quote:
Ja en neequote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef El_Matador het volgende:
Ah ok, nee, dan is het niet verstandig. Maar jij wil dus niet te lang meer wachten met sokjes breien...
Een FOK!kindje wordt dat dan?
Lijkt mij ook, ik snap ook niet dat mensen er zo 'out of the blue' in stappen. (Zo lijkt het dan af en toe voor mij..)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Het kiezen voor een kind lijkt me de moeilijkste keuze ooit.
Nope, het was te lawaaiig, ik kan dan niemand verstaan. Maar wel super sfeertje daar.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha. Met de wedstrijd niks gescoord? Ik ben in Zeist blijven kijken, 's avonds naar het IBB voor een feestje.
Ah ken ik niet. Een ex-scharrel deed dierenartsopleiding en woonde in Oog in Al, maar zij was het vast niet.
Wie gaat er neuken met wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ik snap ook niet dat mensen er zo 'out of the blue' in stappen. (Zo lijkt het dan af en toe voor mij..)
Jij gaat een kind maken bij Nouk, dan heeft ze bewijs dat kinderen lang niet altijd leuk zijn.quote:
Precies, ik ook inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.
Dat is alleen zo als E_M het topic aanmaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
Misschien zeer late reactie hoor, maar sinds wanneer is het hier een (seks)datingtopic?Officieel?
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
Mensen die konden schrijven ipv kennen/kenden, moeten echt dood
Ah, dat zou verklaren waarom het mij niet eerder opgevallen is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als E_M het topic aanmaakt.
Al kunnen mensen tegenwoordig ook nogal overdrijven. De eerste 2 babykamers moeten al ingericht en behangen zijn, de inschrijving op het dagverblijf, de sportclubs waar de kleintjes op gaan tot ze niet meer luisteren moet geregeld zijn, de kleren voor de eerste 6 jaar hangen vast klaar, winter op zolder en zomer in de kast. etc etcquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo komt het op mij ook over. Voor ik aan kinderen zou beginnen wil ik sowieso eerst een langere relatie hebben, alles voor elkaar, genoeg geld en getrouwd zijn, anders begin ik er sowieso niet aan.
Ja, en voor die tijd overweeg ik het niet eens. Ik wil nooit zo'n moeder worden die haar kinderen niet kan geven wat ze nodig hebben doordat ze de fout maakte zich zwanger te drukken door een of andere lapzwans, onder het mom"met liefde alleen komt het ook wel groot".quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook inderdaadEn de zekerheid van een vaste baan
Da kenne we niequote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!
Op de Extince manier.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef rival het volgende:
het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet!
oh, ik had niet genoeg geldquote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook inderdaadEn de zekerheid van een vaste baan
Nja. ik heb diegene nooit gekonnen hoor.. eg niej!!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
Mensen die konden schrijven ipv kennen/kenden, moeten echt dood
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
Ah, dat zou verklaren waarom het mij niet eerder opgevallen is.
Heeeequote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Delan het volgende:
pff wat een heerlijk weekje achter de rug!! nu weer druk deze week
Ohquote:
Mijn oog viel er op.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?
Ja, daar ging het omquote:
Iemand moet het doenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe voelt het nu om de enige te zijn die de OP leest?
*Pakt remingtonquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. ik heb diegene nooit gekonnen hoor.. eg niej!!
Adios klutsjequote:
ik zit je maar te dollen hoor, ik weet precies wat er mis was dat hoeft niemand me te vertellenquote:
heeee liefiequote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeee![]()
Ja, erg he? Afgelopen week was gaaaaf. Nu weer werken.
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.quote:
Jij zij kondenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef rival het volgende:
ik zit je maar te dollen hoor, ik weet precies wat er mis was dat hoeft niemand me te vertellen![]()
doei nouk
Pm dan maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.
is veel animo voor die beesten
Is dat niet verleden tijd van konnen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij zijzei konden
over konnen heb je nooit wat gezegt
Zit je lekker poedeliewoepsie?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef Delan het volgende:
[..]
heeee liefie![]()
![]()
ik wil terug naar afgelopen week!!! wel fijn in een opgeruimd huisje thuis te komen![]()
ja ik mag/moet morgen ook weer![]()
ooo en je bent weer vol
maar als ik dat wilt, dan moogt ik dat gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet verleden tijd van konnen?
Vooralsnog is het fout
*Pakt remington nogmaals
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit je lekker poedeliewoepsie?![]()
vanavond chillen. En vroeg slapen. Ofzo. Morgen verder met sollicitatie (CV opgepoetst en ben het nu in het Spaans aan het vertalen).
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik dat wilt, dan moogt ik dat gewoon
Die poesjes van vorige week?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, kreeg zelfde gemompel als Lotus.
is veel animo voor die beesten
jij, vroeg slapenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit je lekker poedeliewoepsie?![]()
vanavond chillen. En vroeg slapen. Ofzo. Morgen verder met sollicitatie (CV opgepoetst en ben het nu in het Spaans aan het vertalen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |