Strade Bianche en Kronplatz, geweldige ritten en ze verliepen nog goed ook, op een enkele val na.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook de bergetappes via zandwegen...![]()
Er zijn genoeg andere subtoppers die de Tour kleur kunnen geven. Het rijtje kanshebbers is behoorlijk lang, zeker als je de schijnbare ongenaakbare Contador buiten beschouwing houdt.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Even praktisch gezien: als ze niet hadden gewacht, dan waren de Schlecks uitgeschakeld geweest voor een koppositie. Die zaten namelijk helemaal achteraan en hadden zeker 4 minuten verloren op Contador en Armstrong. Daar was de Tour niet leuker door geworden.
Ja, en achteraf gezien was dat bijzonder kut voor de tour. Als die passage er niet in had gezeten, was de tour waarschijnlijk veel leuker geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Shit happens, zo ging het in 1999 ook. Zulle had anders zeer dicht bij Armstrong gestaan de hele Tour.
Meh, goed punt. Ik ga morgen sowieso wel weer kijken, ik weet dat ik het toch niet kan laten en zo heel af en toe is het wel boeiend. Maar vind 't wel een schande voor de wielersport, deze complete etappe. En dat in de grootste koers van het jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De Giro is altijd briljanter, maar dit jaar sloeg alles inderdaad
Vooral die vage rit met die megavlucht.
Maar de tour niet meer kijken, nee.
Moet waarschijnlijk de rit morgen missen, baal ik wel wat van, spannend...
Alleen jammer dat allerhande wielrenners achteraf mokten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Strade Bianche en Kronplatz, geweldige ritten en ze verliepen nog goed ook, op een enkele val na.
Ok dan valt het meequote:
Als het grootste deel van de concurrenten bij of achter Lance zit, heb je er weinig aan dat ze voorin doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is intimidatie van met name Lance. Maar als alle andere concurrenten nu eens een blok gaan vormen tegen Radioshack dan kan je pas lachen. Maar dat zal nooit gebeuren helaas.
Je snapt het echt niet. De Schlecks zitten in Cancellara's ploeg. Logisch dat Cance niets doet en hoopt dat beiden terugkomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
Cance is echt wel de baas in dit peloton.![]()
Dus als je wilt schelden moet je het vooral op hem doen, want hij heeft dit bepaald.
Dan moeten ze niet meerijden, of gewoon niet piepen. De Giro is nu eenmaal loodzwaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat allerhande wielrenners achteraf mokten.
De koersdirectie kun je spanning niet ontzeggen...
Dit ook natuurlijk. Al baal ik vreselijk van de manier waarop.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie zege voor Chavanel, gezien die schedelbasisfractuur in april.
Ondanks dat hij het dan cadeau krijgt
Ja, afgestapt op de cote cniepeinquote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef Drassss het volgende:
Hoorde ik op de belg dat Haussler eruit is?
Je snapte de ironie niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Falco het volgende:
Je snapt het echt niet. De Schlecks zitten in Cancellara's ploeg. Logisch dat Cance niets doet en hoopt dat beiden terugkomen.
Qua koers is het anders weinig genieten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef Dos37 het volgende:
Wat een gedoe, dat wordt vanavond tour journaal kijken want ik heb de helft gemist.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |