Ik iig niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
en zo weer een topic vol! Wie opent de nieuwe
Mij aanbiddenquote:
En dat over een slotje. Netiquette is vrij duidelijk hier inquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik liever niet, moet me altijd rotdenken voor een TTquote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
dit onderwerp blijft van tijd terugkeren hequote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Je hoeft geen foto's te makenquote:
Nee, ik heb de webcam al aan!quote:
Oja, dat is waarquote:
dan waardeer ik t des te meer dat je zo vaak voor mij de honneurs waarneemtquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liever niet, moet me altijd rotdenken voor een TT
Nouja, jij had zo'n mooie OP gemaakt, dus ik liet je je gang maar gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo... sorry nog daarvoor he
Hier heb ik alle ramen + zolderraam open geknaltquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jij had zo'n mooie OP gemaakt, dus ik liet je je gang maar gaan
Bovendien wist ik dat als ik 'm toch opende die van mij een slotje zou krijgen
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
dan waardeer ik t des te meer dat je zo vaak voor mij de honneurs waarneemt
ik zat van de week alleen te modden op WK bij NED-BRA, en daar was niet tegenop te modden. Die topics gingen zo bloody snelquote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij livetopics doe ik het op z'n Rauzers, vooral als ze vlug volgepost worden, namelijk een topic te vroeg openen zodat niemand een nieuwe opent wanneer het lopende topic vol is. Want dan is er dus al een nieuw topic.
Hier ook alles open en het is echt lekker nuquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier heb ik alle ramen + zolderraam open geknalt
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom koelt het bij iedereen af, behalve bij mij!
ESF kende ook vlugge topicsquote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat van de week alleen te modden op WK bij NED-BRA, en daar was niet tegenop te modden. Die topics gingen zo bloody snel
Ik had aan het eind van de avond een zere arm en 350 posts.... pffffff
Maar het was wel gaaf turbomodden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |