daar gaat m'n ninjaquote:
Dat was die ander toch ook?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
Deze centraal.
Kill me softly okequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt teveel informatie. Now you must die.
bedanktquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
ik wil even melden dati k op de volg topic knop heb geklikt
kom maar op danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahaha ik heb een foto teruggevonden toen was ik 16 en had ik me een mocro mat![]()
Wil je dat voor mij voortaan ook doen? Anders moet ik naar de KLB index en dat vind ik eigenlijk eng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
ik wil even melden dati k op de volg topic knop heb geklikt
Kankerlelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahaha ik heb een foto teruggevonden toen was ik 16 en had ik me een mocro mat![]()
ja ik ben geen kleuterleider ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je dat voor mij voortaan ook doen? Anders moet ik naar de KLB index en dat vind ik eigenlijk eng.
Ruim je bank eens op man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit topic vind ik interessant
Remlof, ik ben 18, mag ik toegang tot KPD?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Cheers mate, is het onderhand inderdaad wel tijd voor.
Wat als ik je deze foto stuur:quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je me een foto stuurt wel, anders gewoon cold blooded murder.
die pijpquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit topic vind ik interessant
Baas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
93quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik ben 18, mag ik toegang tot KPD?
IK LACH ECHT FUCKING HARD NU OM DIE FOTOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:Ah gast vieeeees patrick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MAAR IN KLEUR IS IE NOG GRAPPIGERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
HAHAHHAHA. KONINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom jij hier maar langs en ruim het opquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Kom jij hier maar langs en ruim het opkan je daarna eten voor me maken
Ok.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Remlof, ik wil geen toegang tot KPD. Ik herhaal GEEN
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:Zie ik daar nu een matje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Waarom zo doen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat als ik je deze foto stuur:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:heeft die gast nou een sjaal om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ben je al zo oud?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik ben 18, mag ik toegang tot KPD?
omdat hockeymeisjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zien meisjes in hockeykleren er bijna automatisch lekker uit?
Dank.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
friendzone neeequote:
Ik heb alle tijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je doet niet echt veel om me van iets anders te overtuigen.
Ja. Ik had daar laatst al wel een foto gepost. Nu heb ik alweer genoeg foto's gepost voor 2010 en 2011quote:
quote:
Zo'n enorm strak kort rokje... en een shirt waar je der tieten goed ziet .. oefquote:
Denken dat er cel gepakt wordt daarvoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo'n enorm strak kort rokje... en een shirt waar je der tieten goed ziet .. oef![]()
Kwam net in breda er 2 tegen bij de burger king, 15 jaar, maar die 5 jaar cel pak ik daar wel voor hoor.
Beste stuurlui staan aan wal =$quote:
Ik maakte mij n mat toen ook waar door elk weekend wel een matpartij te hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nu echt een verkeerd beeld van rv.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat er cel gepakt wordt daarvoor![]()
Ik knap nu op je af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maakte mij n mat toen ook waar door elk weekend wel een matpartij te hebben.
Oppervlakkig, het gaat toch om zijn innerlijkquote:
Vechtersbaas, alles. Kijk hoe smal je was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oppervlakkig, het gaat toch om zijn innerlijk
NEEquote:
Nee want van een lelijk bord kan ze niet eten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oppervlakkig, het gaat toch om zijn innerlijk
Als ik een lelijke vent aan de haak sla krijg ik lelijke kinderen. Niemand wil lelijke kinderen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want van een lelijk bord kan ze niet eten.
Moves op fokquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schiet maar eens op met die moves dan.
alles beter dan een gingerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een lelijke vent aan de haak sla krijg ik lelijke kinderen. Niemand wil lelijke kinderen.
Jij wilde sowieso geen kinderen. Daarbij zegt dat niks. Steven Tyler heeft er ook nog wel wat moois van weten te maken. Dit is dus gewoon een slap kutexcuus, Wd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een lelijke vent aan de haak sla krijg ik lelijke kinderen. Niemand wil lelijke kinderen.
Duurt dat ook heel de avond?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eten, mijn pootjes scheren, mijzelf in een jurk hijsen en dan naar mn diploma uitreiking. Alhoewel ik vast nog wel post.
tvp voor jurkpicsquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eten, mijn pootjes scheren, mijzelf in een jurk hijsen en dan naar mn diploma uitreiking. Alhoewel ik vast nog wel post.
Ik hossel sowieso nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat dan
Je hosselt toch ook via MSN en Hyves.
ik zoek het even op in m'n wdposts-kladblokjequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
WD, krabbelt al weer terug over op opmerkingen
ik ben 24 dank uquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent 25 jaar, gedraag je naar je leeftijd.
kquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zoek het even op in m'n wdposts-kladblokje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
WD, krabbelt al weer terug op haar opmerkingen
check die knieenquote:
Not Foundquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pQJ15pgx5AIJ:www.beglium.be/magazine/tabby_zwanger_naakt/+tabbyfresh+naked&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
oldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pQJ15pgx5AIJ:www.beglium.be/magazine/tabby_zwanger_naakt/+tabbyfresh+naked&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Jawel, maar die heb ik op de pic niet aan.quote:
Okee leuk en wie is Tabby?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
respectquote:
Ah, oke. Dat staat wel leuker natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar die heb ik op de pic niet aan.
Yeah!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat staat wel leuker natuurlijk. En veel plezier vanavond
.
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDquote:
met hoeveel tassen vol kwam je thuis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDik kom net van de primark vandaan
5quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met hoeveel tassen vol kwam je thuis?
Ik zal het doorgeven aan dr.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin playt hard-2-get. Ze neemt haar telefoon niet op. Mensen die hun telefoon niet gelijk opnemen
.
Echhttttt. Wat heb jij gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDik kom net van de primark vandaan
Ze is even bezig, ze belt zo.quote:
quote:
oh shit inderdaadquote:
Ik heb het even hier op gezetquote:
Have fun!quote:
Ik was het niet =$quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
er is gewoon een hap uit haar lip
quote:
Nee, d'r lip is aan de ene kant voller dan aan de andere kant. Kijk maar naar de liplijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze aan 1 kant lacht.
Die tasjesssquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het even hier op gezethttp://tibben.blogspot.com/2010/06/blog-post.html
En nog een hele zooi bh's en dingen voor Jochem.
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, d'r lip is aan de ene kant voller dan aan de andere kant. Kijk maar naar de liplijn.
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die tasjesss![]()
. En die witte ring ga ik ook halen
. En dat rokje is cute
.
Ik kan niet eens zo lachen als zij doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Je kunt niet aan 1 kant lachen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zo lachen als zij doet
Hahaha, begrijpelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenRokje is gewoon 5 euro
jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
Ik ben dus vandaag officieel over![]()
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, begrijpelijk. Echt geen geld
!
Maar ga je altijd met de trein?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Minimale aantalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk verhaal. Lekker kort. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, okequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonmaar nu is er een actie bij de blokker onbeperkt reizen voor 15 p.p dus ik heb een paar van die kaartjes gehaald ook lekker voor dagjes weg dadelijk in de zomer.
Nou bij mij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Afrikaquote:President Nigeria schorst nationaal team voor twee jaar
Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.
“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.
“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef WillFerrell het volgende:
WD, welke had jij?
http://online.wsj.com/art(...)338381367893598.html
Had ik mijn OV nog maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oke. Ik heb m'n OV nog
. Maar als je uitstapt bij Alexander en je gaat daar naar binnen, moet je dan naar links? Ik ben even confused en ik wil niet dat hele centrum door crossen
.
Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh:
[ afbeelding ]
Vaio vpc-eb1j1e.
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik mijn OV nog maarJe stapt uit en gaat met de roltrap omhoog winkelcentrum in, en dan volg je eigenlijk gewoon het pad helemaal het winkelcentrum door naar achter. En dan loop je naar buiten, en dan links zit de primark. Of je moet alle kudde meisjes volgen
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Ze mogen niet meer bijvullen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Dit zijn de openingstijden :quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
Middelmatig uiterlijkquote:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullenquote:
Van iemand die er werkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullen![]()
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg jij. Met je peen en uien muil.
Oh misschien dat ze geen schoenen enzo meer bij mogen vullen maar toen er wat tasjes op waren gingen ze weer andere tassen bij vullen. Ik zag ook hele leuke tassen toen ik afgerekend had, maar om nu weer een uur in de rij te staan.quote:
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtendsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.
Maar eind van de dag is denk ik het meeste wel weg ja, tenminste schoenen enzo zijn dan nergens meer te vinden
Ik neem altijd 2 tassen mee, in de een pleur ik alles wat me leuk lijkt en in mijn maten, en dan ga ik op het einde even alles rustig doornemen en dat stop ik in de andere tasquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtends. Ik ga me vast mentaal voorbereiden.
Doe anders je onderarm terugdraaien, want met deze houding duw je die spier omhoog zodat hij dikker lijkt.quote:
Dat is hij ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe anders je onderarm terugdraaien, want met deze houding duw je die spier omhoog zodat hij dikker lijkt.
What have I done?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef reetveter het volgende:
Ik zie dat Allure mijn favo fokker positie bij wd heeft overgenomen.
Je bent de 'm' linksonder vergeten weg te halen.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe anders je onderarm terugdraaien, want met deze houding duw je die spier omhoog zodat hij dikker lijkt.
die hoort daar te staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent de 'm' linksonder vergeten weg te halen.
En dat huis op de achtergrond ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent de 'm' linksonder vergeten weg te halen.
Erg is het hequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Allure_ het volgende:
GOD DAMN waarom kijk ik op de Primark Hyves. Mijn oog trilt er gewoon van, ik moeeet echt daarheen.
Inderdaad, je hemdje hangt slap.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, want ik heb geen spieren
quote:
Om 08:30 kan het gewoon nog niet hels druk zijn. Maar straks ligt er ook niksquote:
dat denkt iedereenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om 08:30 kan het gewoon nog niet hels druk zijn.
Werken de anabolen alleen op je bovenarm of wat.quote:
Ik ben anders onder de indruk hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Werken de anabolen alleen op je bovenarm of wat.
Al een maand of zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef reetveter het volgende:
Ik zie dat Allure mijn favo fokker positie bij wd heeft overgenomen.
Ik niet. Check die aders. Zulke dikke aders heb ik alleen nog maar gezien in een penis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben anders onder de indruk hoor.
Ik heb ook aders die goed zichtbaar zijn, dat ligt er gewoon aan hoe diep ze liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Check die aders. Zulke dikke aders heb ik alleen nog maar gezien in een penis.
Oké.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Check die aders. Zulke dikke aders heb ik alleen nog maar gezien in een penis.
Ik ook hoor, in mijn onderarm.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook aders die goed zichtbaar zijn, dat ligt er gewoon aan hoe diep ze liggen.
Ja klopt, alleen is dat een stuk verder wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om 08:30 kan het gewoon nog niet hels druk zijn. Maar straks ligt er ook niks. Ik las trouwens dat de Primark in Luik is uitgestorven
. Misschien is dat een beter idee.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja bij het fitnessen poppen ze naar bovenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onderarmen, bovenarmen en als ik hard schreeuw ook in mijn hals.
Nee, iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen is dat een stuk verder wegik heb wel eens gehoord dat om half 9 al ontzettend veel mensen buiten lopen te wachten, maar dat kan toch niet heel erg zijn toch?
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jouquote:
Ja, als je je spieren aanspant dan worden die zo overdreven. Net alsof je muteert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja bij het fitnessen poppen ze naar boven
Anders tief je ff op, klaphark. Ik zou m'n chinchilla nog niet op je loslaten. Beter kies je de volgende keer wel voor een lekkere kloonquote:
Doe niet zo stoer, vriendje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, idd. Nou ach, ik zie het wel
. Aan die drukte kun je vast niet ontkomen.
[..]
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jou.
eigenlijk ben je gewoon tan2 lelijk. nou oprotten. met je eierkoeken kop.quote:
Moeten ze maar netzo lekker zijn als jij bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik snap nu wel waarom mensen zich hier niet zo welkom voelen!!!!
OW YOU DO HUHquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ondertussen voelt hij zich afgewezen als de SC-dames op iemand anders geilen hoor.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moeten ze maar netzo lekker zijn als jij bent.
ik ben te knap en succesvol voor jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
eigenlijk ben je gewoon tan2 lelijk. nou oprotten. met je eierkoeken kop.
HAHAHAHAHAHA DEZE MAN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik ben te knap en succesvol voor jou
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.quote:
Drink je ook door een rietje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.
Ik denk dat het daardoor komt.
Hoi Skyquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
We hadden dus weer fruit.
Eerst de handen wassen:
[ afbeelding ]
Het fruit:
[ afbeelding ]
Collega Mitä helpt mee met schillen:
[ afbeelding ]
Het resultaat mag er weer wezen:
[ afbeelding ]
De mesjes even netjes afspoelen:
[ afbeelding ]
Vorkjes erbij:
[ afbeelding ]
Tast maar toe:
[ afbeelding ]
Dat smaakt goed:
[ afbeelding ]
Zo, de vitamines zijn weer binnen:
[ afbeelding ]
Morgen weer natuurlijk.
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
*Je hebt danny geneukt?
Joey zegt:
*2x
Sanna zegt:
*damn.
Lamon, bent u daar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik ben te knap en succesvol voor jou
Ik werd anders met open armen ontvangen, maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Anti-rimpel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
je kan er niet mee omgaanquote:
Dan jij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, idd. Nou ach, ik zie het wel
. Aan die drukte kun je vast niet ontkomen.
[..]
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jou.
wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
waarom zo boos allemaal dan
MBO.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijk
Waarom fout doen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WIST dat jij die ging verbeteren.
Ik heb nog een PM van jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aangevallen voelen via interwebz.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht? Ik postte de beste chick OOIT en mensen vonden haar 'average'.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht?
En 1 van deze waarmee ik dus was toen zit gewoon vast hoor ik netquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.quote:
Indirect deed je dat toch echt hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Bedoel je niet 'een heel lieve jongen' ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.
daar had ik nog op gereageerd man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[KLB SC 2988] Na dit topic stoppen we echt, mamma.
Hier begon ik chicks te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |