Ik combineerde het, nog steeds trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Schort voornamelijk aan die zelfreflectiequote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet de charme van jong zijn? Denken dat je alles weet? En zo gauw je zelfreflectie hebt geleerd denken "mijn god, wat was ik stom"?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een briljant idee zeg. Zou ik echt nooit opgekomen zijn!
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik wisselde af tussen schattig en onnozel
.
Wax!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pfft.. wanneer stoppen die wenkbrauwen eens met teruggroeien?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vooral onnozel. Nu nog steeds trouwens
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
27quote:
Good vs. Monobrowquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Als je ze weg lasertquote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb ik geprobeerd... werkt niet...quote:
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Nee, Aziaten!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkt niet...
ik wil van die turken/marokanen die dat met touwtjes doen
Dat was niet helemaal mijn GvsE-beeldquote:
nee, ik blijf er 2 houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Laten gaan, heb je er binnenkort maar 1.
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jongerquote:
ja, maar dat duurt niet zo langquote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen, dat is echt geweldig. Maar de haartjes groeien wel weer terug hoor
Dat hoor ik altijd als vertel hoe jong ik ben.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ohw. Maar 1 jaar jonger dan ik. Ik dacht veel jonger
ik vind het stoer klinkenquote:
quote:
True. Threading is echt ideaalquote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt niet zo lang
haaartje voor haartje, wat eindigt in dat ik hele plukken wegtrek en er dan achterkom geen wenkbrauw meer over te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |