Vertel eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.quote:
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
En inhoudquote:
Daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, heb smaak.
Mannen die voor zulke meisjes gaan, zijn gewoon bang voor vrouwen.
Dat. Dan JUIST.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meer dan de helft is heul niet onzeker
Vertel, waar wel over?quote:
Oh, maar ik verwacht ook niet dat het wel je ding is hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
Heel veel doen iig alsof ze heel zeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Overcompensatie om maar niet onzeker over te komen is niet direkt het hoogtepunt van zelfverzekerdheid. Om maar te zwijgen over zelfrespectquote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goedquote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
gewoon je leeftijd schat, gewoon simpel je leeftijdquote:
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goed
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Ja, dan kunnen meisjes het toch echt vergeten. Sommige dingen fake je niet.quote:
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, een vriendin van me heeft echt altijd een slechte timing eigenlijk.Ze wilt altijd wat afspreken als ik aan het werk ben of als ik echt totaal geen zin heb de deur uit te gaan. En als ik wel iets wil doen, kan zij weer niet.
Misschien beide slechte timing dus. Maar nu heb ik de neiging weer 'nee' te zeggen.
Jij misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.
Ik combineerde het, nog steeds trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Schort voornamelijk aan die zelfreflectiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een briljant idee zeg. Zou ik echt nooit opgekomen zijn!
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Wax!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfft.. wanneer stoppen die wenkbrauwen eens met teruggroeien?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwens
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
27quote:
Good vs. Monobrowquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Als je ze weg lasertquote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb ik geprobeerd... werkt niet...quote:
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Nee, Aziaten!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Dat was niet helemaal mijn GvsE-beeldquote:
nee, ik blijf er 2 houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jongerquote:
ja, maar dat duurt niet zo langquote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoor
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jonger
ik vind het stoer klinkenquote:
quote:
True. Threading is echt ideaalquote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt niet zo lang
haaartje voor haartje, wat eindigt in dat ik hele plukken wegtrek en er dan achterkom geen wenkbrauw meer over te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |