De ovenlasagne is altijd met varkensvlees... en ik ben allergisch voor varkensvlees.quote:
http://www.thuisbezorg.nlquote:Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Volgende dilemma... wat ga ik in hemelsnaam eten nu mijn fornuis NOG STEEDS NIET AANGESLOTEN is?
Wordt dus iets uit de oven... maar wat? Ideeën iemand?
Heb vrijdagavond al pizza op....quote:
Je hebt toch ook met gewoon rundergehakt?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De ovenlasagne is altijd met varkensvlees... en ik ben allergisch voor varkensvlees.
Daar ben ik de laatste maanden bij moeders een klein beetje allergisch voor geworden... dat was 4-5 dagen per week bestellen en de rest van de week frietquote:
Ik wil ook wel een flirtlesjequote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar juist de mannen die je niet ziet zitten, zijn makkelijker te benaderen, een oefening zeg maar..
Als we bij mn zoon crashen, gaan we je gewoon wat trucs leren..
en blozen vinden ze juist schattig.. kan ik ook heel goed
Niet in de Appie helaas.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt toch ook met gewoon rundergehakt?
tactiek schat.. ik vraag niet om je boobs into the open te gooienquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]Klinkt niet als iets dat bij mij past. Beetje de hersenloze bimbo spelen.
Maar je bent toch van het koken enzo? Lasagnebladen, salamiblokjes en spinaziequote:
I know.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tactiek schat.. ik vraag niet om je boobs into the open te gooien![]()
zo ben ik zelf niet
ovenfrites?quote:
Kijk je Die Hard???? of gok het nu verkeerdquote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef stbabylon het volgende:
Een film die begint met een helikopterview van Brooklyn, Beasty Boys - No Sleep op de achtergrond en Bruce Willis in de hoofdrol. Ik moet nog 1 uur en 3 kwartier, maar ik weet nu al dat het een goede film is
weet ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know.Maar ik ben verlegen, trust me!
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je bent toch van het koken enzo? Lasagnebladen, salamiblokjes en spinazieOf valt salami nu ook onder varken? Weet ff niet.
En toch flirt jij!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik![]()
ik ook wel een beetje hoor
Pff, heb helemaal niet gedacht dat je fornuis natuurlijk niet doet en je dus geen vlees kan braden.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...
ga gewoon lekker frietje halen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gehakt moet eerst rul gebakken worden en de saus moet ook indikken en dat moet je doen op een fornuis, welke nog niet aangesloten is. Dus ik moet echt iets hebben dat ik puur in de magnetron/oven kan doen. En snel, volgens mij heb ik behoorlijk honger...
Edit: en salami is varken idd, net als chorizo.
Niet eens. Cop Out, maar in de eerste scene doet zijn partner allerlei moviequotes en Willis raad ze. Zegt die andere: yippiekayee motherfucker. Willis: no idea what movie that is fromquote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk je Die Hard???? of gok het nu verkeerd
ja. want het is een leuke sportquote:
Nee .... gehakt kan je prima op de magentronstand koken.. het krokante krijg je door het nog ff kort te laten grillen....quote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Edit: en salami is varken idd, net als chorizo.
Oh, ik vind het online of via sms ook leuk hoor.quote:
O man......quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens. Cop Out, maar in de eerste scene doet zijn partner allerlei moviequotes en Willis raad ze. Zegt die andere: yippiekayee motherfucker. Willis: no idea what movie that is from
Kan ik geadopteerd worden?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar ben ik de laatste maanden bij moeders een klein beetje allergisch voor geworden... dat was 4-5 dagen per week bestellen en de rest van de week friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |