Ik zou hem meteen contractverlenging geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die maakt zich even populair en ruineert zijn kansen op een verder leuke carriere
quote:
En dit inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Hopelijk wordt hij niet gemobbed door de rest van zijn ploeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef TWP het volgende:
Bouet, held! Gewoon verzetten tegen dit achterlijke zooitje
Volgend jaar nog een gratis aankomstquote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
Dat kunnen ze verhalen bij de hoofdsponsor: Vittel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Wel sneaky van hem inderdaad, lekker even voorin gaan zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als het alsnog telt, dan gaat McEwen serieus meedoen voor de groene trui
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
dit inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral het gezwets van Herbert. Ik had hem wel eens willen horen als Gesink en Menchov in de laatste groep zaten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Ja volgens mij was dat het moment dat ik de tv aanzette. Dus als je verkeerd zit en in een waaier terechtkomt, wordt er voor je alles aan gedaan om je op achterstand te zetten in het klassement, maar als je verkeerd zit en er een valpartij voor je gebeurd, wordt er op je gewacht? Chillquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.
Iedereen heeft gewacht op de slachtoffers
Dat was wel heel vroeger. Bij de tours van Indurain en Armstrong had je ook grotere tijdverschillen en was het eigenlijk nooit boeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
En mensen die zeggen dat tijdsverschillen het minder spannend maken. Daar geloof ik steeds minder in. Vroeger had je veel grotere tijdsverschillen maar kon je op een dag ook veel meer verliezen of winnen. Door doping uiteraard, dat wel maar ook minder sterke ploegen.
De Giro heeft dan ook een wat ander parkoers dan de Tour.quote:In de Giro was het elke dag weer de vraag wie er tijd zou verliezen of winnen. Zeer interessant naar mijn mening.
Hij was Spa blauwquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Dat kan bijna niet anders, als het zo lang droog is geweest. Dan ligt er altijd olie op de weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals de anekdote over mijn plaatsgenoot Maarten Ducrot.
Stond naast me toen mijn amateurclub promoveerde in de laatste wedstrijd Ik werd gek sprong over de omheining toen ik hijgend weer naast hem kwam staan zei ie :
'Het is maar voetbal.'
Op de TV ook hoor. Maar Maarten en Herbert blijven maar doorzwetsen met hun eigen theorieën.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Falco het volgende:
Maar morgen dus ook lekker wachten op iedereen als men massaal valt over de keien?
Boom had anders de tour gewonnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Zelva het volgende:
Belachelijk dat ze niet hebben gewacht op Boom. Die is nota bene meerdere malen wereldkampioen geweest.
Wie is het andersquote:
Dat dus en met met Maarten en Herbert voorop.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Yankee het volgende:
Mooi hoor, al die debielen hier de direct alweer de boel gaan lopen afzeiken terwijl je helemaal niet weet waarom ze hier uiteindelijk toe hebben besloten. Anders wacht je eerst eens af........
Je had liever eerst 6 massasprints gehad, gevolgd door 3 bergetappes met de laatste berg op 100 km van de finish, een korte tijdrit, nog een paar massasprints en dan (gasp!) de enige etappe met finish bergop waarop Contador een minuut pakt op de rest en dus de Tour wint?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.
Lekker spannend. Etappes als Caen-Rennes hebben we de voorgaande tien jaar meer dan genoeg gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Dan komen die kasseien (of een passage du Gois) hopelijk ook nooit meer in de Tour.
Cancellara zei bij Sporza dat ze gewacht hebben omdat zoveel mensen zijn gevallen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Yankee het volgende:
Mooi hoor, al die debielen hier de direct alweer de boel gaan lopen afzeiken terwijl je helemaal niet weet waarom ze hier uiteindelijk toe hebben besloten. Anders wacht je eerst eens af........
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wie is het anders? Misschien Armstrong, maar daarna is Cancellera toch wel 1 van de grootste renners.
Wachten ok, maar daarna dit toneelstukje is wat anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Cancellara zei bij Sporza dat ze gewacht hebben omdat zoveel mensen zijn gevallen.
Gesink vindt het vreemd, Menchov leek ronduit boos. Wat een nepwedstrijd is die hele tour toch!quote:
Waarom niet? Hij kan toch niks aan die situatie doen, hij zat er voor. Verdiende zege en truiquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Zelva het volgende:
Chavanel die ook net doet of hij net de Tour heeft gewonnen, omhelzingen met ploegmaten en al.Ik zou niet eens op het podium willen.
Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wachten ok, maar daarna dit toneelstukje is wat anders.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Kasseien of een Passage du Gois zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zodra alles weer bij elkaar was, had er best gekoersd kunnen worden idd.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als Gesink en Menchov als enige wel hadden gereden, dan waren ze uiteindelijk nog wel dubbel teruggepakt ergens anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef El_Bassie het volgende:
Terecht inderdaad. En dan kun je wel zeggen, dan hadden ze maar moeten rijden; maar dat betekent ook je klassement weggooien. Daar ben ik van overtuigd. Dat had slechts gekund als je een pact had gesloten met andere ploegen.
Die 'telefoon' onder het shirt van Chavanel inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef UltraR het volgende:
Die fucking oortjes doen het gewoon weer.
De pest voor de tv-kijker die dingen. En dus de pest voor de sport.
Dat vind ik dan wel weer ja. Toon ballen, doe als Bouet en ontsnap. Laat Cancellara toch lekker in zijn sop gaarkoken.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben geen reden om boos te zijn.. als ze vinden dat ze moesten rijden, hadden ze dat moeten doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |