Dat vind ik heel lief van jequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik wilde bijna aanbieden dat ikm wel op wil halen tegen betaling van benzine, maar ik heb vrijdagavond visite
(mn ex uit Leiden waar ik mee samen heb gewoonden haar vriend
)
Heb je wel Jack v. Gelderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de auto
Nee. C0nd0rs origineel.quote:
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit liever ruim 2 uur lang met een chagrijnige huppel in de auto
Die man is geweldigquote:
Soms. Op de radio in ieder geval welquote:
Ja iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms. Op de radio in ieder geval wel
Geen ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff een vraagje waarom is de ONZ SC weer gesloten?
geen idee, maar heb wel 2 notes erbijquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff een vraagje waarom is de ONZ SC weer gesloten?
whehehe boefjequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee, maar heb wel 2 notes erbij
whehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die krijg je als je stout bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor, maar wtf zijn notes?
waar staan die dingen dan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
quote:
Hoe dat dan. Ik geenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij abonnementen kan je zien hoeveel je er hebtquote:
Dat zijn meldingen van mods. Meestal opmerkingen die je hebt gemaakt die niet door de beugel kunnen. Ik heb van horen zeggen als je jouw notes bekijkt(tegen vergoeding) dan staat dus die opmerking er met een toelichting van een mod. En jij was in de FB nou niet echt subtiel tegen Murp.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef NBT het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |