quote:Op maandag 5 juli 2010 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Vooral die gehaaide Armstrong is een vreselijke opportunist. Walgelijke vent.
Klopt. Het zijn de anderen die zich gedragen als makke lammetjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Armstrong dat ze op hem wachten.
Heeft niks met frustraties te maken. Als Gesink en Menchov waren gevallen, hadden ze van mij ook mogen doorrijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wat een frustraties hier![]()
De wereld vs. Rabobank
Nou geweldig, wat denkt hij zelf? Waarschijnlijk niet he, daar die rabo's nou niet bepaald klassementsrenners zijn...........met als mogelijke positieve uitzondering Gesinkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/laurenstendam/status/17795682485
Weet ik, maar ik mag die vent gewoon niet. Rabo en Caisse 'd Espagne hadden moeten rijden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geniaal! Lekker rellen binnen de Rabo-ploeg!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/laurenstendam/status/17795682485
yep.. als je die nog eens terug wilt zien:quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Zelva het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de Giro met de modderetappe. Dat is tenminste een echte koers.
Jij kijkt nooit wielrennen?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou geweldig, wat denkt hij zelf? Waarschijnlijk niet he, daar die rabo's nou niet bepaald klassementsrenners zijn...........met als mogelijke positieve uitzondering Gesink
Inderdaad, dat was tenminste interessant. ELKE etappe opnieuw spektakel, je ging gewoon bijna verlangen naar een saai dagje zodat je niet de hele dag voor de buis hoefde te hangen. Met de nadruk op bijna, want het was gewoon briljant.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef Lagrinta het volgende:
*denkt met weemoed terug aan de Giro van dit jaar*
Inderdaad, terwijl Armstrong dat zelf niet doet (behalve met Ullrich eens, toen die eigenlijk al verslagen was).quote:Op maandag 5 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Goede vergelijking.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef Zelva het volgende:
In de Formule 1 bijvoorbeeld gaan ze toch ook niet wachten om te kijken of er monteurs de race-auto kunnen repareren en de weg weer opkrijgen, zodat ze weer netjes hun positie kunnen innemen. Het is een race, en als je pech hebt, dan is het gewoon over en uit en heb je helemaal niets als coureur, basta.
Dat is voor de veiligheid, en niet voor het redden van het klassement van degene die uitvalt. Als een race-auto een klein mankement heeft en niet verder kan, dan is het gewoon over voor diegene.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking.Wel eens van de pace-car gehoord en neutralisatie?
Ik snap het ook niet zo. Het is niet zo dat als Menchov en Gesink nu waren doorgeknald, ze daarmee de tour kunnen winnen. Dan pakken ze misschien een minuutje op Contador en Armstrong, maar heb je vervolgens het hele peloton tegen je.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wat een frustraties hier![]()
De wereld vs. Rabobank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |