Oké.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Check die aders. Zulke dikke aders heb ik alleen nog maar gezien in een penis.
Ik ook hoor, in mijn onderarm.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook aders die goed zichtbaar zijn, dat ligt er gewoon aan hoe diep ze liggen.
Ja klopt, alleen is dat een stuk verder wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om 08:30 kan het gewoon nog niet hels druk zijn. Maar straks ligt er ook niks. Ik las trouwens dat de Primark in Luik is uitgestorven
. Misschien is dat een beter idee.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Check die aders. Zulke dikke aders heb ik alleen nog maar gezien in een penis.
Ja bij het fitnessen poppen ze naar bovenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onderarmen, bovenarmen en als ik hard schreeuw ook in mijn hals.
Nee, iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen is dat een stuk verder wegik heb wel eens gehoord dat om half 9 al ontzettend veel mensen buiten lopen te wachten, maar dat kan toch niet heel erg zijn toch?
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jouquote:
Ja, als je je spieren aanspant dan worden die zo overdreven. Net alsof je muteert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja bij het fitnessen poppen ze naar boven
Anders tief je ff op, klaphark. Ik zou m'n chinchilla nog niet op je loslaten. Beter kies je de volgende keer wel voor een lekkere kloonquote:
Doe niet zo stoer, vriendje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, idd. Nou ach, ik zie het wel
. Aan die drukte kun je vast niet ontkomen.
[..]
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jou.
eigenlijk ben je gewoon tan2 lelijk. nou oprotten. met je eierkoeken kop.quote:
Moeten ze maar netzo lekker zijn als jij bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik snap nu wel waarom mensen zich hier niet zo welkom voelen!!!!
OW YOU DO HUHquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik snap nu wel waarom mensen zich hier niet zo welkom voelen!!!!
Ondertussen voelt hij zich afgewezen als de SC-dames op iemand anders geilen hoor.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moeten ze maar netzo lekker zijn als jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |