quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie zege voor Chavanel, gezien die schedelbasisfractuur in april.
Ondanks dat hij het dan cadeau krijgt
Eigenlijk heb je niets gemist, want alles zit samen en er wordt niet gestreden om de zegequote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Wat een gedoe, dat wordt vanavond tour journaal kijken want ik heb de helft gemist.:')
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
De mongolenwagen is de ploegleidersauto van Rabo.
Inderdaad, maar niet vaak in etappe 2 natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint 80% van de vluchters omdat het wordt toegelaten, niet omdat ze te sterk zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapte de ironie niet?
Iedereen die maar op Rabo scheldt, terwijl hij, met zijn ploeg besluit niet te rijden.
En terecht.
okquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals de anekdote over mijn plaatsgenoot Maarten Ducrot.
Stond naast me toen mijn amateurclub promoveerde in de laatste wedstrijd Ik werd gek sprong over de omheining toen ik hijgend weer naast hem kwam staan zei ie :
'Het is maar voetbal.'
Voor vroege vluchters geldt dat wel voor 90%. De resterende 10% daarvan wint dan omdat het peloton zich verrekend heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint 80% van de vluchters omdat het wordt toegelaten, niet omdat ze te sterk zijn.
Dat kun je niet zeggen. De Ventoux van vorig jaar was ook afschuwelijk. Ik wil gewoon koers zien. Iedere dag, ik wil een Gilbert zien die in de laatste etappe demarreert en een scheldkannonade over zich heen krijgt. Ik wil een Vino zien die demarreert op de Champs-Elyseés. De Tour is doods en gecontroleerd, de Giro is man tegen man.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere subtoppers die de Tour kleur kunnen geven. Het rijtje kanshebbers is behoorlijk lang, zeker als je de schijnbare ongenaakbare Contador buiten beschouwing houdt.
Knap gedaan iddquote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Niets af te dingen trouwens op de overwinning van Chavanel.
Gaat nergens meer over. denk het niet echt.quote:
Behalve dat hij voor de Rosier al teruggepakt zou zijn, niet neequote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Niets af te dingen trouwens op de overwinning van Chavanel.
Die maakt zich even populair en ruineert zijn kansen op een verder leuke carrierequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |