Ja ook!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, van mijn bazin. Maar daar is nog geen goede kans voor geweest, buiten dat filmpje that is.
And again: dat doet ie al maandenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ook!
Maar gister zat je ons ook vanuit de bus lekekr te maken!
Dan maar kijken hoe aardig de modjes hier zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans acht ik heel klein![]()
[..]
Filmpje?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ook!
Maar gister zat je ons ook vanuit de bus lekekr te maken!
Ja die chick staat nog steeds bij de bushalte iedere dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je ook maar eens met de bus gaan, of een rondje door de stad lopen, dan snap je wat ik bedoel
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan maar kijken hoe aardig de modjes hier zijn
Die huge ass gemuteerde spinnen die ik net uit de zandbak moest jagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.
Dus wie weet een leuk onderwerp?
Hoe was het concert gister?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we verder kunnen gaan zoals we deden. Dan hebben we binnen no time Yvonne op ons dak ben ik bang.
Dus wie weet een leuk onderwerp?
Waar blijft die foto dan? En geef jouw nummer eens danquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja die chick staat nog steeds bij de bushalte iedere dag
Huppel, jij zou mijn nummer nog geven!
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die huge ass gemuteerde spinnen die ik net uit de zandbak moest jagen
Dat hadden we toch al besproken?quote:
Weet ik niet, maar ik had beloofd hem vast uit elkaar te halen. Er zaten er 3 in, van die krengen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?
ik denk jeukende bultjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
nederland brazilie wat word de uitslag?
ik denk 2-1 brazilie
Nee, je zei alleen dat je een filmpje hebt gemaaktquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wilde zeurfees hem anders niet meenemen?
[..]
Dat hadden we toch al besproken?
Reguliere speeltijd of in de verlenging?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
nederland brazilie wat word de uitslag?
ik denk 2-1 brazilie
Ja snel hequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik had beloofd hem vast uit elkaar te halen. Er zaten er 3 in, van die krengen.
En hard rennen dat ze kunnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar blijft die foto dan? En geef jouw nummer eens dan
denk ook wel verlengingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reguliere speeltijd of in de verlenging?
Ik denk dat het pittig wordt maar wel mogelijk is voor NL om te winnenIn de verlenging that is.
[..]
Ja snel he
Nopequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb gister wel een foto gemaakt maar dat was veulste ver weg
En heb je mijn nummer niet even bij DW afgekeken?
Wat is er mis met tunnels?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik niet, en ze was ook een beetje eng![]()
Met van die doorkijkgaten in haar oren ook enzo
Ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Wat heb ik een zware week op mijn werk deze weekmoest vandaag om 3 uur stoppen en daarna zelfs nog verplicht gebak eten
Ik ben blij dat ik niet zo;n zwaar leven heb als jij!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je en vooral dat ik morgen tot 3 uur moet en vrijdag niet langer dan half 4
Ik hield de bezem (ja, ik raak ze echt niet aan hoor) ZO krampachtig vast dat ik nu een blaar hebquote:
Ach ja bijna vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo;n zwaar leven heb als jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |