en trollenquote:
slaap lekker straksquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou pffff, ik ga maar even iets nuttigs doen en dan slapen![]()
Maar jij hebt ook arbitrale ervaringen toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
avonden als deze zijn de slagroom op de taart bij het modden
Elkaar (onnodig) beledigen, op de man spelen etc.quote:
ook, daar had ik nog het meeste werk aan, en vandaar al die PM'squote:
= vuur dus ruzietjesquote:
Iets extreems zeggen in de hoop dat iedereen er op gaat reagerenquote:
Alvast welterustenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou pffff, ik ga maar even iets nuttigs doen en dan slapen![]()
aha... ok.. dan weet ik nu alle afkortingen en benamingen geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook, daar had ik nog het meeste werk aan, en vandaar al die PM's
kloptquote:Op zondag 4 juli 2010 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook arbitrale ervaringen toch?
[..]
ik probeer dat dus wel altijdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk de lapo vermijden en 10 posts voor het einde niet meer posten
Gooi er eens een onderwerpje in, k'nijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit forumgerelateerde geklets interesseert me eigenlijk niet zo.
Maak er zelf dan iets boeiends van.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog geen ervaring heb met zulke mods, maar ik ben dan ook erg braaf natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
En ik weet dat er een hoop in het vuur van het spel worden gezegd, dus stuur ik liever eerst een PM dan iemand gelijk een ban aan te naaien.
Dat vind ik ook heel netjesquote:Op zondag 4 juli 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
En ik weet dat er een hoop in het vuur van het spel worden gezegd, dus stuur ik liever eerst een PM dan iemand gelijk een ban aan te naaien.
in XFA hadden we hier ook geen last vanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja maar er is geen voetbalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
jij ben gewoon liefquote:Op zondag 4 juli 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog geen ervaring heb met zulke mods, maar ik ben dan ook erg braaf natuurlijk
Ik mis het ook, gelukkig dinsdag wordt het weer heel spannendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |