quote:
Nee die is nu al compleet verneukt, maar wat maakt het uitquote:
Het oude wielrennenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
Ouwe wielerwetten herleven gewoon.
Wapenstiltand en wachten.
Zou wel heel sneu zijn als dan wel doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Groep Schleck 1 minuut achter groep Armstrong, daar gaan ze dan ook op wachten, mag ik aannemen.
Onbegrijpelijk dit. Net wat de mannen zeggen; als een type als Armstrong in die eerste groep zat dan waren ze massaal gaan peddelen. Nu houdt men de benen stilquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
Ik heb me echt nog nooit zo kwaad gemaakt!
Wat een stelletje onvoorstelbare mietjes! Echt niet te geloven. Wat the fuck is dit?
Wil je niet winnen ofzo? Zit je een keer niet in de valpartij ga je weer het braafste jongetje van de klas uithangen.
Mijn god wat een kneuzen. Serieus.
En vervolgens de rest van de Tour uitgekotst worden door het peletonquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Echt, de Rabo's hadden gewoon lef moeten tonen en voor etappewinst gaan met Freire en tijdswinst voor Mentsjov en Gesink.
en voor de tv-kijkers.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Lekker lullig voor Freire en Hushovd vooral
Precies, als Contador morgen valt is die Popovych de eerste die zich op kop zet om maar iets te zeggen, gewoon trieste willekeur...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn gewoon de verkeerden die vielen.
Op Menchov, Evans en co hadden ze nooit gewacht.
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong encoquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Echt, de Rabo's hadden gewoon lef moeten tonen en voor etappewinst gaan met Freire en tijdswinst voor Mentsjov en Gesink.
Helemaal mee eens. Godverdomme, kuthonden. Dit is precies waarom de Tour nooit meer een fuck aan is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
Ik heb me echt nog nooit zo kwaad gemaakt!
Wat een stelletje onvoorstelbare mietjes! Echt niet te geloven. Wat the fuck is dit?
Wil je niet winnen ofzo? Zit je een keer niet in de valpartij ga je weer het braafste jongetje van de klas uithangen.
Mijn god wat een kneuzen. Serieus.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong enco
Wat is er mis met 20 km. zelf gas geven met als beloning minstens een minuut tijdwinst op de topfavorieten?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong enco
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
En van de week vallen Mentsjov en Gesink en dan knalt men gewoon door. Flikker toch op met deze nepshit.
Er zijn tegenwoordig bijna elke etappe wel valpartijenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat het klassement niet beslist wordt door valpartijen.
Dat was inderdaad wel de enige mogelijkheid voor die pauperploegquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Kijk, Rabobank kan mij weinig schelen, die volkomen willekeur wanneer er wel of niet gewacht wordt is gewoon vaag en maakt het nogal triest...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wat een frustraties hier![]()
De wereld vs. Rabobank
Het gaat me niet om Rabobank, ik ben niet specifiek voor Gesink en zelfs ronduit tegen Menchov. Ik wil godverdomme koers zien, dit is voor niemand een ruk aan. Kuttour, nu alweer.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
De wereld vs. Rabobank
Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan ben ik benieuwd of ze nu ook op de Schlecks gaan wachten.
Cervelo wilde wel hoor, maar had wel wat hulp nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef marcodej het volgende:
Waarom alleen dat gefocus op de Rabo's, er rijden er nog meer niet.
Rabo zat het best van voren met een potentiële etappewinst van Freire.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef marcodej het volgende:
Waarom alleen dat gefocus op de Rabo's, er rijden er nog meer niet.
Dit dus. Vooral die gehaaide Armstrong is een vreselijke opportunist. Walgelijke vent.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kijk, Rabobank kan mij weinig schelen, die volkomen willekeur wanneer er wel of niet gewacht wordt is gewoon vaag en maakt het nogal triest...
Als Contador morgen onderuit schuift, dan weet ik zeker dat The Shack (:') ), zich direct op kop zet en je verhalen krijgt als 'ja, het hoort erbij, gevaarlijke etappe...' en andere nonsens.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Vooral die gehaaide Armstrong is een vreselijke opportunist. Walgelijke vent.
Klopt. Het zijn de anderen die zich gedragen als makke lammetjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Armstrong dat ze op hem wachten.
Heeft niks met frustraties te maken. Als Gesink en Menchov waren gevallen, hadden ze van mij ook mogen doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
De wereld vs. Rabobank
Nou geweldig, wat denkt hij zelf? Waarschijnlijk niet he, daar die rabo's nou niet bepaald klassementsrenners zijn...........met als mogelijke positieve uitzondering Gesinkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/laurenstendam/status/17795682485
Weet ik, maar ik mag die vent gewoon niet. Rabo en Caisse 'd Espagne hadden moeten rijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geniaal! Lekker rellen binnen de Rabo-ploeg!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/laurenstendam/status/17795682485
yep.. als je die nog eens terug wilt zien:quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Zelva het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de Giro met de modderetappe. Dat is tenminste een echte koers.
Jij kijkt nooit wielrennen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou geweldig, wat denkt hij zelf? Waarschijnlijk niet he, daar die rabo's nou niet bepaald klassementsrenners zijn...........met als mogelijke positieve uitzondering Gesink
Inderdaad, dat was tenminste interessant. ELKE etappe opnieuw spektakel, je ging gewoon bijna verlangen naar een saai dagje zodat je niet de hele dag voor de buis hoefde te hangen. Met de nadruk op bijna, want het was gewoon briljant.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef Lagrinta het volgende:
*denkt met weemoed terug aan de Giro van dit jaar*
Inderdaad, terwijl Armstrong dat zelf niet doet (behalve met Ullrich eens, toen die eigenlijk al verslagen was).quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Goede vergelijking.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Zelva het volgende:
In de Formule 1 bijvoorbeeld gaan ze toch ook niet wachten om te kijken of er monteurs de race-auto kunnen repareren en de weg weer opkrijgen, zodat ze weer netjes hun positie kunnen innemen. Het is een race, en als je pech hebt, dan is het gewoon over en uit en heb je helemaal niets als coureur, basta.
Dat is voor de veiligheid, en niet voor het redden van het klassement van degene die uitvalt. Als een race-auto een klein mankement heeft en niet verder kan, dan is het gewoon over voor diegene.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking.Wel eens van de pace-car gehoord en neutralisatie?
Ik snap het ook niet zo. Het is niet zo dat als Menchov en Gesink nu waren doorgeknald, ze daarmee de tour kunnen winnen. Dan pakken ze misschien een minuutje op Contador en Armstrong, maar heb je vervolgens het hele peloton tegen je.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
De wereld vs. Rabobank
LATER!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb er echt geen woorden voor en moet nog even flink heroverwegen of ik de rest van de Tour nog wil kijken. Laat ze lekker allemaal doodvallen daar.
Precies. Dit is toch niet om aan te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef El_Bassie het volgende:
Ach, het gaat me niet eens om de rabomannen. De interessante finale wordt ons op deze manier ontnomen. Mannen als Hagen, Freire en Hushovd laten een grote kans op een etappezege liggen. Chavanel krijgt geel en de etappezege in de schoot geworpen. Die had hij zonder die valpartijen en het daarbij horende wachten niet gepakt.
Deze vergelijking slaat dan weer nergens op.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking.Wel eens van de pace-car gehoord en neutralisatie?
De Giro is altijd briljanter, maar dit jaar sloeg alles inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was tenminste interessant. ELKE etappe opnieuw spektakel, je ging gewoon bijna verlangen naar een saai dagje zodat je niet de hele dag voor de buis hoefde te hangen. Met de nadruk op bijna, want het was gewoon briljant.
Ja, leuk dat hij bepaald dat er gewacht moet worden op teamgenoten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Cance is echt wel de baas in dit peloton.![]()
Dus als je wilt schelden moet je het vooral op hem doen, want hij heeft dit bepaald.
Ik ben het volledig eens met hem. Je ziet mij ook niet schelden of gefrustreerd zijn over het niet-aanvalsverdrag en het wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef marcodej het volgende:
Ja, leuk dat hij bepaald dat er gewacht moet worden op teamgenoten.Echt slecht.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Dus als je wilt schelden moet je het vooral op hem doen, want hij heeft dit bepaald.
Morgen pakt ie hem terug, soloquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wie geeft zijn gele trui nu op, mang... Wat een mietje!
En dan ook de bergetappes via zandwegen...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De Giro is altijd briljanter, maar dit jaar sloeg alles inderdaad
Vooral die vage rit met die megavlucht.
Die heeft nog nooit gewacht op concurrenten, des te stommer dat Ullrich en co. nog half gingen wachten die ene Tour toen Lance aan de kant stond, nadat 'ie op z'n bek was gegaan na die crash met die etenszak...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef Terreros85 het volgende:
Bij die etappe over de Passage du grois wachtte Armstrong ook niet op Zülle, Boogerd etc.
Shit happens, zo ging het in 1999 ook. Zulle had anders zeer dicht bij Armstrong gestaan de hele Tour.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Even praktisch gezien: als ze niet hadden gewacht, dan waren de Schlecks uitgeschakeld geweest voor een koppositie. Die zaten namelijk helemaal achteraan en hadden zeker 4 minuten verloren op Contador en Armstrong. Daar was de Tour niet leuker door geworden.
Klopt, maar dat is intimidatie van met name Lance. Maar als alle andere concurrenten nu eens een blok gaan vormen tegen Radioshack dan kan je pas lachen. Maar dat zal nooit gebeuren helaas.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo. Het is niet zo dat als Menchov en Gesink nu waren doorgeknald, ze daarmee de tour kunnen winnen. Dan pakken ze misschien een minuutje op Contador en Armstrong, maar heb je vervolgens het hele peloton tegen je.
Is natuurlijk gewoon gelul. Canca bepaalt dit niet, dat doet zijn ploegleider. Net of hij uberhaupt mag rijden terwijl beide Schlecks liggen te creperen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Strade Bianche en Kronplatz, geweldige ritten en ze verliepen nog goed ook, op een enkele val na.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook de bergetappes via zandwegen...![]()
Er zijn genoeg andere subtoppers die de Tour kleur kunnen geven. Het rijtje kanshebbers is behoorlijk lang, zeker als je de schijnbare ongenaakbare Contador buiten beschouwing houdt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Even praktisch gezien: als ze niet hadden gewacht, dan waren de Schlecks uitgeschakeld geweest voor een koppositie. Die zaten namelijk helemaal achteraan en hadden zeker 4 minuten verloren op Contador en Armstrong. Daar was de Tour niet leuker door geworden.
Ja, en achteraf gezien was dat bijzonder kut voor de tour. Als die passage er niet in had gezeten, was de tour waarschijnlijk veel leuker geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Shit happens, zo ging het in 1999 ook. Zulle had anders zeer dicht bij Armstrong gestaan de hele Tour.
Meh, goed punt. Ik ga morgen sowieso wel weer kijken, ik weet dat ik het toch niet kan laten en zo heel af en toe is het wel boeiend. Maar vind 't wel een schande voor de wielersport, deze complete etappe. En dat in de grootste koers van het jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De Giro is altijd briljanter, maar dit jaar sloeg alles inderdaad
Vooral die vage rit met die megavlucht.
Maar de tour niet meer kijken, nee.
Moet waarschijnlijk de rit morgen missen, baal ik wel wat van, spannend...
Alleen jammer dat allerhande wielrenners achteraf mokten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Strade Bianche en Kronplatz, geweldige ritten en ze verliepen nog goed ook, op een enkele val na.
Ok dan valt het meequote:
Als het grootste deel van de concurrenten bij of achter Lance zit, heb je er weinig aan dat ze voorin doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is intimidatie van met name Lance. Maar als alle andere concurrenten nu eens een blok gaan vormen tegen Radioshack dan kan je pas lachen. Maar dat zal nooit gebeuren helaas.
Je snapt het echt niet. De Schlecks zitten in Cancellara's ploeg. Logisch dat Cance niets doet en hoopt dat beiden terugkomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Dan moeten ze niet meerijden, of gewoon niet piepen. De Giro is nu eenmaal loodzwaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat allerhande wielrenners achteraf mokten.
De koersdirectie kun je spanning niet ontzeggen...
Dit ook natuurlijk. Al baal ik vreselijk van de manier waarop.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie zege voor Chavanel, gezien die schedelbasisfractuur in april.
Ondanks dat hij het dan cadeau krijgt
Ja, afgestapt op de cote cniepeinquote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Drassss het volgende:
Hoorde ik op de belg dat Haussler eruit is?
Je snapte de ironie niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Falco het volgende:
Je snapt het echt niet. De Schlecks zitten in Cancellara's ploeg. Logisch dat Cance niets doet en hoopt dat beiden terugkomen.
Qua koers is het anders weinig genieten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Wat een gedoe, dat wordt vanavond tour journaal kijken want ik heb de helft gemist.:')
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie zege voor Chavanel, gezien die schedelbasisfractuur in april.
Ondanks dat hij het dan cadeau krijgt
Eigenlijk heb je niets gemist, want alles zit samen en er wordt niet gestreden om de zegequote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Wat een gedoe, dat wordt vanavond tour journaal kijken want ik heb de helft gemist.:')
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
De mongolenwagen is de ploegleidersauto van Rabo.
Inderdaad, maar niet vaak in etappe 2 natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint 80% van de vluchters omdat het wordt toegelaten, niet omdat ze te sterk zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapte de ironie niet?
Iedereen die maar op Rabo scheldt, terwijl hij, met zijn ploeg besluit niet te rijden.
En terecht.
okquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals de anekdote over mijn plaatsgenoot Maarten Ducrot.
Stond naast me toen mijn amateurclub promoveerde in de laatste wedstrijd Ik werd gek sprong over de omheining toen ik hijgend weer naast hem kwam staan zei ie :
'Het is maar voetbal.'
Voor vroege vluchters geldt dat wel voor 90%. De resterende 10% daarvan wint dan omdat het peloton zich verrekend heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint 80% van de vluchters omdat het wordt toegelaten, niet omdat ze te sterk zijn.
Dat kun je niet zeggen. De Ventoux van vorig jaar was ook afschuwelijk. Ik wil gewoon koers zien. Iedere dag, ik wil een Gilbert zien die in de laatste etappe demarreert en een scheldkannonade over zich heen krijgt. Ik wil een Vino zien die demarreert op de Champs-Elyseés. De Tour is doods en gecontroleerd, de Giro is man tegen man.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere subtoppers die de Tour kleur kunnen geven. Het rijtje kanshebbers is behoorlijk lang, zeker als je de schijnbare ongenaakbare Contador buiten beschouwing houdt.
Knap gedaan iddquote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Niets af te dingen trouwens op de overwinning van Chavanel.
Gaat nergens meer over. denk het niet echt.quote:
Behalve dat hij voor de Rosier al teruggepakt zou zijn, niet neequote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Niets af te dingen trouwens op de overwinning van Chavanel.
Die maakt zich even populair en ruineert zijn kansen op een verder leuke carrierequote:
Ik zou hem meteen contractverlenging geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die maakt zich even populair en ruineert zijn kansen op een verder leuke carriere
quote:
En dit inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Hopelijk wordt hij niet gemobbed door de rest van zijn ploeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef TWP het volgende:
Bouet, held! Gewoon verzetten tegen dit achterlijke zooitje
Volgend jaar nog een gratis aankomstquote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
Dat kunnen ze verhalen bij de hoofdsponsor: Vittel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Wel sneaky van hem inderdaad, lekker even voorin gaan zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als het alsnog telt, dan gaat McEwen serieus meedoen voor de groene trui
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
dit inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral het gezwets van Herbert. Ik had hem wel eens willen horen als Gesink en Menchov in de laatste groep zaten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Ja volgens mij was dat het moment dat ik de tv aanzette. Dus als je verkeerd zit en in een waaier terechtkomt, wordt er voor je alles aan gedaan om je op achterstand te zetten in het klassement, maar als je verkeerd zit en er een valpartij voor je gebeurd, wordt er op je gewacht? Chillquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.
Iedereen heeft gewacht op de slachtoffers
Dat was wel heel vroeger. Bij de tours van Indurain en Armstrong had je ook grotere tijdverschillen en was het eigenlijk nooit boeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
En mensen die zeggen dat tijdsverschillen het minder spannend maken. Daar geloof ik steeds minder in. Vroeger had je veel grotere tijdsverschillen maar kon je op een dag ook veel meer verliezen of winnen. Door doping uiteraard, dat wel maar ook minder sterke ploegen.
De Giro heeft dan ook een wat ander parkoers dan de Tour.quote:In de Giro was het elke dag weer de vraag wie er tijd zou verliezen of winnen. Zeer interessant naar mijn mening.
Hij was Spa blauwquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Dat kan bijna niet anders, als het zo lang droog is geweest. Dan ligt er altijd olie op de weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals de anekdote over mijn plaatsgenoot Maarten Ducrot.
Stond naast me toen mijn amateurclub promoveerde in de laatste wedstrijd Ik werd gek sprong over de omheining toen ik hijgend weer naast hem kwam staan zei ie :
'Het is maar voetbal.'
Op de TV ook hoor. Maar Maarten en Herbert blijven maar doorzwetsen met hun eigen theorieën.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Falco het volgende:
Maar morgen dus ook lekker wachten op iedereen als men massaal valt over de keien?
Boom had anders de tour gewonnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Zelva het volgende:
Belachelijk dat ze niet hebben gewacht op Boom. Die is nota bene meerdere malen wereldkampioen geweest.
Wie is het andersquote:
Dat dus en met met Maarten en Herbert voorop.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Yankee het volgende:
Mooi hoor, al die debielen hier de direct alweer de boel gaan lopen afzeiken terwijl je helemaal niet weet waarom ze hier uiteindelijk toe hebben besloten. Anders wacht je eerst eens af........
Je had liever eerst 6 massasprints gehad, gevolgd door 3 bergetappes met de laatste berg op 100 km van de finish, een korte tijdrit, nog een paar massasprints en dan (gasp!) de enige etappe met finish bergop waarop Contador een minuut pakt op de rest en dus de Tour wint?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.
Lekker spannend. Etappes als Caen-Rennes hebben we de voorgaande tien jaar meer dan genoeg gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.
Cancellara zei bij Sporza dat ze gewacht hebben omdat zoveel mensen zijn gevallen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Yankee het volgende:
Mooi hoor, al die debielen hier de direct alweer de boel gaan lopen afzeiken terwijl je helemaal niet weet waarom ze hier uiteindelijk toe hebben besloten. Anders wacht je eerst eens af........
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wie is het anders? Misschien Armstrong, maar daarna is Cancellera toch wel 1 van de grootste renners.
Wachten ok, maar daarna dit toneelstukje is wat anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Cancellara zei bij Sporza dat ze gewacht hebben omdat zoveel mensen zijn gevallen.
Gesink vindt het vreemd, Menchov leek ronduit boos. Wat een nepwedstrijd is die hele tour toch!quote:
Waarom niet? Hij kan toch niks aan die situatie doen, hij zat er voor. Verdiende zege en truiquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Zelva het volgende:
Chavanel die ook net doet of hij net de Tour heeft gewonnen, omhelzingen met ploegmaten en al.Ik zou niet eens op het podium willen.
Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wachten ok, maar daarna dit toneelstukje is wat anders.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Kasseien of een Passage du Gois zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zodra alles weer bij elkaar was, had er best gekoersd kunnen worden idd.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als Gesink en Menchov als enige wel hadden gereden, dan waren ze uiteindelijk nog wel dubbel teruggepakt ergens anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef El_Bassie het volgende:
Terecht inderdaad. En dan kun je wel zeggen, dan hadden ze maar moeten rijden; maar dat betekent ook je klassement weggooien. Daar ben ik van overtuigd. Dat had slechts gekund als je een pact had gesloten met andere ploegen.
Die 'telefoon' onder het shirt van Chavanel inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef UltraR het volgende:
Die fucking oortjes doen het gewoon weer.
De pest voor de tv-kijker die dingen. En dus de pest voor de sport.
Dat vind ik dan wel weer ja. Toon ballen, doe als Bouet en ontsnap. Laat Cancellara toch lekker in zijn sop gaarkoken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben geen reden om boos te zijn.. als ze vinden dat ze moesten rijden, hadden ze dat moeten doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |