Ik zou hem meteen contractverlenging geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die maakt zich even populair en ruineert zijn kansen op een verder leuke carriere
quote:
En dit inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Hopelijk wordt hij niet gemobbed door de rest van zijn ploeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef TWP het volgende:
Bouet, held! Gewoon verzetten tegen dit achterlijke zooitje
Volgend jaar nog een gratis aankomstquote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
Dat kunnen ze verhalen bij de hoofdsponsor: Vittel.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik stel voor dat de mensen uit Spa, die waarschijnlijk tienduizenden euro's hebben moeten betalen om een aankomst te krijgen, terugbetaald worden door middel van rennerslonen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Gauw vergeten, deze etappe.
Wat een farce.
Ben wel benieuwd naar de verhalen achteraf en de echte redenen i,p,v, het gezwets en gespeculeer van de commentatoren.
Wel sneaky van hem inderdaad, lekker even voorin gaan zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als het alsnog telt, dan gaat McEwen serieus meedoen voor de groene trui
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Ik schakelde later in. Zijn ze boos omdat ze gevallen zijn? Dus dat het traject gevaarljk was of wat?
dit inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral het gezwets van Herbert. Ik had hem wel eens willen horen als Gesink en Menchov in de laatste groep zaten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Ja volgens mij was dat het moment dat ik de tv aanzette. Dus als je verkeerd zit en in een waaier terechtkomt, wordt er voor je alles aan gedaan om je op achterstand te zetten in het klassement, maar als je verkeerd zit en er een valpartij voor je gebeurd, wordt er op je gewacht? Chillquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel zoiets ja, maar dat is nog niet duidelijk.
Iedereen heeft gewacht op de slachtoffers
Dat was wel heel vroeger. Bij de tours van Indurain en Armstrong had je ook grotere tijdverschillen en was het eigenlijk nooit boeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
En mensen die zeggen dat tijdsverschillen het minder spannend maken. Daar geloof ik steeds minder in. Vroeger had je veel grotere tijdsverschillen maar kon je op een dag ook veel meer verliezen of winnen. Door doping uiteraard, dat wel maar ook minder sterke ploegen.
De Giro heeft dan ook een wat ander parkoers dan de Tour.quote:In de Giro was het elke dag weer de vraag wie er tijd zou verliezen of winnen. Zeer interessant naar mijn mening.
Hij was Spa blauwquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gisteravond was hij volgens mij bezopen.
Dat kan bijna niet anders, als het zo lang droog is geweest. Dan ligt er altijd olie op de weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals de anekdote over mijn plaatsgenoot Maarten Ducrot.
Stond naast me toen mijn amateurclub promoveerde in de laatste wedstrijd Ik werd gek sprong over de omheining toen ik hijgend weer naast hem kwam staan zei ie :
'Het is maar voetbal.'
Op de TV ook hoor. Maar Maarten en Herbert blijven maar doorzwetsen met hun eigen theorieën.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Radio Tour de France hebben ze het over olie op de weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |