ik ga op zeker voor POPquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk kijken? HGT of POP?
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die, ik hoop dat hij de finale fluit
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
POP maar wil wel proberen hier en daar wat van HGT mee te krijgen, wie weet zit er wat bijzonders bij
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne zijn er door Profile afgehaald en ze hebben er goedkopere opgezet
Nou ja misschien zap ik welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
Tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga na de vakantie eens kijken of ik ergens bij een acapella groepje terecht kan
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.quote:
gelukkig niet, je wordt er overal mee doodgegooid.quote:
ja, en hij fluit in de geest van een wedstrijd en goed op voordeel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook symphatieke uitstraling trouwens
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
laters bong, hf en trusten voor latersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de PC shutdownen en mijzelf installeren voor Studio Sportzomer en dan nog ff gamen, dus slaap lekker en tot morgen![]()
Doei Bongquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
tot morgen, en nogmaals welkom aan boord, tofquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hou van je kijk, dit moet uitgezocht worden!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
Alles van SBS 6 duurt toch (te) lang, dus dat kun je later wel weer volgenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er dus aan te denken om HGT te gaan kijken en later in de week POP... POP kan je gratis op internet terug kijken, HGT waarschijnlijk niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn fietsband haal dan gaat de lucht er niet uit. Dus in weze houden ze de lucht niet binnen. Wat is dan hun functie? Of is het zo dat, wanneer ik op de fiets spring, de druk van de banden voldoende zal zijn om de lucht uit de ventieltjes te doen persen? Wat dus zou betekenen dat ventieldopjes wel functioneel zijn. Moet haast wel, anders is iemand in de ventieldopjesbusiness redelijk nutteloos bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |