quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe echt wel
hoe was mark knopfler?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
woow heftig dan maar janken kan goed zijnquote:
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommelquote:
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow heftig dan maar janken kan goed zijn
gevoel moet je niet opkroppen
Boh die wil ik ook!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
* Giertje knuffelt huppelmutsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
Ez zoemde eerst, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
[..]
Boh die wil ik ook!!
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommelquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al willen hebben!
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez zoemde eerst, sorry![]()
[..]
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommel
quote:
Thnx lieverdsquote:
Eerst vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Kom maar op met die broodtrommel![]()
Ik hoop zo dat ze doorgaan.quote:
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.quote:
x2quote:
Dat wordt echt niks joh.quote:
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 ISquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Je kunt niet kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 IS
Ah dat bedoelde ik ja wist niet waar het over ging verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Ach er staat een zwembad in het centrum vrijdag. Als ze verliezen kan ik me daarin verzuipenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |