Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe juist wel. meer en meer zingen
wat een afgang was datz eg
whehehe dit hele subforum is daarop gebaseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik überhaupt Popstars of HGT ga volgen. Vind de programma's an sich geen donder aan.
quote:
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vond het wel triest eigenlijk, en dan die lekkere bitchy Chantal erachteraan
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mar hoe stom moet je zijn om daar live te zingen als je niet kunt zingen
chantal was juist wel leuk toen vond ik.
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moest ik lachen ook maar idd daarom zing ik niet in het openbaar
maar dan nog altijd beter dan fatima in met dr gezangquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen zou juist zij het bij zingen moeten houden.
Daar is ze beter in als presenteren
quote:
Kut, volledig gemist dit jaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
De Amerikaanse is in volle gang.Superieur aan de NL versie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
blijf ik jammer vinden hoor. ms moet je gewoon eens meedoen aan x factor ofzo
Jij bent dus gewoon een leedvermaakgastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht juist van wel
Ik heb het overigens meer van de IDO, XFA, POP en HGT... dan de SYTYCD, ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |