Vertel eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.quote:
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ja vroeger, uit jouw tijd. Moet je nu eens kijken
En inhoudquote:
Daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, heb smaak.
Mannen die voor zulke meisjes gaan, zijn gewoon bang voor vrouwen.
Dat. Dan JUIST.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ze een grote bek hebben betekent nog niet dat ze niet onzeker zijn.
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meer dan de helft is heul niet onzeker
Vertel, waar wel over?quote:
Oh, maar ik verwacht ook niet dat het wel je ding is hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Giechelend genoeg. Niet mijn ding.
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
Heel veel doen iig alsof ze heel zeker zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Overcompensatie om maar niet onzeker over te komen is niet direkt het hoogtepunt van zelfverzekerdheid. Om maar te zwijgen over zelfrespectquote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goedquote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Onzin. Leer eens door een houding heen te prikken man.
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef El_Matador het volgende:
Een meisje van onder de 18 met de kenmerken waar ik op val is niet te vinden.
gewoon je leeftijd schat, gewoon simpel je leeftijdquote:
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan Puppy dat (nog) niet zo goed
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kenmerken zijn dan ook niet alleen uiterlijk, neem ik zo aan.
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
Ja, dan kunnen meisjes het toch echt vergeten. Sommige dingen fake je niet.quote:
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, een vriendin van me heeft echt altijd een slechte timing eigenlijk.Ze wilt altijd wat afspreken als ik aan het werk ben of als ik echt totaal geen zin heb de deur uit te gaan. En als ik wel iets wil doen, kan zij weer niet.
Misschien beide slechte timing dus. Maar nu heb ik de neiging weer 'nee' te zeggen.
Jij misschienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat waren we schattig onnozel vroeger he?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een keer een afspraak als jullie beide kunnen.
Ik combineerde het, nog steeds trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Schort voornamelijk aan die zelfreflectiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een briljant idee zeg. Zou ik echt nooit opgekomen zijn!
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Wax!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfft.. wanneer stoppen die wenkbrauwen eens met teruggroeien?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwens
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
27quote:
Good vs. Monobrowquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Als je ze weg lasertquote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb ik geprobeerd... werkt niet...quote:
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Nee, Aziaten!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Dat was niet helemaal mijn GvsE-beeldquote:
nee, ik blijf er 2 houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jongerquote:
ja, maar dat duurt niet zo langquote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoor
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jonger
ik vind het stoer klinkenquote:
quote:
True. Threading is echt ideaalquote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt niet zo lang
haaartje voor haartje, wat eindigt in dat ik hele plukken wegtrek en er dan achterkom geen wenkbrauw meer over te hebben
Doe daar dan iets mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.
Tips?quote:
Het staat er toch dus het is waarquote:
Veel plezier.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga eten, mn haar doen, en mezelf wat moed indrinken voor vanavond. Daag!
Dat zou zuigen. Over dinsdag heb ik gelijk gehad met 2-1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
In de finale treffen ze Duitsland en verliezen ze met 4-0.
Als ik typ dat Willem-Alexander dood is, staat het er ook. Maar dat maakt het nog niet waarquote:
Dat doe ik nu ook met epilerenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Threading is echt ideaal
Om de drie á vier weken moet je het laten doen.
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.quote:
Hoeveel kost het ongeveer om te threaden dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
nee, ik wil flitsenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
ik vind dat wel meevallen eigkquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer voor het eerst gewaxt. Godver, wat doet dat pijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ik dacht al: ik zeg niks.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
Boobjob? Lijkt me doodeng.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ligt eraan waar je het doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen eigk
harsen vind ik sowieso leuk om te doen
En hoe lang de haren al zijnquote:
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. Ik hoop toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
we hebben je gister gewaarschuwt.. Wanhopigquote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. De meeste singles hopen toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
Joh echt waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik typ dat Willem-Alexander dood is, staat het er ook. Maar dat maakt het nog niet waar
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart een keer mee te mogen maken.
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.quote:
Downunder ga ik volgende keer eens een keer proberen.. lijkt me best geniaalquote:
EK 88 was goed genoegquote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart een keer mee te mogen maken.
Heb je die sleeve dan al?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.
maar het uiteindelijke resultaat
bij een sleeve hoort wel een DD vind ik eigk
Auw.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Downunder ga ik volgende keer eens een keer proberen.. lijkt me best geniaal
geen flauw idee dusquote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Wat is een agromagrie?
Edit:
[ afbeelding ]
Blijkbaar dit, maar waar is het voor
nee, dat wordt sowieso na de zomer pasquote:
Ik weet het ook nietquote:
poging totquote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben je gister gewaarschuwt.. Wanhopig![]()
dit is een grapje van mn kloon.. in de originele OP is er niks veranderd
Ach, ik vind het op de benen echt niks aan, voel je eigk niks vanquote:
wikipedia?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietIk weet ook niet eens zeker of dit een agromagrie is. Laat staan dat ik weet wat een agromagrie is.
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinnerenquote:
Je crib is nu belangrijkerquote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat wordt sowieso na de zomer pas![]()
en sowieso pas als ik mn nieuwe belastinggeld binnen heb, had nu even andere kosten die voor gingen
Google weet het niet, Wikipedia weet het niet. Ik kan niks vinden.quote:
Je kloon?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dit is een grapje van mn kloon.. in de originele OP is er niks veranderd
Nee, toen was ik nog maar 11 en zat ik naast mijn doorgaans rustige vader op de bank. Dat rustige was er tijdens de finale wel af trouwens.quote:
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeftquote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja doet pijn en je kan/mag 6 weken helemaal niks.
maar het uiteindelijke resultaat
bij een sleeve hoort wel een DD vind ik eigk
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?quote:
Ik herinner mij daar vrijwel niets vanquote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinneren
Heb ik niet getest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, ik vind het op de benen echt niks aan, voel je eigk niks van
precies.. moest daar even geld in investeren, maar krijg als het goed is weer ruig belastingcentjes over 2009 terug, dus ik wacht vrolijk afquote:
El_Matador dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |