Ik was slechts 3quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinneren
Reken het stelletje valsspelers van Uruguay niet mee en dit is ook een Europees onderonsjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 'maar' een EK. En eh.. de meeste hier zijn niet oud genoeg om dat nog erg goed te kunnen herinneren
Natuurlijk. En gezien het feit dat binnen deze reeks al wat dates hebben plaats gevonden tussen diverse mensen ben ik niet de enige.Maar ik ben niet zo dom om dat heel hard in elk topic te roepen, omdat ik weet dat dat niet werkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?
Ik vind van die neptieten mooi, en al helemaal met zo'n dikke sleeve erlangsafquote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeft
1 hierquote:
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de tt maar voor jou zelf een betekenis heeft
quote:
Bestaat het dan wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google weet het niet, Wikipedia weet het niet. Ik kan niks vinden.
bij deze: als je de huid goed straktrekt, en snel de harsstrip eraf jengst, dan voel je er bijna geen kloot vanquote:
Nadat we de rest van de wereld er uit hebben geknikkert!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reken het stelletje valsspelers van Uruguay niet mee en dit is ook een Europees onderonsje.
Haha, maar feit blijft dus eigenlijk wel dat jij het ook gehoopt hebt, of nog steeds doet. Dat is niet erg hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk. En gezien het feit dat binnen deze reeks al wat dates hebben plaats gevonden tussen diverse mensen ben ik niet de enige.Maar ik ben niet zo dom om dat heel hard in elk topic te roepen, omdat ik weet dat dat niet werkt.
Heb ik gedaan maar ik zei al: niet op mijn benen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij deze: als je de huid goed straktrekt, en snel de harsstrip eraf jengst, dan voel je er bijna geen kloot van
RZ en andere komen itt Socios hier niet voor die (seks)date, maar vinden het niet erg als het wel komtquote:Op maandag 5 juli 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een schatting van mij he, kan er naast zitten: maar heb jij, al dan niet bewust, zoals Socios zei, niet gehoopt dat je hier een leuke meid/vrouw zou tegenkomen? Of toen je je hier net toevoegde zeg maar?
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shuiquote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, maar feit blijft dus eigenlijk wel dat jij het ook gehoopt hebt, of nog steeds doet. Dat is niet erg hoor.Maar het viel me op dat je Socios' post veranderde in: ik hoop. Terwijl het ook voor jezelf geldt.
Geen job.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shui.
Hoe doe je een assjob? Gewoon veel steppen en dansen, dat helpt. Al die onzin aan je lichaam, is niet nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziedaar de assjob. Alles in balans, alles Feng Shui.
Maar dat wilde ik er ook niet mee zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
RZ en andere komen itt Socios hier niet voor die (seks)date, maar vinden het niet erg als het wel komt
Dat past ie ook zeker welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij moet een cupmaat ook bij de rest van het lichaam passen.
Ja. eigk welquote:
De rest van de wereld leverde geen tegenstand en daar wil je trots op zijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nadat we de rest van de wereld er uit hebben geknikkert!
Ja, dat weet ik nu ondertussen wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.
Klopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Iedereen hoopt toch een leuk iemand tegen te komen, dat is niet zo vreemd. Alleen hij komt zo wanhopig over.
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat past ie ook zeker wel
[..]
Ja. eigk wel
niet van die ronde dingen hoor, dat je boven ook een halve ronding ziet, maar gewoon mooi
waar welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ik zei al: niet op mijn benen.
Oh, soms zijn neppe best goed gelukt hoor. Het is niet standaard lelijk. En zeker als het misschien wel beter bij je lichaam past.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat past ie ook zeker wel
[..]
Ja. eigk wel
niet van die ronde dingen hoor, dat je boven ook een halve ronding ziet, maar gewoon mooi
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rest van de wereld leverde geen tegenstand en daar wil je trots op zijn?.
Geen idee, ik houd het niet bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het staat in de OP omdat het gewoon zo is. Hoeveel (seks)dates zijn er niet al geweest tussen FOK!k(st)ers?
Platvisjes?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef kres het volgende:
ik heb visjes..![]()
Of hebben we het daar niet over.. ?
Bikinilijn dus. Speciale strips ofzo ervoor. Maar doet dus fucking pijn. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijker het wordt omdat de haartjes euh...dunner en zwakker worden.quote:
gewoon zoutwaterzakken erin douwen onder de kontspierquote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe doe je een assjob? Gewoon veel steppen en dansen, dat helpt. Al die onzin aan je lichaam, is niet nodig.
Dansende vrouwen...![]()
Moeilijk oordelen laat eerst maar de originele zienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind van die neptieten mooi, en al helemaal met zo'n dikke sleeve erlangsaf
ik denk zelf dat DD beter bij mij past dan C..quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, soms zijn neppe best goed gelukt hoor. Het is niet standaard lelijk. En zeker als het misschien wel beter bij je lichaam past.
Thanks....quote:
Natuurlijk wel joh. Zoveel wedstrijden ongeslagen en op het wk nog maar één velddoelpunt tegen, dat is natuurlijk niet de verdienste van Oranje.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.
Ja. volgende keer doenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bikinilijn dus. Speciale strips ofzo ervoor. Maar doet dus fucking pijn. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijker het wordt omdat de haartjes euh...dunner en zwakker worden.
Ook goed, ik reken in oude matenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat DD niet bestaat en dat dit gewoon een E is in huidige maatstaven?
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk zelf dat DD beter bij mij past dan C..
maar dat denk ik
Jij bent wat voller zeg maar? Geen strak maatje 36/38? Want dan staat DD misschien indd. wel heel goed, niet te groot zeg maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat denk ik
Dat zul je dan persoonlijk moeten komen checkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Thrust het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen laat eerst maar de originele zien
Ik kijk niet zwart, ik ben het alleen niet met je eens dat een EK minder telt. Voldoende kwaliteit in Europa (meestalquote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo ontzettend zwart man.
Hoeveel el gordijnrails heb je nodig?quote:
Dat kan ik niet beoordelen, maar volgens mij ben jij niet heel erg lang en dik dus is de kans ook groter dat E niet bij je past.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat denk ik
ik ben maatje 40 ongeveerquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent want voller zeg maar? Geen strak maatje 36/38? Want dan staat DD misschien indd. wel heel goed, niet te groot zeg maar.
Ik had ooit een klasgenoot die iig wat flinker was maar best kleine borsten...en dat stond gewoon niet.
het is in combi met de omvang, en veel vrouwen dragen de verkeerde bhquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.Het was ook meer een flinke C, kleine D had ik het idee.
Flinke C is prima, niks mis mee.
Je meet dan ook de cupmaat in combinatie met de borstkas.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een ex met E en een ex met D gehad. Die met E waren mooier maar kleiner dan die D.Het was ook meer een flinke C, kleine D had ik het idee.
Flinke C is prima, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |