Ja dat zag ik achteraf.... ahhh stik!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt echt gedokt?Had dan een abbo genomen, heb je er nog wat aan!
Heb je er niet eens een ban voor gekregen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
na nieuwsgierigheid toch maar gedaan, ik heb een note omdat ik in een lame topic sterf zei
Maar je hebt weer geen kut te doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Heh. Dat is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben!
Hey DARKWOLF!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
En dan zie je allemaal nieuwe UI'squote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Heee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Schijnbaar niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je er niet eens een ban voor gekregen?
Het betalen voor de notes was een initiatief van de users he.quote:
Waarom kreeg ik dan wel 48 uur voor een doodsverwensing?quote:
Ted?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het betalen voor de notes was een initiatief van de users he.
Om Danny te helpen die Ted uit te kopen
Jazeker. Sinds vorige week terug uit de US of A (Californie) en sinds donderdag vorige week weer aan de bak.quote:
Oh hai!quote:
verschil moet er zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel 48 uur voor een doodsverwensing?
heb je al vaak een ban gehad?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
quote:
Neuh, 1x maar.quote:
Oh dat is lame ja.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oow valt mee danquote:
Hoelang ben je in Californië geweest dan? En wat voor gave dingen heb je daar gedaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jazeker. Sinds vorige week terug uit de US of A (Californie) en sinds donderdag vorige week weer aan de bak.
Bijna geen vakantie dagen meer over, maar heb nog een weekje Duitsland (furry convention) geplanned staan begin September. So it's all good!
Met jouw ook alles bon?
[..]
Oh hai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |