quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
WD, krabbelt al weer terug over op opmerkingen
ik ben 24 dank uquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent 25 jaar, gedraag je naar je leeftijd.
kquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zoek het even op in m'n wdposts-kladblokje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
WD, krabbelt al weer terug op haar opmerkingen
check die knieenquote:
Not Foundquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pQJ15pgx5AIJ:www.beglium.be/magazine/tabby_zwanger_naakt/+tabbyfresh+naked&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
oldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pQJ15pgx5AIJ:www.beglium.be/magazine/tabby_zwanger_naakt/+tabbyfresh+naked&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Jawel, maar die heb ik op de pic niet aan.quote:
Okee leuk en wie is Tabby?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
Naaktfoto's van Tabby.
respectquote:
Ah, oke. Dat staat wel leuker natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar die heb ik op de pic niet aan.
Yeah!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat staat wel leuker natuurlijk. En veel plezier vanavond
.
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDquote:
met hoeveel tassen vol kwam je thuis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDik kom net van de primark vandaan
5quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met hoeveel tassen vol kwam je thuis?
Ik zal het doorgeven aan dr.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin playt hard-2-get. Ze neemt haar telefoon niet op. Mensen die hun telefoon niet gelijk opnemen
.
Echhttttt. Wat heb jij gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen, leuk jurkje WDik kom net van de primark vandaan
Ze is even bezig, ze belt zo.quote:
quote:
oh shit inderdaadquote:
Ik heb het even hier op gezetquote:
Have fun!quote:
Ik was het niet =$quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
er is gewoon een hap uit haar lip
quote:
Nee, d'r lip is aan de ene kant voller dan aan de andere kant. Kijk maar naar de liplijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze aan 1 kant lacht.
Die tasjesssquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het even hier op gezethttp://tibben.blogspot.com/2010/06/blog-post.html
En nog een hele zooi bh's en dingen voor Jochem.
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, d'r lip is aan de ene kant voller dan aan de andere kant. Kijk maar naar de liplijn.
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die tasjesss![]()
. En die witte ring ga ik ook halen
. En dat rokje is cute
.
Ik kan niet eens zo lachen als zij doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Je kunt niet aan 1 kant lachen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zo lachen als zij doet
Hahaha, begrijpelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh er hingen zoveel tasjes, ik had er in totaal 9 maar toen heb ik maar besloten dat ik er een paar weg moest leggenRokje is gewoon 5 euro
jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
Ik ben dus vandaag officieel over![]()
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, begrijpelijk. Echt geen geld
!
Maar ga je altijd met de trein?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
had een paar weken terug zo'n tentamen, was kenkermoeilijk. Echt de grote gok-maar-raak-show. Had er geen moment rekening mee gehouden dat ik die hoger dan een 3 zou hebben en dus voor mijn punten ook niet meegerekend in wat ik zou kunnen halen.
Blijkt dat ik een fucking zes heb en daarmee alvast op mijn minimale aantal kom om over te zijn naar het volgende jaar.
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Minimale aantalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk verhaal. Lekker kort. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK YEAHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
.
FUCK YEAHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, okequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit was mijn 3e keer en de eerste 2 keer kost het 30 euro per persoonmaar nu is er een actie bij de blokker onbeperkt reizen voor 15 p.p dus ik heb een paar van die kaartjes gehaald ook lekker voor dagjes weg dadelijk in de zomer.
Nou bij mij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar als je lacht dan is je lip toch vanzelf dunner.
Afrikaquote:President Nigeria schorst nationaal team voor twee jaar
Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.
“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.
“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef WillFerrell het volgende:
WD, welke had jij?
http://online.wsj.com/art(...)338381367893598.html
Had ik mijn OV nog maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oke. Ik heb m'n OV nog
. Maar als je uitstapt bij Alexander en je gaat daar naar binnen, moet je dan naar links? Ik ben even confused en ik wil niet dat hele centrum door crossen
.
Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh:
[ afbeelding ]
Vaio vpc-eb1j1e.
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik mijn OV nog maarJe stapt uit en gaat met de roltrap omhoog winkelcentrum in, en dan volg je eigenlijk gewoon het pad helemaal het winkelcentrum door naar achter. En dan loop je naar buiten, en dan links zit de primark. Of je moet alle kudde meisjes volgen
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, thanks. Ik herinner het me alweer.
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Ze mogen niet meer bijvullen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin om vroeg te gaan, je kan volgens mij beter later in de middag gaan, is het wat rustiger en vullen ze alle leuke dingen bij, ik was er om kwart over 10 en alle schoenen tenminste mijn maat was al weg
Dit zijn de openingstijden :quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
Middelmatig uiterlijkquote:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullenquote:
Van iemand die er werkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar ze hebben de hele tijd dat ik er was tassen bikini's en andere meuk bij lopen vullen![]()
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het zo lastig! Ik wilde eigenlijk maandag gaan, dan zijn ze ook pas om 11 uur open geloof ik. Maar aan het einde van de dag is toch ook alles op?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg jij. Met je peen en uien muil.
Oh misschien dat ze geen schoenen enzo meer bij mogen vullen maar toen er wat tasjes op waren gingen ze weer andere tassen bij vullen. Ik zag ook hele leuke tassen toen ik afgerekend had, maar om nu weer een uur in de rij te staan.quote:
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtendsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik las : aan het einde van de dag is toch ook alles open.
Maar eind van de dag is denk ik het meeste wel weg ja, tenminste schoenen enzo zijn dan nergens meer te vinden
Ik neem altijd 2 tassen mee, in de een pleur ik alles wat me leuk lijkt en in mijn maten, en dan ga ik op het einde even alles rustig doornemen en dat stop ik in de andere tasquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, beter ga ik toch maar gewoon 's ochtends. Ik ga me vast mentaal voorbereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |