quote:
Nee die is nu al compleet verneukt, maar wat maakt het uitquote:
Het oude wielrennenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
Ouwe wielerwetten herleven gewoon.
Wapenstiltand en wachten.
Zou wel heel sneu zijn als dan wel doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Groep Schleck 1 minuut achter groep Armstrong, daar gaan ze dan ook op wachten, mag ik aannemen.
Onbegrijpelijk dit. Net wat de mannen zeggen; als een type als Armstrong in die eerste groep zat dan waren ze massaal gaan peddelen. Nu houdt men de benen stilquote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
Ik heb me echt nog nooit zo kwaad gemaakt!
Wat een stelletje onvoorstelbare mietjes! Echt niet te geloven. Wat the fuck is dit?
Wil je niet winnen ofzo? Zit je een keer niet in de valpartij ga je weer het braafste jongetje van de klas uithangen.
Mijn god wat een kneuzen. Serieus.
En vervolgens de rest van de Tour uitgekotst worden door het peletonquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Echt, de Rabo's hadden gewoon lef moeten tonen en voor etappewinst gaan met Freire en tijdswinst voor Mentsjov en Gesink.
en voor de tv-kijkers.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Lekker lullig voor Freire en Hushovd vooral
Precies, als Contador morgen valt is die Popovych de eerste die zich op kop zet om maar iets te zeggen, gewoon trieste willekeur...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn gewoon de verkeerden die vielen.
Op Menchov, Evans en co hadden ze nooit gewacht.
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong encoquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Echt, de Rabo's hadden gewoon lef moeten tonen en voor etappewinst gaan met Freire en tijdswinst voor Mentsjov en Gesink.
Helemaal mee eens. Godverdomme, kuthonden. Dit is precies waarom de Tour nooit meer een fuck aan is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
Ik heb me echt nog nooit zo kwaad gemaakt!
Wat een stelletje onvoorstelbare mietjes! Echt niet te geloven. Wat the fuck is dit?
Wil je niet winnen ofzo? Zit je een keer niet in de valpartij ga je weer het braafste jongetje van de klas uithangen.
Mijn god wat een kneuzen. Serieus.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong enco
Wat is er mis met 20 km. zelf gas geven met als beloning minstens een minuut tijdwinst op de topfavorieten?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Alle knechten van Rabo zaten bij Armstrong enco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |