Wat is FB?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.
Ik heb er nog steeds maar 8.quote:
Soms vergeten ze de toelichting, soms vergeten ze de link. Een systeem van niks tbhquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.
feedbackquote:
lol wist niet eens dat ik daar ooit gepost had..quote:
Oh nee dat laatste was niet bedoeld voor jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
lol wist niet eens dat ik daar ooit gepost had..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand mijn homie een schop onder haar kont geven?
mja ik schijn ook een note te hebben, als ik bij notes kijk, maar ik echt niet dokken omdat te zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste was niet bedoeld voor jou.Die was voor lovelylady. Ik vergat het in mijn jeugdige enthousiasme en plaatste het er gewoon onder.
En daar al voor noten? Wauw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik zei dat murp hielen mocht gaan likken
Dank u.quote:
Iets met belediging van ambtenaar in functie?quote:
mja en dan ook gelijk zon bedragquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef NBT het volgende:
[..]
mja ik schijn ook een note te hebben, als ik bij notes kijk, maar ik echt niet dokken omdat te zien
Ik kan dat niet echt als belediging opvatten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met belediging van ambtenaar in functie?
Hij wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt als belediging opvatten..
Jij hebt echt gedokt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
na nieuwsgierigheid toch maar gedaan, ik heb een note omdat ik in een lame topic sterf zei
doodsverwensing mag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
na nieuwsgierigheid toch maar gedaan, ik heb een note omdat ik in een lame topic sterf zei
Zo was die ook helemaal niet bedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |