Ja heerlijk warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhw ja dat is natuurlijk ook geen pretje..
Lekker warm .. Pff...
hahaha, waarom mag je je voeten niet op tafel leggen?
Mja dat dan weer wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk warm
Omdat ik zelf ook altijd zeg dat ze met hun poten van tafel afmoeten... dus er zit logica in he
tis nog vroeg johquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
jij welquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
iedereen mag hier postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
quote:
Goedemorgen GF!quote:
NBTquote:
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?quote:
Voor jou neem ik aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..quote:
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
Oke, keurse! Spreek je nog!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvattenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.Het is een mooi idee
Als compliment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvatten![]()
[..]
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladen
Dan is het goedquote:
Heee leef jij ook nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook natuurlijkquote:
Kapen is wellicht wat overdreven, maar dit is een bestaande.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dit btw een nieuwe SC of hebben we een oude gekaapt?
Zie je, je had mij niet nodig.quote:
GRTDOJW was dood aan het gaan dus heb jullie hierheen gesmokkeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dit btw een nieuwe SC of hebben we een oude gekaapt?
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed gaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
GRTDOJW was dood aan het gaan dus heb jullie hierheen gesmokkeld![]()
ja nouja... ik zei gister ook al dat het probleem zich gaat verspreidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed gaat
Ach net bij stilstaan, gewoon gezellig doorpostenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nouja... ik zei gister ook al dat het probleem zich gaat verspreiden
de ene helft zit in KSC de ander in grtdojw
Dan is het toch opgelost!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja blijkbaar. Ik kreeg opeens PM dat ik hierheen moest komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is hier iedereen naartoe gegaan?
Gefeli met de dvd's Alex
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"Dus dat staat geheel los van het opdoeken van de ONZ SC
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke![]()
Dank je
Hetis maar 1 dvd, hoop dat ie leuk is
Kan me amper voorstellen dat ze kunnen acteren
Hihihi, vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vind ik de Ludolfs echt een beetje smerig
Ik wilde alleen even dat misverstand rechtzetten en nu ben ik hier ook weer wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja blijkbaar. Ik kreeg opeens PM dat ik hierheen moest komen.
En ik zit vol spanning te wachten op mijn plugjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zijn ze ook!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, vast welAl vind ik de Ludolfs echt een beetje smerig
![]()
[..]
Ik wilde alleen even dat misverstand rechtzetten en nu ben ik hier ook weer weg
oh sorry ik begreep andersquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is hier iedereen naartoe gegaan?
Gefeli met de dvd's Alex
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"Dus dat staat geheel los van het opdoeken van de ONZ SC
Mensen, een forum, je scherm?quote:
Verstoppertje spelen is leukquote:
whehehe echt welquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe echt wel
hoe was mark knopfler?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
woow heftig dan maar janken kan goed zijnquote:
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommelquote:
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow heftig dan maar janken kan goed zijn
gevoel moet je niet opkroppen
Boh die wil ik ook!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
* Giertje knuffelt huppelmutsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
Ez zoemde eerst, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
[..]
Boh die wil ik ook!!
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommelquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al willen hebben!
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez zoemde eerst, sorry![]()
[..]
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommel
quote:
Thnx lieverdsquote:
Eerst vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Kom maar op met die broodtrommel![]()
Ik hoop zo dat ze doorgaan.quote:
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.quote:
x2quote:
Dat wordt echt niks joh.quote:
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 ISquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Je kunt niet kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 IS
Ah dat bedoelde ik ja wist niet waar het over ging verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Ach er staat een zwembad in het centrum vrijdag. Als ze verliezen kan ik me daarin verzuipenquote:
Kom je op visite?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
ik volg de wedstrijd vanuit de auto op weg naar drenthe
whehhee nee we gaan met een stel vrienden naar een camping om daar een bbq en bier weekend te houdenquote:
Jazeker!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez zoemde eerst, sorry![]()
[..]
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommel
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neequote:
En je kunt het haar niet eens kwalijk nemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neeM;n zus belt ook net om af te zeggen, zij gaat wel voetbal kijken.
Waar is die camping?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee nee we gaan met een stel vrienden naar een camping om daar een bbq en bier weekend te houden
En we winnen de finale met 4-0!!quote:
Dat is op zich wel heel erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neeM;n zus belt ook net om af te zeggen, zij gaat wel voetbal kijken.
in de buurt van ommenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is die camping?
Leuk ja!
[..]
En we winnen de finale met 4-0!!
Mooi dan heb ik weinig last van julliequote:
Ik zou er ook om thuisblijven hoor. Maar ja, ik heb mijn rus beloofd dat ik zou komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je kunt het haar niet eens kwalijk nemen
Je rus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou er ook om thuisblijven hoor. Maar ja, ik heb mijn rus beloofd dat ik zou komen.
Jep. Maar ik neem het haar niet kwalijk.quote:
Ja. Gast uit mijn klas, komt uit de voormalige Sovjet-Unie. Ik noem hem ook altijd mijn rus. (:quote:
Met een beetje pech kan ik dan Raph ophalen van Den Helderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik neem het haar niet kwalijk.
Jij komt ook niet zeker?
Ik dacht zaterdag pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan ik dan Raph ophalen van Den Helder
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderen
Wat raar dat hij dat niet kan waarderen. Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderen
coole dude dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Gast uit mijn klas, komt uit de voormalige Sovjet-Unie. Ik noem hem ook altijd mijn rus. (:
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat raar dat hij dat niet kan waarderen. Ik snap dat echt niet.
Ja man hij is geniaalquote:
Hm, ik wilde bijna aanbieden dat ikm wel op wil halen tegen betaling van benzine, maar ik heb vrijdagavond visitequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je zweep?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja man hij is geniaal
Ik kom er net achter dat mijn grote liefde jarig is. Oeps.
Dat vind ik heel lief van jequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik wilde bijna aanbieden dat ikm wel op wil halen tegen betaling van benzine, maar ik heb vrijdagavond visite
(mn ex uit Leiden waar ik mee samen heb gewoonden haar vriend
)
Heb je wel Jack v. Gelderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de auto
Nee. C0nd0rs origineel.quote:
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de auto
Die man is geweldigquote:
Soms. Op de radio in ieder geval welquote:
Ja iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms. Op de radio in ieder geval wel
Geen ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff een vraagje waarom is de ONZ SC weer gesloten?
geen idee, maar heb wel 2 notes erbijquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff een vraagje waarom is de ONZ SC weer gesloten?
whehehe boefjequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee, maar heb wel 2 notes erbij
whehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die krijg je als je stout bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor, maar wtf zijn notes?
waar staan die dingen dan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
quote:
Hoe dat dan. Ik geenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij abonnementen kan je zien hoeveel je er hebtquote:
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
quote:
Wat is FB?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.
Ik heb er nog steeds maar 8.quote:
Soms vergeten ze de toelichting, soms vergeten ze de link. Een systeem van niks tbhquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.
feedbackquote:
lol wist niet eens dat ik daar ooit gepost had..quote:
Oh nee dat laatste was niet bedoeld voor jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
lol wist niet eens dat ik daar ooit gepost had..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand mijn homie een schop onder haar kont geven?
mja ik schijn ook een note te hebben, als ik bij notes kijk, maar ik echt niet dokken omdat te zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste was niet bedoeld voor jou.Die was voor lovelylady. Ik vergat het in mijn jeugdige enthousiasme en plaatste het er gewoon onder.
En daar al voor noten? Wauw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik zei dat murp hielen mocht gaan likken
Dank u.quote:
Iets met belediging van ambtenaar in functie?quote:
mja en dan ook gelijk zon bedragquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef NBT het volgende:
[..]
mja ik schijn ook een note te hebben, als ik bij notes kijk, maar ik echt niet dokken omdat te zien
Ik kan dat niet echt als belediging opvatten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met belediging van ambtenaar in functie?
Hij wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt als belediging opvatten..
Jij hebt echt gedokt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
na nieuwsgierigheid toch maar gedaan, ik heb een note omdat ik in een lame topic sterf zei
doodsverwensing mag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
na nieuwsgierigheid toch maar gedaan, ik heb een note omdat ik in een lame topic sterf zei
Zo was die ook helemaal niet bedoeldquote:
Ja dat zag ik achteraf.... ahhh stik!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt echt gedokt?Had dan een abbo genomen, heb je er nog wat aan!
Heb je er niet eens een ban voor gekregen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
Maar je hebt weer geen kut te doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Heh. Dat is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben!
Hey DARKWOLF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
En dan zie je allemaal nieuwe UI'squote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Heee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Schijnbaar niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je er niet eens een ban voor gekregen?
Het betalen voor de notes was een initiatief van de users he.quote:
Waarom kreeg ik dan wel 48 uur voor een doodsverwensing?quote:
Ted?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het betalen voor de notes was een initiatief van de users he.
Om Danny te helpen die Ted uit te kopen
Jazeker. Sinds vorige week terug uit de US of A (Californie) en sinds donderdag vorige week weer aan de bak.quote:
Oh hai!quote:
verschil moet er zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel 48 uur voor een doodsverwensing?
heb je al vaak een ban gehad?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
quote:
Neuh, 1x maar.quote:
Oh dat is lame ja.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oow valt mee danquote:
Hoelang ben je in Californië geweest dan? En wat voor gave dingen heb je daar gedaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jazeker. Sinds vorige week terug uit de US of A (Californie) en sinds donderdag vorige week weer aan de bak.
Bijna geen vakantie dagen meer over, maar heb nog een weekje Duitsland (furry convention) geplanned staan begin September. So it's all good!
Met jouw ook alles bon?
[..]
Oh hai!
Ik heb ooit een 48 uurs ban gekregen van schmoopy. Ik zat heel erg te nachtbaggeren met nog 3-4 mensen. Allemaal 48 uurquote:
Danny had bedrijfje met Ted, Danny start FOK! en zet dat onder bij het bedrijfje. Ted doet nu niks meer. Ted verdient er wel aan. Danny moet Ted 300.000 euro betalen om van hem af te zijn. Nu nog "maar" 53.000 ofzoquote:
Jawel. Daarom is abo veel handiger. Kan je gewoon je notes bekijken en nog meer extra'squote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
Als je eenmaal betaald heb om die notes te zien hoef je toch niet iedere keer opnieuw te betalen?
Ik ben gewoon te lief. En ik heb sowieso maar 4 negatieve notes ofzo.quote:
Heeft Ted in het begin ook ketchupsoep gegeten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Danny had bedrijfje met Ted, Danny start FOK! en zet dat onder bij het bedrijfje. Ted doet nu niks meer. Ted verdient er wel aan. Danny moet Ted 300.000 euro betalen om van hem af te zijn. Nu nog "maar" 53.000 ofzo
Kan je het dan maar 1 x zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Daarom is abo veel handiger. Kan je gewoon je notes bekijken en nog meer extra's
Elfstedenvlaggetjes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was gister nog bij je in de buurt btw!Of woon je niet meer in K.?
Bij iemand twee weken (gratis) op de ranch verbleven en hij heeft een prachtige Arabische merrie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoelang ben je in Californië geweest dan? En wat voor gave dingen heb je daar gedaan?
Januari was ik in Duitsland en daarna in Oostenrijk voor een weekje snowboarden.quote:Jezus ook nog Duitslandjij zit wel gebakken he.
![]()
Oh lekker!quote:En ja hoor met mij ook alles goed.Ik vertrek van zaterdag op zondag naar Chersonissos dus dan begint mijn vakantie.
Geen ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief. En ik heb sowieso maar 4 negatieve notes ofzo.
[..]
Heeft Ted in het begin ook ketchupsoep gegeten?
Wat een figuur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ted zit nu in Thailand dat weet ik dan weer wel
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bij iemand twee weken (gratis) op de ranch verbleven en hij heeft een prachtige Arabische merrie.![]()
Verders gewoon van alles gedaan. Van www.horsexpo.com tot Yosemite, Montery Bay, San Francisco, Golden Gate Bridge en nog veel en veel meer.
[..]
Januari was ik in Duitsland en daarna in Oostenrijk voor een weekje snowboarden.
In April nog een lang weekend in Engeland geweest.
I love doing stuff and get around!
[..]
Oh lekker!
Tja ik moet weer eventjes. Het is niet anders.
Gelukkig kan ik nog uitstapjes maken in het weekend daar ik dus ook weer mensen ken in het mooie Groningen etc!
De helft van mijn notes is positief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ugh ik heb ook even mijn notes bekeken.serieus dat ik zulke dingen toen heb gezegd. Maar ook een paar dingen waarvan ik denk. Mwah dat is niet note-waardig.
Misschien zijn al mijn notes wel positief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De helft van mijn notes is positief.
Ik wou dat ik uberhaupt op vakantie kon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?Of is dat alleen in de film.
Zo hey jij gaat echt veel op vakantie. Heerlijk
Nope, die zijn echt zo groot. Maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?Of is dat alleen in de film.
Zo hey jij gaat echt veel op vakantie. Heerlijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Misschien zijn al mijn notes wel positief.![]()
Nee denk het niet eigenlijk.
Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heb je zand in je vagina ap?
Dit was één van de notes.Ik mocht de FB niet verbaggeren.
Die is wel leuk andersquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote koffer. Pas je wellicht in. Moet je wel minder dan 5 kilo wegen anders moet ik heel veel extra betalen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik uberhaupt op vakantie kon?
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh dan zal ik wel 12 notes hebben als ik straks weer kijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En hoezo zou het niet mogen? Het is mijn falen als ik mezelf daarmee belachelijk wil maken mag dat. Ik betaal er ook nog voor.
Wtf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
DW bij de belastingdienst.
Oké dan zal ik mijn lot lijdzaam tegemoet zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.
Met dr mooie stofjasquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel je kan 1 tiet meenemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote koffer. Pas je wellicht in. Moet je wel minder dan 5 kilo wegen anders moet ik heel veel extra betalen.
Ik wist niet dat ik daarop stondquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Daarzo achter die boom.quote:
Ik moest ook twee keer kijken voor het me opvielquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik daarop stond\
Ik had mezelf al vrij snel gevonden anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest ook twee keer kijken voor het me opviel
Was dit voor of na de glazenwasser?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oftewel je kan 1 tiet meenemen?
[..]
Ik wist niet dat ik daarop stond\
En toen gingen we naar de Delta jongeh, met die verdomde etalagepop naast de deur!
Na. Voor de glazenwasser liepen we nog aan de kant waar jij die foto gemaakt had, en ik ga echt niet oversteken om nog even bij een auto op de foto te kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dit voor of na de glazenwasser?
De glazenwasser was ook 2 seconden na ik die andere belastingdienst auto opde foto had gezet iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na. Voor de glazenwasser liepen we nog aan de kant waar jij die foto gemaakt had, en ik ga echt niet oversteken om nog even bij een auto op de foto te kunnen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?
Stom beleidquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.
echt he...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Stom beleid
je mag wel je eigen notes lezen maar dan weer niet posten
+1 notequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Stom beleid
je mag wel je eigen notes lezen maar dan weer niet posten
Mis je het nooit? Het blauw zijn enzquote:
Alleen het notes lezen (en positieve notes zetten, doet bijna niemandquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mis je het nooit? Het blauw zijn enz
Hoppa jijook mn fobo inquote:
Valt dat onder lekken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen het notes lezen (en positieve notes zetten, doet bijna niemand) en het "achterlijke topics topic"
![]()
[..]
Hoppa jijook mn fobo in![]()
[ afbeelding ]
Foto van gister in jou woonplaatsZou Koos P. familie van Koos Spee zijn?:')
wat is lekken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt dat onder lekken?![]()
Voor het moreel en ook omdat je voor notes moet betalen zou het idd wel leuk zijn als er meer positieve notes worden uitgedeeld.
Sarcasme?quote:
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik had ff zin de domme mongool uit te hangen
neequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Dat blijkt! Maar wel blij gemaakt met een dode mus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
Katten zijn dan ook zieke sadistische geesten!
Gelukkig mag ik straks de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
Het is vieeeees patrickquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
ik mag ook de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
heel viesquote:
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Omdat ze alleen in zwart wit en rood waren?quote:
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenktquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
ik wil het wel gaan lezen maar het is zoveel tekst
ja maar tegen de tijd dat ik 2,5 topic doorgelezen heb zijn ze alweer bij deel 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenkt
ff op volg topic geklikt daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Succes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stondquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.
Dat ik een man ben is wel weer duidelijk, want het boeit mij allemaal niet en ik deed ook totaal niet moeilijk over de kleur keuze.
Als ik maar niets hoef te doen!
Dan heeft hij toch pech, of doet hij het zelf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
DAT IS LEUKKKKKK!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Mijn loeder veranderde ook regelmatig de indeling van de woonkamer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
I knowquote:
welke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I knowEn binnenkort nieuwe piercing erbij prolly
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zettenquote:
nice waar wil je de dermal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zetten
Weer tussen mn tetten.quote:
Waarom laat je het hem dan niet doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef NBT het volgende:
Pffffff.... kamer verbouwen is een topsport, nu is het wel goed gekeurd!
Hij is niet thuis en hij wou het in eerste instantie niet, daarom doe ik hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom laat je het hem dan niet doen?
Omdat ik wel wil dat hij het oke vind zo, ik stuur hem foto's op WLMquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kan hij het dan goed of afkeuren?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn zandbak is net gekocht door een vrouw met een zeurfees!
VERDOMMEquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
sweet daar heeft mijn zusje em ookquote:
Tussen de jetsers van DW?quote:
sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME![]()
* Huppelmuts veegt thee van dr scherm
Pics!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik niet, en ze was ook een beetje engquote:
Boh daar zeur ik al maanden overquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens zouden er ook nog pics komen van Ez's lekkere buswijven
Nee hoorquote:
Tijdelijk, tot er weer een ONZ SC getolereerd wordt dan ?quote:
Nee, van mijn bazin. Maar daar is nog geen goede kans voor geweest, buiten dat filmpje that is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens zouden er ook nog pics komen van Ez's lekkere buswijven
Die kans acht ik heel kleinquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijdelijk, tot er weer een ONZ SC getolereerd wordt dan ?
Filmpje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, van mijn bazin. Maar daar is nog geen goede kans voor geweest, buiten dat filmpje that is.
Ja ook!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, van mijn bazin. Maar daar is nog geen goede kans voor geweest, buiten dat filmpje that is.
And again: dat doet ie al maandenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ook!
Maar gister zat je ons ook vanuit de bus lekekr te maken!
Dan maar kijken hoe aardig de modjes hier zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans acht ik heel klein![]()
[..]
Filmpje?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ook!
Maar gister zat je ons ook vanuit de bus lekekr te maken!
Ja die chick staat nog steeds bij de bushalte iedere dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je ook maar eens met de bus gaan, of een rondje door de stad lopen, dan snap je wat ik bedoel
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan maar kijken hoe aardig de modjes hier zijn
Die huge ass gemuteerde spinnen die ik net uit de zandbak moest jagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.
Dus wie weet een leuk onderwerp?
Hoe was het concert gister?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.
Dus wie weet een leuk onderwerp?
Waar blijft die foto dan? En geef jouw nummer eens danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja die chick staat nog steeds bij de bushalte iedere dag
Huppel, jij zou mijn nummer nog geven!
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die huge ass gemuteerde spinnen die ik net uit de zandbak moest jagen
Dat hadden we toch al besproken?quote:
Weet ik niet, maar ik had beloofd hem vast uit elkaar te halen. Er zaten er 3 in, van die krengen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?
ik denk jeukende bultjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
nederland brazilie wat word de uitslag?
ik denk 2-1 brazilie
Nee, je zei alleen dat je een filmpje hebt gemaaktquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?
[..]
Dat hadden we toch al besproken?
Reguliere speeltijd of in de verlenging?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
nederland brazilie wat word de uitslag?
ik denk 2-1 brazilie
Ja snel hequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik had beloofd hem vast uit elkaar te halen. Er zaten er 3 in, van die krengen.
En hard rennen dat ze kunnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar blijft die foto dan? En geef jouw nummer eens dan
denk ook wel verlengingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reguliere speeltijd of in de verlenging?
Ik denk dat het pittig wordt maar wel mogelijk is voor NL om te winnenIn de verlenging that is.
[..]
Ja snel he
Nopequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb gister wel een foto gemaakt maar dat was veulste ver weg
En heb je mijn nummer niet even bij DW afgekeken?
Wat is er mis met tunnels?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik niet, en ze was ook een beetje eng![]()
Met van die doorkijkgaten in haar oren ook enzo
Ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Wat heb ik een zware week op mijn werk deze weekmoest vandaag om 3 uur stoppen en daarna zelfs nog verplicht gebak eten
Ik ben blij dat ik niet zo;n zwaar leven heb als jij!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je en vooral dat ik morgen tot 3 uur moet en vrijdag niet langer dan half 4
Ik hield de bezem (ja, ik raak ze echt niet aan hoor) ZO krampachtig vast dat ik nu een blaar hebquote:
Ach ja bijna vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo;n zwaar leven heb als jij!
Ik heb al vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |