en even een lekker cliché: maar het liefst heb ik gewoon mijn eigen liefquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie haar liever als Yolanthe en Sylvie
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar daar vind ik ook niets aan :quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dus ook, nu op zekerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en Popstars wordt niet herhaald. Dus ik denk dat ik mijn besluit bij dezen heb genomen
D.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Lijkt me logisch dat ventieldopjes er niet zozeer zijn om lucht tegen te houden, daar is namelijk het ventiel al voor. Als dat zou lekken, dan zou het een slecht ventiel zijn en zou dat verbeterd moeten worden in plaats van het probleem lappen met een dopje.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Tha_Erik is ook nog op zoek.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
ze houden het vuil uit de vulgaatjes, want als er vuil in zit, en dat blaas je bij het oppompen in de ban kun je die beschadigen
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
ik ook niet, maar de liveshows van popstars zijn dan wel weer ok om hier mee te postenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
De Amerikaanse is in volle gang.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik. Wanneer is SYTYCD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |