Met Wesley Sneijder die reageert op de uitspraken van Johan Derksenquote:
Nou ja tegen jullie wel, maar dat zijn jullie ook tegen mijquote:
Volgende week begint er wat anders he Bennyquote:
ik zit wel in een andere tak van sport, en ik ben erg van het wedstrijd aanvoelen, en vooral consequent zijn tov beide teams, en in dat opzicht vreet ik me regelmatig op ja. Plus dat ik de voetbalspelregels ook heel goed ken. En ik ben ook erg van de voordeelregel, en dat mis ik ook heel erg dit WK. De wedstrijden worden behoorlijk dood gefloten helaas.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel netjes
Leuk ook om te weten dat je die ervaring hebt, ik had het ergens gelezen in het WK forum, dus soms zal je je vast eens opvreten als er dingen op het veld gebeuren die niet door de beugel kunnen
Dat had ik dus ook met Big Brother en al die andere series, wat je ook volgt als het eenmaal is afgelopen dan moet je weer echt even nadenken wat je daarvoor in de plaats wilt gaan doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
erg eigenlijk he dat je zo snel went aan 2 wedstrijden per dag
na t wk wordt t afkicken
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week begint er wat anders he Benny
Zeg dan wat, iets.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg wat ik vind en iedereen wil een onderwerp van mij, heb ik dat.
"Ik weet hoe het zit tussen Yolanthe en mij, en meneer Derksen moet vooral denken wat hij denkt en als hij dat vervolgens wil vertellen moet hij dat ook weten, ik stoor me er verder niet aan. Ik concentreer me alleen op de finale...eh halve finale tegen Uruguay, dat is belangrijk nu."quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Wesley Sneijder die reageert op de uitspraken van Johan Derksen!
het is dat ik al zo'n vreselijk lieve lief heb.....quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja tegen jullie wel, maar dat zijn jullie ook tegen mij
Lekker roddelen over de auditiesquote:
Howard Webb?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit wel in een andere tak van sport, en ik ben erg van het wedstrijd aanvoelen, en vooral consequent zijn tov beide teams, en in dat opzicht vreet ik me regelmatig op ja. Plus dat ik de voetbalspelregels ook heel goed ken. En ik ben ook erg van de voordeelregel, en dat mis ik ook heel erg dit WK. De wedstrijden worden behoorlijk dood gefloten helaas.
Ik heb het pas 1 scheids echt goed zien doen in dat opzicht, en dat was die Engelsman.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
gaat in bed film kijken![]()
Slaap lekker voor straks
stereo zelfsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week begint er wat anders he Benny
quote:
slaap lekker poesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
hf en trusten voor straks vastquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
ja die, ik hoop dat hij de finale fluitquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Howard Webb?
Ja die was goed, ik ben ook erg benieuwd wie NED-URU gaat fluiten, vond die Japanner van afgelopen wedstrijd best goed tho
POP maar wil wel proberen hier en daar wat van HGT mee te krijgen, wie weet zit er wat bijzonders bijquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk kijken? HGT of POP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |