Ja heerlijk warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhw ja dat is natuurlijk ook geen pretje..
Lekker warm .. Pff...
hahaha, waarom mag je je voeten niet op tafel leggen?
Mja dat dan weer wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk warm
Omdat ik zelf ook altijd zeg dat ze met hun poten van tafel afmoeten... dus er zit logica in he
tis nog vroeg johquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
jij welquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
iedereen mag hier postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
quote:
Goedemorgen GF!quote:
NBTquote:
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?quote:
Voor jou neem ik aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..quote:
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
Oke, keurse! Spreek je nog!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvattenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.Het is een mooi idee
Als compliment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvatten![]()
[..]
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladen
Dan is het goedquote:
Heee leef jij ook nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook natuurlijkquote:
Kapen is wellicht wat overdreven, maar dit is een bestaande.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dit btw een nieuwe SC of hebben we een oude gekaapt?
Zie je, je had mij niet nodig.quote:
GRTDOJW was dood aan het gaan dus heb jullie hierheen gesmokkeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dit btw een nieuwe SC of hebben we een oude gekaapt?
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed gaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
GRTDOJW was dood aan het gaan dus heb jullie hierheen gesmokkeld![]()
ja nouja... ik zei gister ook al dat het probleem zich gaat verspreidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang dit goed gaat
Ach net bij stilstaan, gewoon gezellig doorpostenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nouja... ik zei gister ook al dat het probleem zich gaat verspreiden
de ene helft zit in KSC de ander in grtdojw
Dan is het toch opgelost!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja blijkbaar. Ik kreeg opeens PM dat ik hierheen moest komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is hier iedereen naartoe gegaan?
Gefeli met de dvd's Alex
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"Dus dat staat geheel los van het opdoeken van de ONZ SC
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke![]()
Dank je
Hetis maar 1 dvd, hoop dat ie leuk is
Kan me amper voorstellen dat ze kunnen acteren
Hihihi, vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vind ik de Ludolfs echt een beetje smerig
Ik wilde alleen even dat misverstand rechtzetten en nu ben ik hier ook weer wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja blijkbaar. Ik kreeg opeens PM dat ik hierheen moest komen.
En ik zit vol spanning te wachten op mijn plugjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zijn ze ook!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, vast welAl vind ik de Ludolfs echt een beetje smerig
![]()
[..]
Ik wilde alleen even dat misverstand rechtzetten en nu ben ik hier ook weer weg
oh sorry ik begreep andersquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is hier iedereen naartoe gegaan?
Gefeli met de dvd's Alex
[..]
We zitten wel geteld met z'n 4en in de KSC en we zaten er al een tijd. Alleen Trev is "nieuw"Dus dat staat geheel los van het opdoeken van de ONZ SC
Mensen, een forum, je scherm?quote:
Verstoppertje spelen is leukquote:
whehehe echt welquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe echt wel
hoe was mark knopfler?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
woow heftig dan maar janken kan goed zijnquote:
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommelquote:
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow heftig dan maar janken kan goed zijn
gevoel moet je niet opkroppen
Boh die wil ik ook!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
* Giertje knuffelt huppelmutsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
U gaat door voor de jip en janneke broodtrommel
Ez zoemde eerst, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ben nu ook ff emotioneel op zeg maar.
[..]
Boh die wil ik ook!!
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommelquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al willen hebben!
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez zoemde eerst, sorry![]()
[..]
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommel
quote:
Thnx lieverdsquote:
Eerst vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Kom maar op met die broodtrommel![]()
Ik hoop zo dat ze doorgaan.quote:
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.quote:
x2quote:
Dat wordt echt niks joh.quote:
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 ISquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Je kunt niet kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH TYFUS IK WAS VERGETEN DAT HET OM 16.00 IS
Ah dat bedoelde ik ja wist niet waar het over ging verderquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog speelt nederland pas om 16:00 dus ook jij kunt het antwoord niet weten.
Of bedoel je dat je al weekend hebt?
Ach er staat een zwembad in het centrum vrijdag. Als ze verliezen kan ik me daarin verzuipenquote:
Kom je op visite?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
ik volg de wedstrijd vanuit de auto op weg naar drenthe
whehhee nee we gaan met een stel vrienden naar een camping om daar een bbq en bier weekend te houdenquote:
Jazeker!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ez zoemde eerst, sorry![]()
[..]
Gaat NL wereldkampioen worden? Ja of nee? Bij het goede antwoord bent u de gelukkige eigenaar van een jip en janneke broodtrommel
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neequote:
En je kunt het haar niet eens kwalijk nemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neeM;n zus belt ook net om af te zeggen, zij gaat wel voetbal kijken.
Waar is die camping?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee nee we gaan met een stel vrienden naar een camping om daar een bbq en bier weekend te houden
En we winnen de finale met 4-0!!quote:
Dat is op zich wel heel erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om 16.00 is mijn diploma uitreiking dus neeM;n zus belt ook net om af te zeggen, zij gaat wel voetbal kijken.
in de buurt van ommenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is die camping?
Leuk ja!
[..]
En we winnen de finale met 4-0!!
Mooi dan heb ik weinig last van julliequote:
Ik zou er ook om thuisblijven hoor. Maar ja, ik heb mijn rus beloofd dat ik zou komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je kunt het haar niet eens kwalijk nemen
Je rus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou er ook om thuisblijven hoor. Maar ja, ik heb mijn rus beloofd dat ik zou komen.
Jep. Maar ik neem het haar niet kwalijk.quote:
Ja. Gast uit mijn klas, komt uit de voormalige Sovjet-Unie. Ik noem hem ook altijd mijn rus. (:quote:
Met een beetje pech kan ik dan Raph ophalen van Den Helderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik neem het haar niet kwalijk.
Jij komt ook niet zeker?
Ik dacht zaterdag pas?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan ik dan Raph ophalen van Den Helder
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderen
Wat raar dat hij dat niet kan waarderen. Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in principe moet ie tot zaterdag er is een kleine kans dat ie vrijdag af komt. En hij hoopt daar dus op. Toen ik zei dat ie dan maar gaat treinen want voetbal kon hij dat niet echt waarderen
coole dude dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Gast uit mijn klas, komt uit de voormalige Sovjet-Unie. Ik noem hem ook altijd mijn rus. (:
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat raar dat hij dat niet kan waarderen. Ik snap dat echt niet.
Ja man hij is geniaalquote:
Hm, ik wilde bijna aanbieden dat ikm wel op wil halen tegen betaling van benzine, maar ik heb vrijdagavond visitequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je zweep?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja man hij is geniaal
Ik kom er net achter dat mijn grote liefde jarig is. Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |