Lijkt me echt heel tof.quote:
Dan doe ik dat met je meequote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
dat wilde ik weten.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
nja, als het merendeel hierzo POP gaat kijken... dan denk ik ook maar dat ik dat gewoon doe en maandagavond HGT in de herhaling kijk
Vast, maar ik ga er niet op meebieden, want er 1 keer voor betalen vond ik al genoegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oe, die wereld is ook keihard he. Die dopjes kom je weer tegen op dure veilingen.
Ik hou ervanquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wilde ik weten.
Zo ga ik het doen dus
Damn maandag is de enige dag dat ik half 6 op moet maar okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
wat een mazzelpikquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
Fatima kan echt goed pokeren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Raemon Sluiter. Ik vond hem leuk maar nu gaat hij met Fatima Moreira de Mel....MELO! Melo!
ik vind die vriendin van wel okquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
okequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is trouwens op zondagavond (22:20)
Volgens Fatima viel dat dus erg tegen.quote:
Ja daarom juistquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich he.. zit er ook wel iets van 'ja, dat is best een goeie vraag'
Fatimaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |