Had ik mijn OV nog maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oke. Ik heb m'n OV nog
. Maar als je uitstapt bij Alexander en je gaat daar naar binnen, moet je dan naar links? Ik ben even confused en ik wil niet dat hele centrum door crossen
.
Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh:
[ afbeelding ]
Vaio vpc-eb1j1e.
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik mijn OV nog maarJe stapt uit en gaat met de roltrap omhoog winkelcentrum in, en dan volg je eigenlijk gewoon het pad helemaal het winkelcentrum door naar achter. En dan loop je naar buiten, en dan links zit de primark. Of je moet alle kudde meisjes volgen
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Ze mogen niet meer bijvullen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Dit zijn de openingstijden :quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
Middelmatig uiterlijkquote:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullenquote:
Van iemand die er werkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullen![]()
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg jij. Met je peen en uien muil.
Oh misschien dat ze geen schoenen enzo meer bij mogen vullen maar toen er wat tasjes op waren gingen ze weer andere tassen bij vullen. Ik zag ook hele leuke tassen toen ik afgerekend had, maar om nu weer een uur in de rij te staan.quote:
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtendsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.
Maar eind van de dag is denk ik het meeste wel weg ja, tenminste schoenen enzo zijn dan nergens meer te vinden
Ik neem altijd 2 tassen mee, in de een pleur ik alles wat me leuk lijkt en in mijn maten, en dan ga ik op het einde even alles rustig doornemen en dat stop ik in de andere tasquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtends. Ik ga me vast mentaal voorbereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |