Ik zat al te wachten tot iemand hem volmaakte.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:20 schreef Gezicht het volgende:
Had niet eens door dat ik de LAPO zou krijgen.
Met gemak.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat dit topic wel vol is voordat er een wereldkampioen is, maar je optimisme is goed.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht aan Mark van Bommel want dat is een Limburger
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]. Zijn onderonsjes met de scheids zijn echt topentertainment.
Dat was nu al de tweede keer. Doet 'ie goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jahij had die scheids in zijn tas
Ik ben ook brak van de zenuwenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vrijdagmiddag. Ik kan niet eens meteen de goede PI gebruiken.
Ik zie een kruisjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat was nu al de tweede keer. Doet 'ie goed.
Beetje late beslissing, of niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook brak van de zenuwenNog steeds aan het wachten voor als we niet of wel naar de mondial gaan
Disco voor 80's party
quote:
Om 22 uur gingen we beslissen ivm veel dingenquote:
Anders beslis je toch lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om 22 uur gingen we beslissen ivm veel dingenAlleen is het nu 23 uur dus ik wachten.. en wachten
Maar ik ben al gaar dus skippen zou ik geen probleem vinden. Of gaan en niet drinken
Ik wil wel gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders beslis je toch lekker voor jezelf.
Hier is het plan om aan de margarita's te gaan.Minder dan een uur nog.
Ik ben wel benieuwd nu, moet wel een bijzonder dorp zijn als een niet-Limbo er oud wil worden!quote:
Klonk is mijn broerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd nu, moet wel een bijzonder dorp zijn als een niet-Limbo er oud wil worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |