Die tasjesssquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het even hier op gezethttp://tibben.blogspot.com/2010/06/blog-post.html
En nog een hele zooi bh's en dingen voor Jochem.
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, d'r lip is aan de ene kant voller dan aan de andere kant. Kijk maar naar de liplijn.
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die tasjesss![]()
. En die witte ring ga ik ook halen
. En dat rokje is cute
.
Ik kan niet eens zo lachen als zij doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Je kunt niet aan 1 kant lachen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zo lachen als zij doet
Hahaha, begrijpelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenRokje is gewoon 5 euro
jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
Ik ben dus vandaag officieel over![]()
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, begrijpelijk. Echt geen geld
!
Maar ga je altijd met de trein?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Minimale aantalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk verhaal. Lekker kort. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, okequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonmaar nu is er een actie bij de blokker onbeperkt reizen voor 15 p.p dus ik heb een paar van die kaartjes gehaald ook lekker voor dagjes weg dadelijk in de zomer.
Nou bij mij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Afrikaquote:President Nigeria schorst nationaal team voor twee jaar
Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.
“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.
“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef WillFerrell het volgende:
WD, welke had jij?
http://online.wsj.com/art(...)338381367893598.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |