daar gaat m'n ninjaquote:
Dat was die ander toch ook?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
Deze centraal.
Kill me softly okequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt teveel informatie. Now you must die.
bedanktquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
ik wil even melden dati k op de volg topic knop heb geklikt
kom maar op danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahaha ik heb een foto teruggevonden toen was ik 16 en had ik me een mocro mat![]()
Wil je dat voor mij voortaan ook doen? Anders moet ik naar de KLB index en dat vind ik eigenlijk eng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
ik wil even melden dati k op de volg topic knop heb geklikt
Kankerlelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahaha ik heb een foto teruggevonden toen was ik 16 en had ik me een mocro mat![]()
ja ik ben geen kleuterleider ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je dat voor mij voortaan ook doen? Anders moet ik naar de KLB index en dat vind ik eigenlijk eng.
Ruim je bank eens op man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit topic vind ik interessant
Remlof, ik ben 18, mag ik toegang tot KPD?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Cheers mate, is het onderhand inderdaad wel tijd voor.
Wat als ik je deze foto stuur:quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je me een foto stuurt wel, anders gewoon cold blooded murder.
die pijpquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit topic vind ik interessant
Baas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
93quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Remlof, ik ben 18, mag ik toegang tot KPD?
IK LACH ECHT FUCKING HARD NU OM DIE FOTOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:Ah gast vieeeees patrick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MAAR IN KLEUR IS IE NOG GRAPPIGERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHHAHA. KONINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom jij hier maar langs en ruim het opquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Kom jij hier maar langs en ruim het opkan je daarna eten voor me maken
Ok.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Remlof, ik wil geen toegang tot KPD. Ik herhaal GEEN
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:Zie ik daar nu een matje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Waarom zo doen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat als ik je deze foto stuur:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef reetveter het volgende:heeft die gast nou een sjaal om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |