niet omdat het daar niet leuk is, maar ik kan het gewoon niet bijhouden 4 SC'squote:
die van valentijn kan bij mij weleens kloppen bedacht ik me netquote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik waarschijnlijk met oud en nieuw verwekt ben, en dan nog waarschijnlijker in een dronken bui
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was zeker een beschamende diashow.
whut?quote:
Ik snap je niet?quote:
HEE!quote:
Nee ik ook niet, ook ergens medio november geboemsd. Zonder reden. Het zal echte liefde zijn geweest.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef D. het volgende:
Ik ben van eind november. Geen feestdagen dan, dus de reden weet ik niet
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?
Hij verkloot wel de layout
Mogen wel een paar 8jes af
Beginnersfoutje van iBenny i thinkquote:
Is het niet zo dat degene met de LAPO een nieuwe opent dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat degene met de LAPO een nieuwe opent dan?
Zullen ze wel gewoon zin hebben gehad of het was koud eind novemberquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef D. het volgende:
Ik ben van eind november. Geen feestdagen dan, dus de reden weet ik niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik doe en wil niet moeilijk doen maar éigenlijk was mijn versie ietsje eerder zie topicid
Maar iBenny is nog net mod dus deze "fout" kan ik begrijpennofi
Misschien waren je ouders nog spontaan en uit de sleur.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ook ergens medio november geboemsd. Zonder reden. Het zal echte liefde zijn geweest.
Tombola had de lapo in het vorige topic.quote:
Plaatje, user, van alles eigenlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjj
Wat klopt hier niet aan?
hoofdletter?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kendequote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien waren je ouders nog spontaan en uit de sleur.
Nouja, ik heet inmiddels D.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
En het duurde maar een minuutquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tombola had de lapo in het vorige topic.
In principe maakt degene met de lapo een nieuw topic, of het moet erg lang duren...
Ik vind het primaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorry, ik zag bij beide dezelfde tijd staan... maar keek niet naar de secondes
sorry... straks gooien we die wel open
Jij kent D.Rose niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
2 girls one cup?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kende
Dat weet ik, maar dat klopt dus niet meerquote:
Oke, lemonparty of tubgirlquote:
Dat is al lang achterhaald die regelquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tombola had de lapo in het vorige topic.
In principe maakt degene met de lapo een nieuw topic, of het moet erg lang duren...
Je bent 41quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kende
Nou sorry hoor, ik vind het eigenlijk wel een beetje onzin dat je daar sorry voor zegtquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorry, ik zag bij beide dezelfde tijd staan... maar keek niet naar de secondes
sorry... straks gooien we die wel open
in bed schijten is meer iets voor alzheimer patienten, en zover is het nog nietquote:
eejjjjjjjjquote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat klopt dus niet meer
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomenquote:
Sinds wanneer?quote:
vind ik eigenlijk ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik vind het eigenlijk wel een beetje onzin dat je daar sorry voor zegt
Ik had de Lapo, dus ik open een nieuw topic![]()
Dat duurde een minuut maar, dus ik weet niet waarom er uberhaupt iemand anders een nieuwe ging openen...
Lijkt me niet meer dan logisch dat die gesloten wordt
maar even vergeten: welkom aan boordquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomen
Niet dat het mij wat uitmaakt maar sommige users vinden dit erg belangrijk dus vandaar
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in bed schijten is meer iets voor alzheimer patienten, en zover is het nog niet
dat sowieso iddquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Wat maakt het uit, we posten nu toch gewoon hier
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet volquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk ook
als t te lang duurt ok, maar dat schijnt niet gebruikelijk te zijn ozfo
Idd, ik begrijp niet dat sommige users zo hameren over het persé eerste willen zijn van een topicreeks aanmakenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Wat maakt het uit, we posten nu toch gewoon hier
Dat vergeten ze toch weer.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet vol
maar benny post ook in zijn eentje wel een topic vol als t moetquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet vol
In principe doen we het wel zo ja, lapo is nieuwe TT openenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomen
Niet dat het mij wat uitmaakt maar sommige users vinden dit erg belangrijk dus vandaar
En het moet van hem altijd!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar benny post ook in zijn eentje wel een topic vol als t moet
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.quote:
dat dusquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste user opent nieuw topic-regel is geen regel, maar eigenlijk meer een logische gevolgtrekking. In principe geldt dat het eerste topic open blijft, maar om een wildgroei aan nieuwe topics te voorkomen is de richtlijn er dat de laatste poster (dus de 300ste poster, modjes die door een slotje heenposten tellen niet mee) het nieuwe topic opent.
Arbitraal gezien de juiste keuze iddquote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.
Ik zou wel dezelfde keuze hebben gemaakt met sluiten.
Bij Live topics kijk ik wel welke de eerste was...
Bij livetopics doe ik het op z'n Rauzers, vooral als ze vlug volgepost worden, namelijk een topic te vroeg openen zodat niemand een nieuwe opent wanneer het lopende topic vol is. Want dan is er dus al een nieuw topic.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.
Ik zou wel dezelfde keuze hebben gemaakt met sluiten.
Bij Live topics kijk ik wel welke de eerste was...
Ademen!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sloot daarstraks, maar jij postte door het slotje heen toen je de nieuwe OP wilde posten
Ik iig niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
en zo weer een topic vol! Wie opent de nieuwe
Mij aanbiddenquote:
En dat over een slotje. Netiquette is vrij duidelijk hier inquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik liever niet, moet me altijd rotdenken voor een TTquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
dit onderwerp blijft van tijd terugkeren hequote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Je hoeft geen foto's te makenquote:
Nee, ik heb de webcam al aan!quote:
Oja, dat is waarquote:
dan waardeer ik t des te meer dat je zo vaak voor mij de honneurs waarneemtquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liever niet, moet me altijd rotdenken voor een TT
Nouja, jij had zo'n mooie OP gemaakt, dus ik liet je je gang maar gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo... sorry nog daarvoor he
Hier heb ik alle ramen + zolderraam open geknaltquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jij had zo'n mooie OP gemaakt, dus ik liet je je gang maar gaan
Bovendien wist ik dat als ik 'm toch opende die van mij een slotje zou krijgen
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
dan waardeer ik t des te meer dat je zo vaak voor mij de honneurs waarneemt
ik zat van de week alleen te modden op WK bij NED-BRA, en daar was niet tegenop te modden. Die topics gingen zo bloody snelquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij livetopics doe ik het op z'n Rauzers, vooral als ze vlug volgepost worden, namelijk een topic te vroeg openen zodat niemand een nieuwe opent wanneer het lopende topic vol is. Want dan is er dus al een nieuw topic.
Hier ook alles open en het is echt lekker nuquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier heb ik alle ramen + zolderraam open geknalt
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom koelt het bij iedereen af, behalve bij mij!
ESF kende ook vlugge topicsquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat van de week alleen te modden op WK bij NED-BRA, en daar was niet tegenop te modden. Die topics gingen zo bloody snel
Ik had aan het eind van de avond een zere arm en 350 posts.... pffffff
Maar het was wel gaaf turbomodden
poppetjes voor me tekenen, topics voor me openenquote:
You're hotquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
achh, zolang het maar een beetje in harmonie gaatquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat over een slotje. Netiquette is vrij duidelijk hier in
waar zit je?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
22.5 C geeft de thermo nu aan, komt mede ook door de luchtstroom langs de thermostaat natuurlijk maar het is wel duidelijk frisser dan voorheenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook alles open en het is echt lekker nu
Nee doe maar niet, dan voel ik me ongemakkelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
poppetjes voor me tekenen, topics voor me openen
ik moet eigenlijk elke dag wel zeggen hoezeer ik je waardeer he
Ohjaquote:
Wanneer ga je het zelf doen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
dan waardeer ik t des te meer dat je zo vaak voor mij de honneurs waarneemt
hehehehequote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan voel ik me ongemakkelijk
een topic of 17 in 90 minuten was ook best veul, en dat niet alleen, voor iedere bal die aankwam bij een medespeler werd er een nieuw topic geopend. Ik heb iets van 50 slotjes gezet ofzo. 13 flames opgelost, 17 users ge pm-d 125 posts verwijderd....quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ESF kende ook vlugge topics. Vooral het recordtopic toen Sieneke moest. Snelste topic ooit
. Alleen was ik er toen niet, maar Greys had de teugels in handen.
De jostiband hoeft dat niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
achh, zolang het maar een beetje in harmonie gaat
eh ik heb in al mijn jareb op fok er nog nooit 1 geopend. en kom er al voordat t forum open wasquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een topic of 17 in 90 minuten was ook best veul, en dat niet alleen, voor iedere bal die aankwam bij een medespeler werd er een nieuw topic geopend. Ik heb iets van 50 slotjes gezet ofzo. 13 flames opgelost, 17 users ge pm-d 125 posts verwijderd....
Niets voor mij, als ik een wedstrijd kijk wil ik dat offline kunnen doen zonder gedoequote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een topic of 17 in 90 minuten was ook best veul, en dat niet alleen, voor iedere bal die aankwam bij een medespeler werd er een nieuw topic geopend. Ik heb iets van 50 slotjes gezet ofzo. 13 flames opgelost, 17 users ge pm-d 125 posts verwijderd....
Wij zijn er om je daaraan te herinneren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Ik was het even vergeten omdat ik hier geen spiegel voor mijn neus heb
.
whehehe, het is maar een schot in de lucht hoor, maar het komt wel aardig in de buurtquote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het ook nog bijhouden
Ik heb toen ook wat topics gesloten idd
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou pffff, ik ga maar even iets nuttigs doen en dan slapen![]()
trusten vast tombolaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
avonden als deze zijn de slagroom op de taart bij het moddenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niets voor mij, als ik een wedstrijd kijk wil ik dat offline kunnen doen zonder gedoe
Dan moet je eigenlijk de lapo vermijden en 10 posts voor het einde niet meer postenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ik heb in al mijn jareb op fok er nog nooit 1 geopend. en kom er al voordat t forum open was
is wel mooie traditie eigenlijk
Doei Tombo beebquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
en trollenquote:
slaap lekker straksquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Maar jij hebt ook arbitrale ervaringen toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
avonden als deze zijn de slagroom op de taart bij het modden
Elkaar (onnodig) beledigen, op de man spelen etc.quote:
= vuur dus ruzietjesquote:
Iets extreems zeggen in de hoop dat iedereen er op gaat reagerenquote:
Alvast welterustenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
aha... ok.. dan weet ik nu alle afkortingen en benamingen geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook, daar had ik nog het meeste werk aan, en vandaar al die PM's
kloptquote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook arbitrale ervaringen toch?
[..]
ik probeer dat dus wel altijdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk de lapo vermijden en 10 posts voor het einde niet meer posten
Gooi er eens een onderwerpje in, k'nijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit forumgerelateerde geklets interesseert me eigenlijk niet zo.
Maak er zelf dan iets boeiends van.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog geen ervaring heb met zulke mods, maar ik ben dan ook erg braaf natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
En ik weet dat er een hoop in het vuur van het spel worden gezegd, dus stuur ik liever eerst een PM dan iemand gelijk een ban aan te naaien.
Dat vind ik ook heel netjesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
En ik weet dat er een hoop in het vuur van het spel worden gezegd, dus stuur ik liever eerst een PM dan iemand gelijk een ban aan te naaien.
in XFA hadden we hier ook geen last vanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja maar er is geen voetbalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
jij ben gewoon liefquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen ervaring heb met zulke mods, maar ik ben dan ook erg braaf natuurlijk
Ik mis het ook, gelukkig dinsdag wordt het weer heel spannendquote:
Met Wesley Sneijder die reageert op de uitspraken van Johan Derksenquote:
Nou ja tegen jullie wel, maar dat zijn jullie ook tegen mijquote:
Volgende week begint er wat anders he Bennyquote:
ik zit wel in een andere tak van sport, en ik ben erg van het wedstrijd aanvoelen, en vooral consequent zijn tov beide teams, en in dat opzicht vreet ik me regelmatig op ja. Plus dat ik de voetbalspelregels ook heel goed ken. En ik ben ook erg van de voordeelregel, en dat mis ik ook heel erg dit WK. De wedstrijden worden behoorlijk dood gefloten helaas.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel netjes
Leuk ook om te weten dat je die ervaring hebt, ik had het ergens gelezen in het WK forum, dus soms zal je je vast eens opvreten als er dingen op het veld gebeuren die niet door de beugel kunnen
Dat had ik dus ook met Big Brother en al die andere series, wat je ook volgt als het eenmaal is afgelopen dan moet je weer echt even nadenken wat je daarvoor in de plaats wilt gaan doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
erg eigenlijk he dat je zo snel went aan 2 wedstrijden per dag
na t wk wordt t afkicken
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week begint er wat anders he Benny
Zeg dan wat, iets.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg wat ik vind en iedereen wil een onderwerp van mij, heb ik dat.
"Ik weet hoe het zit tussen Yolanthe en mij, en meneer Derksen moet vooral denken wat hij denkt en als hij dat vervolgens wil vertellen moet hij dat ook weten, ik stoor me er verder niet aan. Ik concentreer me alleen op de finale...eh halve finale tegen Uruguay, dat is belangrijk nu."quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Wesley Sneijder die reageert op de uitspraken van Johan Derksen!
het is dat ik al zo'n vreselijk lieve lief heb.....quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja tegen jullie wel, maar dat zijn jullie ook tegen mij
Lekker roddelen over de auditiesquote:
Howard Webb?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit wel in een andere tak van sport, en ik ben erg van het wedstrijd aanvoelen, en vooral consequent zijn tov beide teams, en in dat opzicht vreet ik me regelmatig op ja. Plus dat ik de voetbalspelregels ook heel goed ken. En ik ben ook erg van de voordeelregel, en dat mis ik ook heel erg dit WK. De wedstrijden worden behoorlijk dood gefloten helaas.
Ik heb het pas 1 scheids echt goed zien doen in dat opzicht, en dat was die Engelsman.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
gaat in bed film kijken![]()
Slaap lekker voor straks
stereo zelfsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week begint er wat anders he Benny
quote:
slaap lekker poesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
hf en trusten voor straks vastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
ja die, ik hoop dat hij de finale fluitquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Howard Webb?
Ja die was goed, ik ben ook erg benieuwd wie NED-URU gaat fluiten, vond die Japanner van afgelopen wedstrijd best goed tho
POP maar wil wel proberen hier en daar wat van HGT mee te krijgen, wie weet zit er wat bijzonders bijquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk kijken? HGT of POP?
ik ga op zeker voor POPquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk kijken? HGT of POP?
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die, ik hoop dat hij de finale fluit
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
POP maar wil wel proberen hier en daar wat van HGT mee te krijgen, wie weet zit er wat bijzonders bij
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne zijn er door Profile afgehaald en ze hebben er goedkopere opgezet
Nou ja misschien zap ik welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
Tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga na de vakantie eens kijken of ik ergens bij een acapella groepje terecht kan
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.quote:
gelukkig niet, je wordt er overal mee doodgegooid.quote:
ja, en hij fluit in de geest van een wedstrijd en goed op voordeel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwens
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
laters bong, hf en trusten voor latersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
Doei Bongquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
tot morgen, en nogmaals welkom aan boord, tofquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hou van je kijk, dit moet uitgezocht worden!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Alles van SBS 6 duurt toch (te) lang, dus dat kun je later wel weer volgenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Lijkt me echt heel tof.quote:
Dan doe ik dat met je meequote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
dat wilde ik weten.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
Vast, maar ik ga er niet op meebieden, want er 1 keer voor betalen vond ik al genoegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.
Ik hou ervanquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wilde ik weten.
Zo ga ik het doen dus
Damn maandag is de enige dag dat ik half 6 op moet maar okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
wat een mazzelpikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
Fatima kan echt goed pokeren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
ik vind die vriendin van wel okquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
Volgens Fatima viel dat dus erg tegen.quote:
Ja daarom juistquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich he.. zit er ook wel iets van 'ja, dat is best een goeie vraag'
Fatimaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Als ze maar niet zingtquote:
en even een lekker cliché: maar het liefst heb ik gewoon mijn eigen liefquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie haar liever als Yolanthe en Sylvie
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar daar vind ik ook niets aan :quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dus ook, nu op zekerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en Popstars wordt niet herhaald. Dus ik denk dat ik mijn besluit bij dezen heb genomen
D.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Lijkt me logisch dat ventieldopjes er niet zozeer zijn om lucht tegen te houden, daar is namelijk het ventiel al voor. Als dat zou lekken, dan zou het een slecht ventiel zijn en zou dat verbeterd moeten worden in plaats van het probleem lappen met een dopje.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Tha_Erik is ook nog op zoek.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
ik ook niet, maar de liveshows van popstars zijn dan wel weer ok om hier mee te postenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
De Amerikaanse is in volle gang.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe juist wel. meer en meer zingen
wat een afgang was datz eg
whehehe dit hele subforum is daarop gebaseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
quote:
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraan
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaar
maar dan nog altijd beter dan fatima in met dr gezangquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.
Daar is ze beter in als presenteren
quote:
Kut, volledig gemist dit jaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzo
Jij bent dus gewoon een leedvermaakgastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht juist van wel
Ik heb het overigens meer van de IDO, XFA, POP en HGT... dan de SYTYCD, ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |