Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik had ff zin de domme mongool uit te hangen
neequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Dat blijkt! Maar wel blij gemaakt met een dode mus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
Katten zijn dan ook zieke sadistische geesten!
Gelukkig mag ik straks de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
Het is vieeeees patrickquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
ik mag ook de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
heel viesquote:
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Omdat ze alleen in zwart wit en rood waren?quote:
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenktquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
ik wil het wel gaan lezen maar het is zoveel tekst
ja maar tegen de tijd dat ik 2,5 topic doorgelezen heb zijn ze alweer bij deel 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenkt
ff op volg topic geklikt daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Succes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stondquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.
Dat ik een man ben is wel weer duidelijk, want het boeit mij allemaal niet en ik deed ook totaal niet moeilijk over de kleur keuze.
Als ik maar niets hoef te doen!
Dan heeft hij toch pech, of doet hij het zelf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
DAT IS LEUKKKKKK!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Mijn loeder veranderde ook regelmatig de indeling van de woonkamer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
I knowquote:
welke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I knowEn binnenkort nieuwe piercing erbij prolly
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zettenquote:
nice waar wil je de dermal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |