Doe daar dan iets mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.
Tips?quote:
Het staat er toch dus het is waarquote:
Veel plezier.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga eten, mn haar doen, en mezelf wat moed indrinken voor vanavond. Daag!
Dat zou zuigen. Over dinsdag heb ik gelijk gehad met 2-1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
In de finale treffen ze Duitsland en verliezen ze met 4-0.
Als ik typ dat Willem-Alexander dood is, staat het er ook. Maar dat maakt het nog niet waarquote:
Dat doe ik nu ook met epilerenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Threading is echt ideaal
Om de drie á vier weken moet je het laten doen.
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.quote:
Hoeveel kost het ongeveer om te threaden dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
nee, ik wil flitsenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar threading gaat 3000000 keer sneller, strakker en mooier dan epileren.
Als je echt voor altijd van je haar af wilt, moet je laseren.
ik vind dat wel meevallen eigkquote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer voor het eerst gewaxt. Godver, wat doet dat pijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ik dacht al: ik zeg niks.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
Boobjob? Lijkt me doodeng.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil flitsen![]()
maar, meerdere area's, dus mag na de tat er flink voor sparen..
maar denk dat een evt. boob/assjob eerder komt
Ligt eraan waar je het doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind dat wel meevallen eigk
harsen vind ik sowieso leuk om te doen
En hoe lang de haren al zijnquote:
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. Ik hoop toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
we hebben je gister gewaarschuwt.. Wanhopigquote:Op maandag 5 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik dacht al: ik zeg niks.
Wel mooi dat het nu ook een (seks)datingtopic is. De meeste singles hopen toch, al dan niet stiekem, iemand tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |