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, heb smaak.
Mannen die voor zulke meisjes gaan, zijn gewoon bang voor vrouwen.
Dat. Dan JUIST.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meer dan de helft is heul niet onzeker
Vertel, waar wel over?quote:
Oh, maar ik verwacht ook niet dat het wel je ding is hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
Heel veel doen iig alsof ze heel zeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Overcompensatie om maar niet onzeker over te komen is niet direkt het hoogtepunt van zelfverzekerdheid. Om maar te zwijgen over zelfrespectquote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goedquote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
gewoon je leeftijd schat, gewoon simpel je leeftijdquote:
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goed
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Ja, dan kunnen meisjes het toch echt vergeten. Sommige dingen fake je niet.quote:
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, een vriendin van me heeft echt altijd een slechte timing eigenlijk.Ze wilt altijd wat afspreken als ik aan het werk ben of als ik echt totaal geen zin heb de deur uit te gaan. En als ik wel iets wil doen, kan zij weer niet.
Misschien beide slechte timing dus. Maar nu heb ik de neiging weer 'nee' te zeggen.
Jij misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.
Ik combineerde het, nog steeds trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Schort voornamelijk aan die zelfreflectiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een briljant idee zeg. Zou ik echt nooit opgekomen zijn!
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Wax!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfft.. wanneer stoppen die wenkbrauwen eens met teruggroeien?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwens
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
27quote:
Good vs. Monobrowquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Als je ze weg lasertquote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb ik geprobeerd... werkt niet...quote:
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Nee, Aziaten!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Dat was niet helemaal mijn GvsE-beeldquote:
nee, ik blijf er 2 houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jongerquote:
ja, maar dat duurt niet zo langquote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoor
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jonger
ik vind het stoer klinkenquote:
quote:
True. Threading is echt ideaalquote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt niet zo lang
haaartje voor haartje, wat eindigt in dat ik hele plukken wegtrek en er dan achterkom geen wenkbrauw meer over te hebben
Doe daar dan iets mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.
Tips?quote:
Het staat er toch dus het is waarquote:
Veel plezier.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga eten, mn haar doen, en mezelf wat moed indrinken voor vanavond. Daag!
Dat zou zuigen. Over dinsdag heb ik gelijk gehad met 2-1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
In de finale treffen ze Duitsland en verliezen ze met 4-0.
Als ik typ dat Willem-Alexander dood is, staat het er ook. Maar dat maakt het nog niet waarquote:
Dat doe ik nu ook met epilerenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Threading is echt ideaal
Om de drie á vier weken moet je het laten doen.
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.quote:
Hoeveel kost het ongeveer om te threaden dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
nee, ik wil flitsenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
ik vind dat wel meevallen eigkquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer voor het eerst gewaxt. Godver, wat doet dat pijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ik dacht al: ik zeg niks.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Boobjob? Lijkt me doodeng.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ligt eraan waar je het doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen eigk
harsen vind ik sowieso leuk om te doen
En hoe lang de haren al zijnquote:
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. Ik hoop toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
we hebben je gister gewaarschuwt.. Wanhopigquote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. De meeste singles hopen toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
Joh echt waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik typ dat Willem-Alexander dood is, staat het er ook. Maar dat maakt het nog niet waar
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart een keer mee te mogen maken.
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.quote:
Downunder ga ik volgende keer eens een keer proberen.. lijkt me best geniaalquote:
EK 88 was goed genoegquote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart een keer mee te mogen maken.
Heb je die sleeve dan al?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.
maar het uiteindelijke resultaat
bij een sleeve hoort wel een DD vind ik eigk
Auw.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Downunder ga ik volgende keer eens een keer proberen.. lijkt me best geniaal
geen flauw idee dusquote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Wat is een agromagrie?
Edit:
[ afbeelding ]
Blijkbaar dit, maar waar is het voor
nee, dat wordt sowieso na de zomer pasquote:
Ik weet het ook nietquote:
poging totquote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben je gister gewaarschuwt.. Wanhopig![]()
dit is een grapje van mn kloon.. in de originele OP is er niks veranderd
Ach, ik vind het op de benen echt niks aan, voel je eigk niks vanquote:
wikipedia?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietIk weet ook niet eens zeker of dit een agromagrie is. Laat staan dat ik weet wat een agromagrie is.
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinnerenquote:
Je crib is nu belangrijkerquote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat wordt sowieso na de zomer pas![]()
en sowieso pas als ik mn nieuwe belastinggeld binnen heb, had nu even andere kosten die voor gingen
Google weet het niet, Wikipedia weet het niet. Ik kan niks vinden.quote:
Je kloon?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dit is een grapje van mn kloon.. in de originele OP is er niks veranderd
Nee, toen was ik nog maar 11 en zat ik naast mijn doorgaans rustige vader op de bank. Dat rustige was er tijdens de finale wel af trouwens.quote:
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.
maar het uiteindelijke resultaat
bij een sleeve hoort wel een DD vind ik eigk
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?quote:
Ik herinner mij daar vrijwel niets vanquote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinneren
Heb ik niet getest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, ik vind het op de benen echt niks aan, voel je eigk niks van
precies.. moest daar even geld in investeren, maar krijg als het goed is weer ruig belastingcentjes over 2009 terug, dus ik wacht vrolijk afquote:
El_Matador dusquote:
Ik was slechts 3quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinneren
Reken het stelletje valsspelers van Uruguay niet mee en dit is ook een Europees onderonsjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk. En gezien het feit dat binnen deze reeks al wat dates hebben plaats gevonden tussen diverse mensen ben ik niet de enige.Maar ik ben niet zo dom om dat heel hard in elk topic te roepen, omdat ik weet dat dat niet werkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?
Ik vind van die neptieten mooi, en al helemaal met zo'n dikke sleeve erlangsafquote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeft
1 hierquote:
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeft
quote:
Bestaat het dan wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google weet het niet, Wikipedia weet het niet. Ik kan niks vinden.
bij deze: als je de huid goed straktrekt, en snel de harsstrip eraf jengst, dan voel je er bijna geen kloot vanquote:
Nadat we de rest van de wereld er uit hebben geknikkert!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reken het stelletje valsspelers van Uruguay niet mee en dit is ook een Europees onderonsje.
Haha, maar feit blijft dus eigenlijk wel dat jij het ook gehoopt hebt, of nog steeds doet. Dat is niet erg hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk. En gezien het feit dat binnen deze reeks al wat dates hebben plaats gevonden tussen diverse mensen ben ik niet de enige.Maar ik ben niet zo dom om dat heel hard in elk topic te roepen, omdat ik weet dat dat niet werkt.
Heb ik gedaan maar ik zei al: niet op mijn benen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij deze: als je de huid goed straktrekt, en snel de harsstrip eraf jengst, dan voel je er bijna geen kloot van
RZ en andere komen itt Socios hier niet voor die (seks)date, maar vinden het niet erg als het wel komtquote:Op maandag 5 juli 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shuiquote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, maar feit blijft dus eigenlijk wel dat jij het ook gehoopt hebt, of nog steeds doet. Dat is niet erg hoor.Maar het viel me op dat je Socios' post veranderde in: ik hoop. Terwijl het ook voor jezelf geldt.
Geen job.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shui.
Hoe doe je een assjob? Gewoon veel steppen en dansen, dat helpt. Al die onzin aan je lichaam, is niet nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shui.
Maar dat wilde ik er ook niet mee zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
RZ en andere komen itt Socios hier niet voor die (seks)date, maar vinden het niet erg als het wel komt
Dat past ie ook zeker welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.
Ja. eigk welquote:
De rest van de wereld leverde geen tegenstand en daar wil je trots op zijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nadat we de rest van de wereld er uit hebben geknikkert!
Ja, dat weet ik nu ondertussen wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.
Klopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat past ie ook zeker wel
[..]
Ja. eigk wel
niet van die ronde dingen hoor, dat je boven ook een halve ronding ziet, maar gewoon mooi
waar welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ik zei al: niet op mijn benen.
Oh, soms zijn neppe best goed gelukt hoor. Het is niet standaard lelijk. En zeker als het misschien wel beter bij je lichaam past.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat past ie ook zeker wel
[..]
Ja. eigk wel
niet van die ronde dingen hoor, dat je boven ook een halve ronding ziet, maar gewoon mooi
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rest van de wereld leverde geen tegenstand en daar wil je trots op zijn?.
Geen idee, ik houd het niet bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het staat in de OP omdat het gewoon zo is. Hoeveel (seks)dates zijn er niet al geweest tussen FOK!k(st)ers?
Platvisjes?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef kres het volgende:
ik heb visjes..![]()
Of hebben we het daar niet over.. ?
Bikinilijn dus. Speciale strips ofzo ervoor. Maar doet dus fucking pijn. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijker het wordt omdat de haartjes euh...dunner en zwakker worden.quote:
gewoon zoutwaterzakken erin douwen onder de kontspierquote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe doe je een assjob? Gewoon veel steppen en dansen, dat helpt. Al die onzin aan je lichaam, is niet nodig.
Dansende vrouwen...![]()
Moeilijk oordelen laat eerst maar de originele zienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind van die neptieten mooi, en al helemaal met zo'n dikke sleeve erlangsaf
ik denk zelf dat DD beter bij mij past dan C..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, soms zijn neppe best goed gelukt hoor. Het is niet standaard lelijk. En zeker als het misschien wel beter bij je lichaam past.
Thanks....quote:
Natuurlijk wel joh. Zoveel wedstrijden ongeslagen en op het wk nog maar één velddoelpunt tegen, dat is natuurlijk niet de verdienste van Oranje.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.
Ja. volgende keer doenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bikinilijn dus. Speciale strips ofzo ervoor. Maar doet dus fucking pijn. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijker het wordt omdat de haartjes euh...dunner en zwakker worden.
Ook goed, ik reken in oude matenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat DD niet bestaat en dat dit gewoon een E is in huidige maatstaven?
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk zelf dat DD beter bij mij past dan C..
maar dat denk ik
Jij bent wat voller zeg maar? Geen strak maatje 36/38? Want dan staat DD misschien indd. wel heel goed, niet te groot zeg maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat denk ik
Dat zul je dan persoonlijk moeten komen checkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Thrust het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen laat eerst maar de originele zien
Ik kijk niet zwart, ik ben het alleen niet met je eens dat een EK minder telt. Voldoende kwaliteit in Europa (meestalquote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.
Hoeveel el gordijnrails heb je nodig?quote:
Dat kan ik niet beoordelen, maar volgens mij ben jij niet heel erg lang en dik dus is de kans ook groter dat E niet bij je past.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat denk ik
ik ben maatje 40 ongeveerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent want voller zeg maar? Geen strak maatje 36/38? Want dan staat DD misschien indd. wel heel goed, niet te groot zeg maar.
Ik had ooit een klasgenoot die iig wat flinker was maar best kleine borsten...en dat stond gewoon niet.
het is in combi met de omvang, en veel vrouwen dragen de verkeerde bhquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.Het was ook meer een flinke C, kleine D had ik het idee.
Flinke C is prima, niks mis mee.
Je meet dan ook de cupmaat in combinatie met de borstkas.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.Het was ook meer een flinke C, kleine D had ik het idee.
Flinke C is prima, niks mis mee.
Zowel Nederland als Duitsland hebben onverwacht (overtuigend, DE dus) van de Zuid-Amerikaanse favorieten gewonnen. Dat zie je niet op een EK.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kijk niet zwart, ik ben het alleen niet met je eens dat een EK minder telt. Voldoende kwaliteit in Europa (meestal) om dat voor de liefhebber minstens zo interessant te maken.
Geen, ik heb luxaflexquote:Op maandag 5 juli 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel el gordijnrails heb je nodig?
Weet ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je meet dan ook de cupmaat in combinatie met de borstkas.
Helemaal daarnaar toe? Gooi die webcam maar aan!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zul je dan persoonlijk moeten komen checken![]()
Precies, het is niet precies de grote van de borsten alleen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je meet dan ook de cupmaat in combinatie met de borstkas.
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, maar volgens mij ben jij niet heel erg lang en dik dus is de kans ook groter dat E niet bij je past.
Maar goed, jouw lichaam, jij moet er mee rond lopen.
Snijden in gezond vlees met kans op complicaties zou ik niet doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemen
Het leeft nog!!quote:
ondankbaar kreng ben je ookquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Helemaal daarnaar toe? Gooi die webcam maar aan!
Zeg dat dan gewoon, ipv het proberen duidelijk te maken door het Nederlands elftal naar beneden te lullen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kijk niet zwart, ik ben het alleen niet met je eens dat een EK minder telt. Voldoende kwaliteit in Europa (meestal) om dat voor de liefhebber minstens zo interessant te maken.
Dat zou me inderdaad verbazen op een EKquote:Op maandag 5 juli 2010 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel Nederland als Duitsland hebben onverwacht (overtuigend, DE dus) van de Zuid-Amerikaanse favorieten gewonnen. Dat zie je niet op een EK.
Het moet bij de rest passen... Je kan er heel lang over lullen maar er zijn geen vaste combinaties tussen de grote van je lichaam en grote van je borsten..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet dik, maar ben ook niet van mening dat je dik hoeft te zijn om E te nemen
Dat inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snijden in gezond vlees met kans op complicaties zou ik niet doen.
De kans op complicaties is erg klein als je het bij een goed iemand laat doen en niet bij eentje diequote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kantquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies, het is niet precies de grote van de borsten alleen.
Denk dat ze haar plan al aardig vast gezet heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lul het niet omhoog. En terecht, gegeven hoe het sommige wedstrijden rammelde.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, ipv het proberen duidelijk te maken door het Nederlands elftal naar beneden te lullen.
precies, ook mijn mening.. maar ga daarom nog niet doen. eerst goed en lang nadenken.. eerst mn sleeve.. dan de restquote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef kres het volgende:
[..]
Het moet bij de rest passen... Je kan er heel lang over lullen maar er zijn geen vaste combinaties tussen de grote van je lichaam en grote van je borsten..
Het moet net bij je passen ...
Zo denk ik er dan over ...
Ik hoop dat Nederland die lijn door kan zetten. Ik denk dat het kan. Ze voelen zelf ook wel dat ze nu heel dicht bij zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou me inderdaad verbazen op een EK. Maar Nederland heeft wat mij betreft pas de tweede helft tegen Brazilië karakter laten zien (alhoewel Stekelenburg consistent goed is - goed dat die schoenen van Van der Sar een keer gevuld worden).
Ja indd. Lijkt me ook niet ideaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kant
Heb jij 75? No offence, maar lijkt groter.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb 75E, dat is dan wel aan de redelijk grote kant
Adios Klooonquote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
Wel droogstaande mederukkers en vingeraars:
Ik ga naar huis. Leuk geweest. Lekker een stukje kaas (Bob Marley is een goeie variant) en goeie films.
Tot morgen ofsow.![]()
Ergens in de toekomst.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat ze haar plan al aardig vast gezet heeft.
Klopt, dat zei ik dan ookquote:Op maandag 5 juli 2010 18:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik lul het niet omhoog. En terecht, gegeven hoe het sommige wedstrijden rammelde.
haha, schatje, als ik iets wil, dan overtuigt niemand mij om het niet te doen, maar zoals ik zei, we zijn nog in de bedenkfasequote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ergens in de toekomst.
En ik ben heel goed in het overtuigen van mensen.
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.quote:
Ik heb 75 jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij 75? No offence, maar lijkt groter.
Een nationaal team (wat voor sport dan ook) vertegenwoordigt een land. Het Nederlands elftal vertegenwoordigt mijn land, en via dat land mij. Dat is wat voor mij telt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.
Het elftal uit de buurt moet wel winnen. Wat mij betreft met lelijk voetbal en hele veel geluk.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een elftal moet goed zijn door goed te spelen, niet door toevallig bij mij in de buurt geboren zijn.
Eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw mijzelf net zo min vertegenwoordigd door Robben als door Sieneke. Ik heb er geen invloed op gehad. Nu mogen ze van mij best namens Nederland spelen, maar dat is niet namens mij.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een nationaal team (wat voor sport dan ook) vertegenwoordigt een land. Het Nederlands elftal vertegenwoordigt mijn land, en via dat land mij. Dat is wat voor mij telt.
Dat mag van mij. Maar als je het niet erg vindt, laat ik jouw individualisme niet mijn feestvreugde verpesten morgen en zondagquote:Op maandag 5 juli 2010 18:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw mijzelf net zo min vertegenwoordigd door Robben als door Sieneke. Ik heb er geen invloed op gehad. Nu mogen ze van mij best namens Nederland spelen, maar dat is niet namens mij.
Ik heb het vermoeden dat mijn al dan niet afwezige goedkeuring daar weinig mee van doen gaat hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Maar als je het niet erg vindt, laat ik jouw individualisme niet mijn feestvreugde verpesten morgen en zondag
100% correct morgenavond. Vind het alleen nu even een kleine domper.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn al dan niet afwezige goedkeuring daar weinig mee van doen gaat hebben.
Scheelt het als ik vind dat Uruguay morgen naar huis moet?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% correct morgenavond. Vind het alleen nu even een kleine domper.
Jawelquote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Scheelt het als ik vind dat Uruguay morgen naar huis moet?
Dior?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
En ik heb ein-de-lijk een goede foundation gevonden die bij mijn lichte huid past
Inderdaad, de wedstrijden gewoon op je zolderkamertje kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
saamhorigheidsgevoel is overrated en oppervlakkig.
Yves Saint Laurent. Ben ruim drie kwartier bij de Pour Vous geweest.... die verkoopster haalde er ook een collega bij enzo... iets van 6 verschillende merken en daarvan ook weer 2 of 3 tinten geprobeerdquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
saamhorigheidsgevoel is overrated en oppervlakkig.
Dat doe jij dan weer.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, de wedstrijden gewoon op je zolderkamertje kijken.
Nou ja, ik ben het wel met je eens, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
Dat doe jij dan weer.
Ik kan sociaal doen wel waarderen alleen een zogenaamd saamhorigheidsgevoel is overrated.
Het heeft van alles met elkaar te maken. Samen bijv. een voetbalwedstrijd kijken is niet alleen sociaal, de meeste mensen genieten er dan ook meer van dan dat ze dat alleen zouden doen (1+1+1+1=6 zeg maar). En dat is dat saamhorigheidsgevoel.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe jij dan weer.
Ik kan sociaal doen wel waarderen alleen een zogenaamd saamhorigheidsgevoel is overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |