quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
En van de week vallen Mentsjov en Gesink en dan knalt men gewoon door. Flikker toch op met deze nepshit.
Er zijn tegenwoordig bijna elke etappe wel valpartijenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat het klassement niet beslist wordt door valpartijen.
Dat was inderdaad wel de enige mogelijkheid voor die pauperploegquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef Falco het volgende:
Echt, de Rabo's hadden gewoon lef moeten tonen en voor etappewinst gaan met Freire en tijdswinst voor Mentsjov en Gesink.
Kijk, Rabobank kan mij weinig schelen, die volkomen willekeur wanneer er wel of niet gewacht wordt is gewoon vaag en maakt het nogal triest...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wat een frustraties hier![]()
De wereld vs. Rabobank
Het gaat me niet om Rabobank, ik ben niet specifiek voor Gesink en zelfs ronduit tegen Menchov. Ik wil godverdomme koers zien, dit is voor niemand een ruk aan. Kuttour, nu alweer.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wat een frustraties hier![]()
De wereld vs. Rabobank
Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan ben ik benieuwd of ze nu ook op de Schlecks gaan wachten.
Cervelo wilde wel hoor, maar had wel wat hulp nodig.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef marcodej het volgende:
Waarom alleen dat gefocus op de Rabo's, er rijden er nog meer niet.
Rabo zat het best van voren met een potentiële etappewinst van Freire.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef marcodej het volgende:
Waarom alleen dat gefocus op de Rabo's, er rijden er nog meer niet.
Dit dus. Vooral die gehaaide Armstrong is een vreselijke opportunist. Walgelijke vent.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kijk, Rabobank kan mij weinig schelen, die volkomen willekeur wanneer er wel of niet gewacht wordt is gewoon vaag en maakt het nogal triest...
Als Contador morgen onderuit schuift, dan weet ik zeker dat The Shack (:') ), zich direct op kop zet en je verhalen krijgt als 'ja, het hoort erbij, gevaarlijke etappe...' en andere nonsens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |