Danny had bedrijfje met Ted, Danny start FOK! en zet dat onder bij het bedrijfje. Ted doet nu niks meer. Ted verdient er wel aan. Danny moet Ted 300.000 euro betalen om van hem af te zijn. Nu nog "maar" 53.000 ofzoquote:
Jawel. Daarom is abo veel handiger. Kan je gewoon je notes bekijken en nog meer extra'squote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
Als je eenmaal betaald heb om die notes te zien hoef je toch niet iedere keer opnieuw te betalen?
Ik ben gewoon te lief. En ik heb sowieso maar 4 negatieve notes ofzo.quote:
Heeft Ted in het begin ook ketchupsoep gegeten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Danny had bedrijfje met Ted, Danny start FOK! en zet dat onder bij het bedrijfje. Ted doet nu niks meer. Ted verdient er wel aan. Danny moet Ted 300.000 euro betalen om van hem af te zijn. Nu nog "maar" 53.000 ofzo
Kan je het dan maar 1 x zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Daarom is abo veel handiger. Kan je gewoon je notes bekijken en nog meer extra's
Elfstedenvlaggetjes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was gister nog bij je in de buurt btw!Of woon je niet meer in K.?
Bij iemand twee weken (gratis) op de ranch verbleven en hij heeft een prachtige Arabische merrie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoelang ben je in Californië geweest dan? En wat voor gave dingen heb je daar gedaan?
Januari was ik in Duitsland en daarna in Oostenrijk voor een weekje snowboarden.quote:Jezus ook nog Duitslandjij zit wel gebakken he.
![]()
Oh lekker!quote:En ja hoor met mij ook alles goed.Ik vertrek van zaterdag op zondag naar Chersonissos dus dan begint mijn vakantie.
Geen ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief. En ik heb sowieso maar 4 negatieve notes ofzo.
[..]
Heeft Ted in het begin ook ketchupsoep gegeten?
Wat een figuur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ted zit nu in Thailand dat weet ik dan weer wel
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bij iemand twee weken (gratis) op de ranch verbleven en hij heeft een prachtige Arabische merrie.![]()
Verders gewoon van alles gedaan. Van www.horsexpo.com tot Yosemite, Montery Bay, San Francisco, Golden Gate Bridge en nog veel en veel meer.
[..]
Januari was ik in Duitsland en daarna in Oostenrijk voor een weekje snowboarden.
In April nog een lang weekend in Engeland geweest.
I love doing stuff and get around!
[..]
Oh lekker!
Tja ik moet weer eventjes. Het is niet anders.
Gelukkig kan ik nog uitstapjes maken in het weekend daar ik dus ook weer mensen ken in het mooie Groningen etc!
De helft van mijn notes is positief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ugh ik heb ook even mijn notes bekeken.serieus dat ik zulke dingen toen heb gezegd. Maar ook een paar dingen waarvan ik denk. Mwah dat is niet note-waardig.
Misschien zijn al mijn notes wel positief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De helft van mijn notes is positief.
Ik wou dat ik uberhaupt op vakantie kon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?Of is dat alleen in de film.
Zo hey jij gaat echt veel op vakantie. Heerlijk
Nope, die zijn echt zo groot. Maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wow die ranches daar zijn toch altijd enorm?Of is dat alleen in de film.
Zo hey jij gaat echt veel op vakantie. Heerlijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Misschien zijn al mijn notes wel positief.![]()
Nee denk het niet eigenlijk.
Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heb je zand in je vagina ap?
Dit was één van de notes.Ik mocht de FB niet verbaggeren.
Die is wel leuk andersquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote koffer. Pas je wellicht in. Moet je wel minder dan 5 kilo wegen anders moet ik heel veel extra betalen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik uberhaupt op vakantie kon?
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh dan zal ik wel 12 notes hebben als ik straks weer kijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat je eigenlijk geen notes mag posten?
Beleid hè. Net als bans die niet besproken mogen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En hoezo zou het niet mogen? Het is mijn falen als ik mezelf daarmee belachelijk wil maken mag dat. Ik betaal er ook nog voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |