ik ga op zeker voor POPquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk kijken? HGT of POP?
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die, ik hoop dat hij de finale fluit
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
POP maar wil wel proberen hier en daar wat van HGT mee te krijgen, wie weet zit er wat bijzonders bij
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne zijn er door Profile afgehaald en ze hebben er goedkopere opgezet
Nou ja misschien zap ik welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
Tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga na de vakantie eens kijken of ik ergens bij een acapella groepje terecht kan
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.quote:
gelukkig niet, je wordt er overal mee doodgegooid.quote:
ja, en hij fluit in de geest van een wedstrijd en goed op voordeel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwens
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
laters bong, hf en trusten voor latersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
Doei Bongquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
tot morgen, en nogmaals welkom aan boord, tofquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hou van je kijk, dit moet uitgezocht worden!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Alles van SBS 6 duurt toch (te) lang, dus dat kun je later wel weer volgenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Lijkt me echt heel tof.quote:
Dan doe ik dat met je meequote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
dat wilde ik weten.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
Vast, maar ik ga er niet op meebieden, want er 1 keer voor betalen vond ik al genoegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.
Ik hou ervanquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wilde ik weten.
Zo ga ik het doen dus
Damn maandag is de enige dag dat ik half 6 op moet maar okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
wat een mazzelpikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
Fatima kan echt goed pokeren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
ik vind die vriendin van wel okquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
Volgens Fatima viel dat dus erg tegen.quote:
Ja daarom juistquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich he.. zit er ook wel iets van 'ja, dat is best een goeie vraag'
Fatimaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Als ze maar niet zingtquote:
en even een lekker cliché: maar het liefst heb ik gewoon mijn eigen liefquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie haar liever als Yolanthe en Sylvie
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar daar vind ik ook niets aan :quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dus ook, nu op zekerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en Popstars wordt niet herhaald. Dus ik denk dat ik mijn besluit bij dezen heb genomen
D.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Lijkt me logisch dat ventieldopjes er niet zozeer zijn om lucht tegen te houden, daar is namelijk het ventiel al voor. Als dat zou lekken, dan zou het een slecht ventiel zijn en zou dat verbeterd moeten worden in plaats van het probleem lappen met een dopje.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Tha_Erik is ook nog op zoek.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
ik ook niet, maar de liveshows van popstars zijn dan wel weer ok om hier mee te postenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
De Amerikaanse is in volle gang.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe juist wel. meer en meer zingen
wat een afgang was datz eg
whehehe dit hele subforum is daarop gebaseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
quote:
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraan
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaar
maar dan nog altijd beter dan fatima in met dr gezangquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.
Daar is ze beter in als presenteren
quote:
Kut, volledig gemist dit jaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzo
Jij bent dus gewoon een leedvermaakgastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht juist van wel
Ik heb het overigens meer van de IDO, XFA, POP en HGT... dan de SYTYCD, ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |