niet omdat het daar niet leuk is, maar ik kan het gewoon niet bijhouden 4 SC'squote:
die van valentijn kan bij mij weleens kloppen bedacht ik me netquote:Op zondag 4 juli 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik waarschijnlijk met oud en nieuw verwekt ben, en dan nog waarschijnlijker in een dronken bui
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was zeker een beschamende diashow.
whut?quote:
Ik snap je niet?quote:
HEE!quote:
Nee ik ook niet, ook ergens medio november geboemsd. Zonder reden. Het zal echte liefde zijn geweest.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef D. het volgende:
Ik ben van eind november. Geen feestdagen dan, dus de reden weet ik niet
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?
Hij verkloot wel de layout
Mogen wel een paar 8jes af
Beginnersfoutje van iBenny i thinkquote:
Is het niet zo dat degene met de LAPO een nieuwe opent dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat degene met de LAPO een nieuwe opent dan?
Zullen ze wel gewoon zin hebben gehad of het was koud eind novemberquote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef D. het volgende:
Ik ben van eind november. Geen feestdagen dan, dus de reden weet ik niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik doe en wil niet moeilijk doen maar éigenlijk was mijn versie ietsje eerder zie topicid
Maar iBenny is nog net mod dus deze "fout" kan ik begrijpennofi
Misschien waren je ouders nog spontaan en uit de sleur.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ook ergens medio november geboemsd. Zonder reden. Het zal echte liefde zijn geweest.
Tombola had de lapo in het vorige topic.quote:
Plaatje, user, van alles eigenlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjj
Wat klopt hier niet aan?
hoofdletter?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kendequote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien waren je ouders nog spontaan en uit de sleur.
Nouja, ik heet inmiddels D.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
En het duurde maar een minuutquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tombola had de lapo in het vorige topic.
In principe maakt degene met de lapo een nieuw topic, of het moet erg lang duren...
Ik vind het primaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorry, ik zag bij beide dezelfde tijd staan... maar keek niet naar de secondes
sorry... straks gooien we die wel open
Jij kent D.Rose niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Wat klopt hier niet aan?
2 girls one cup?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kende
Dat weet ik, maar dat klopt dus niet meerquote:
Oke, lemonparty of tubgirlquote:
Dat is al lang achterhaald die regelquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tombola had de lapo in het vorige topic.
In principe maakt degene met de lapo een nieuw topic, of het moet erg lang duren...
Je bent 41quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 41 maar ik doe dingen die ik tot nu toe alleen uit filmpjes kende
Nou sorry hoor, ik vind het eigenlijk wel een beetje onzin dat je daar sorry voor zegtquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorry, ik zag bij beide dezelfde tijd staan... maar keek niet naar de secondes
sorry... straks gooien we die wel open
in bed schijten is meer iets voor alzheimer patienten, en zover is het nog nietquote:
eejjjjjjjjquote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat klopt dus niet meer
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomenquote:
Sinds wanneer?quote:
vind ik eigenlijk ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik vind het eigenlijk wel een beetje onzin dat je daar sorry voor zegt
Ik had de Lapo, dus ik open een nieuw topic![]()
Dat duurde een minuut maar, dus ik weet niet waarom er uberhaupt iemand anders een nieuwe ging openen...
Lijkt me niet meer dan logisch dat die gesloten wordt
maar even vergeten: welkom aan boordquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomen
Niet dat het mij wat uitmaakt maar sommige users vinden dit erg belangrijk dus vandaar
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in bed schijten is meer iets voor alzheimer patienten, en zover is het nog niet
dat sowieso iddquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Wat maakt het uit, we posten nu toch gewoon hier
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet volquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk ook
als t te lang duurt ok, maar dat schijnt niet gebruikelijk te zijn ozfo
Idd, ik begrijp niet dat sommige users zo hameren over het persé eerste willen zijn van een topicreeks aanmakenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Wat maakt het uit, we posten nu toch gewoon hier
Dat vergeten ze toch weer.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet vol
maar benny post ook in zijn eentje wel een topic vol als t moetquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
benny is er toch, die opent altijd een nieuw topic, als is het oude nog niet vol
In principe doen we het wel zo ja, lapo is nieuwe TT openenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aangezien het hier zo retesnel gaat is het wellicht een idee om zoiets toch door te voeren om misverstanden te voorkomen
Niet dat het mij wat uitmaakt maar sommige users vinden dit erg belangrijk dus vandaar
En het moet van hem altijd!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar benny post ook in zijn eentje wel een topic vol als t moet
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.quote:
dat dusquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste user opent nieuw topic-regel is geen regel, maar eigenlijk meer een logische gevolgtrekking. In principe geldt dat het eerste topic open blijft, maar om een wildgroei aan nieuwe topics te voorkomen is de richtlijn er dat de laatste poster (dus de 300ste poster, modjes die door een slotje heenposten tellen niet mee) het nieuwe topic opent.
Arbitraal gezien de juiste keuze iddquote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.
Ik zou wel dezelfde keuze hebben gemaakt met sluiten.
Bij Live topics kijk ik wel welke de eerste was...
Bij livetopics doe ik het op z'n Rauzers, vooral als ze vlug volgepost worden, namelijk een topic te vroeg openen zodat niemand een nieuwe opent wanneer het lopende topic vol is. Want dan is er dus al een nieuw topic.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel een handige regel, en het hoeft niet zo rigide hoor, integendeel.
Ik zou wel dezelfde keuze hebben gemaakt met sluiten.
Bij Live topics kijk ik wel welke de eerste was...
Ademen!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sloot daarstraks, maar jij postte door het slotje heen toen je de nieuwe OP wilde posten
Ik iig niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
en zo weer een topic vol! Wie opent de nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |