Wtf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
DW bij de belastingdienst.
Oké dan zal ik mijn lot lijdzaam tegemoet zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.
Met dr mooie stofjasquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel je kan 1 tiet meenemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote koffer. Pas je wellicht in. Moet je wel minder dan 5 kilo wegen anders moet ik heel veel extra betalen.
Ik wist niet dat ik daarop stondquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Daarzo achter die boom.quote:
Ik moest ook twee keer kijken voor het me opvielquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik daarop stond\
Ik had mezelf al vrij snel gevonden anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest ook twee keer kijken voor het me opviel
Was dit voor of na de glazenwasser?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oftewel je kan 1 tiet meenemen?
[..]
Ik wist niet dat ik daarop stond\
En toen gingen we naar de Delta jongeh, met die verdomde etalagepop naast de deur!
Na. Voor de glazenwasser liepen we nog aan de kant waar jij die foto gemaakt had, en ik ga echt niet oversteken om nog even bij een auto op de foto te kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dit voor of na de glazenwasser?
De glazenwasser was ook 2 seconden na ik die andere belastingdienst auto opde foto had gezet iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na. Voor de glazenwasser liepen we nog aan de kant waar jij die foto gemaakt had, en ik ga echt niet oversteken om nog even bij een auto op de foto te kunnen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?
Stom beleidquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.
echt he...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Stom beleid
je mag wel je eigen notes lezen maar dan weer niet posten
+1 notequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Stom beleid
je mag wel je eigen notes lezen maar dan weer niet posten
Mis je het nooit? Het blauw zijn enzquote:
Alleen het notes lezen (en positieve notes zetten, doet bijna niemandquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mis je het nooit? Het blauw zijn enz
Hoppa jijook mn fobo inquote:
Valt dat onder lekken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen het notes lezen (en positieve notes zetten, doet bijna niemand) en het "achterlijke topics topic"
![]()
[..]
Hoppa jijook mn fobo in![]()
[ afbeelding ]
Foto van gister in jou woonplaatsZou Koos P. familie van Koos Spee zijn?:')
wat is lekken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt dat onder lekken?![]()
Voor het moreel en ook omdat je voor notes moet betalen zou het idd wel leuk zijn als er meer positieve notes worden uitgedeeld.
Sarcasme?quote:
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry ik had ff zin de domme mongool uit te hangen
neequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Dat blijkt! Maar wel blij gemaakt met een dode mus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
Katten zijn dan ook zieke sadistische geesten!
Gelukkig mag ik straks de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
Het is vieeeees patrickquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het is vies benauwd buiten
ik mag ook de auto inquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
heel viesquote:
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Omdat ze alleen in zwart wit en rood waren?quote:
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenktquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
ik wil het wel gaan lezen maar het is zoveel tekst
ja maar tegen de tijd dat ik 2,5 topic doorgelezen heb zijn ze alweer bij deel 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou een behoorlijke verandering op FOK! kunnen betekenen. Je merkt dat Yvonne ook heel serieus meedenkt
ff op volg topic geklikt daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen. Bijpassende blonde kleurspoeling al ingedaan?
[serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Zijn jullie daar al geweest?
Succes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks de auto ineven een uurtje airco
coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn mooie nieuwe plugjes
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stondquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is ook flink met de woonkamer in de weer, maar dan met de grond schuren (en dan lakken) en de muren verven.
Dat ik een man ben is wel weer duidelijk, want het boeit mij allemaal niet en ik deed ook totaal niet moeilijk over de kleur keuze.
Als ik maar niets hoef te doen!
Dan heeft hij toch pech, of doet hij het zelf?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
DAT IS LEUKKKKKK!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Daar was ik weer, even boodschapjes gedaan en de woonkamer verbouwd
Mijn loeder veranderde ook regelmatig de indeling van de woonkamer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja me vriend gaf zojuist aan dat het niet praktisch stonddus nou moet ik opnieuw !
I knowquote:
welke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I knowEn binnenkort nieuwe piercing erbij prolly
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zettenquote:
nice waar wil je de dermal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dermal terug en misschien samen met m;n beste vriendje septum laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |