Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.quote:
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O niet enorm veel te vertellen hoor.
Meisje waar ik al wat langer het telefoonnummer van heb en soms sms/op msn spreek enzo gesmst of ze van de week wat wilt gaan doen.
Roekoe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
foegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
Gaan we dit tot de 3000 volhouden?
[..]
wat
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.quote:
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avondquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijn. Bij het uitgaan zijn ze kwetsbaar en dan kan iedereen zijn slag slaan.
Whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Die Sammy zit ook cheap te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
The Situation never fails. [ afbeelding ]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorstaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Burn it with fire.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.
Vriend de hele wereld daarbuiten is veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorsta.
Wat heb jijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?
Haha, Paulie D is m'n boy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die Sammy zit ook cheap te doen. En m'n girl Jwoww lekker sleezy [ afbeelding ].
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijn. Bij het uitgaan zijn ze kwetsbaar en dan kan iedereen zijn slag slaan.
Lekker!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehenee dit zijn eetbare pitloze, heel chill.
Trouwens, ik vroeg me net iets af, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat modellengebeuren van jou?
Bij mij gaat niks easy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorsta.
Ja, ik vond die actie ook wel smooth.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb jij.
[..]
Haha, Paulie D is m'n boy.Zo smooth hoe hij met haar de mondkus-dans doet
.
quote:
quote:
Wat ik wel heb is dat ik bij het uitgaan beloof aan mensen die ik dan een tijd niet gezien heb van jaaaa we gaan heel snel echt koffie drinken of wat dan ook hoor, echt waar! En dan gewoon niks meer laten horenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin in
Niks. Ik ben gewoon een keer lief tegen je, feels weird huh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb jij.
[..]
Haha, Paulie D is m'n boy.Zo smooth hoe hij met haar de mondkus-dans doet
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al verder dan Japsnars.
Nee, nu ben ik weer terug bij af, en zelf minder ver dan japsnars want die heeft nog een meisje om moves op te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ouch. Wel goed dat je het geprobeerd hebt.
Tsja ze gaat nooit in tilburg uit dus...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Hun"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin in
Ik weet het homeboyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend de hele wereld daarbuiten is veranderd
Chicks die elkaar geven. Was dat moeilijk te bedenken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
He guys, stel een chick zou jullie een poster geven. Wat zou je willen dat er op die poster stond?
Naaktfoto van haar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
He guys, stel een chick zou jullie een poster geven. Wat zou je willen dat er op die poster stond?
Je moet per se iemand een poster geven of wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Doe eens een pic van die chick.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Nee, nu ben ik weer terug bij af, en zelf minder ver dan japsnars want die heeft nog een meisje om moves op te maken![]()
[..]
Tsja ze gaat nooit in tilburg uit dus...
Maarja tijdens het uitgaan maar weer wat proberen te vinden.
Bier en tieten of een wereldkaart.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lekker!
Ja, niet. Ik had mezelf 1.74 gemeten, en op het gemeentehuis hier ben ik dat ook. Maar daar was ik 1.71m.dus ik was 3cm te kort, ze hebben me daarop afgewezen. Verder was mijn figuur uitermate goed en mijn hoofd ook. Alleen ik was te kort voor een catwalk/commercieel bureau. Dus ze hebben me doorgestuurd naar De Boekers, wat alleen commercieel is (en daaruit kan je makkelijker doorstromen) dus ik heb me daar ingeschreven en ze zouden een goed woordje doen sooooooooooo.
was it something i said =$ =$quote:
Homo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bier en tieten of een wereldkaart.
Haha echt he. Of weer een keer een biertje doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ik wel heb is dat ik bij het uitgaan beloof aan mensen die ik dan een tijd niet gezien heb van jaaaa we gaan heel snel echt koffie drinken of wat dan ook hoor, echt waar! En dan gewoon niks meer laten horen
HAHA KIJK NUquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond die actie ook wel smooth.
Een vriend van me wilde graag een grote poster maar vond ze te duur en nu is hij binnenkort jarig dus het leek me wel een leuk cadeau!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet per se iemand een poster geven of wat?
Heeft ie alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks die elkaar geven. Was dat moeilijk te bedenken?
Spreektaal.quote:
Ja true, maar goed, wel te begrijpen, alles voor de catwalk wordt voor 174 gemaakt. Dus dan kon ik 3 cm zwemmen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhwwat kut, raar ook dat je daar ineens kleiner was. Dat je figuur goed is bestaat geen twijfel over nee
wel leuk dat ze een goed woordje voor je gingen doen! Heb je al wat gehoord van dat de Boekers dan?
heey wat leuk je weer eens te zien. we zien elkaar echt nooit meer, we moeten nodig keertje bijpraten. oke laat maar weten, bel anders maar ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha echt he. Of weer een keer een biertje doenNOOIT DUS.
Erg oncomfortabel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon een keer lief tegen je, feels weird huh.
"Je mag vreemdgaan."quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat is bij jongens, daar spreek ik niks mee afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha echt he. Of weer een keer een biertje doenNOOIT DUS.
Hm, oké. Hij heeft zelf ook niet gezegd wát voor poster hij wil?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde graag een grote poster maar vond ze te duur en nu is hij binnenkort jarig dus het leek me wel een leuk cadeau!
[..]
Maar, wil je nou wat drinken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Erg oncomfortabel.
[..]
"Je mag vreemdgaan."
Oeh schattig klein chickie van me =$quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja true, maar goed, wel te begrijpen, alles voor de catwalk wordt voor 174 gemaakt. Dus dan kon ik 3 cm zwemmen.Nee, ik heb vandaag pas gemaild naar ze.
Fame heeft veel posters, en vette. Weetniet of die ook in groningen zitquote:
HAHA PRECIESquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heey wat leuk je weer eens te zien. we zien elkaar echt nooit meer, we moeten nodig keertje bijpraten. oke laat maar weten, bel anders maar ofzo.
NOT
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heey wat leuk je weer eens te zien. we zien elkaar echt nooit meer, we moeten nodig keertje bijpraten. oke laat maar weten, bel anders maar ofzo.
NOT
Robert Pattinson.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hm, oké. Hij heeft zelf ook niet gezegd wát voor poster hij wil?En tsja, jij weet wat hij leuk vindt. Je kan wel voor een standaard poster gaan, maar als je nu iets vindt wat hij (stiekem) leuk vindt.
Sinds wanneer zijn tieten voor homo's?quote:
feels good manquote:
Ja voor beide had ik het over.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat is bij jongens, daar spreek ik niks mee af.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn tieten voor homo's?
quote:
GENTE QUE SABENquote:
Nein, ik weet alleen dat hij gruwt van die New York gele taxi's posters, dus een beetje origineel moet het wel zijn.. En ja hij vindt zoveel leuk, maar posters van naakte vrouwen enzo vind ik nogal dom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hm, oké. Hij heeft zelf ook niet gezegd wát voor poster hij wil?En tsja, jij weet wat hij leuk vindt. Je kan wel voor een standaard poster gaan, maar als je nu iets vindt wat hij (stiekem) leuk vindt.
Zo zat ik ook.quote:
feels awesome broquote:
Kom eens met wat serieuze antwoordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Erg oncomfortabel.
[..]
"Je mag vreemdgaan."
Tsja, mja, tsja, als je niet weet wat hij leuk vindt, wordt het gewoon standaard of je hebt de kans de plank mis te slaan met je keuze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nein, ik weet alleen dat hij gruwt van die New York gele taxi's posters, dus een beetje origineel moet het wel zijn.. En ja hij vindt zoveel leuk, maar posters van naakte vrouwen enzo vind ik nogal dom.
Vorige keer wilde je niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we ons ook opgeven? Of voor The Real World
.
Wereldkaart is toch dik gedrukt, klaphark.quote:
"Trek eens aan mijn vinger"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom eens met wat serieuze antwoorden
Die chick ook haten, meteen die anderen wegsturenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef Skylark. het volgende:
Situation altijd hahahahahah zo zelfvertrouwen
Jij wordt dan die bitch die iedereen stiekem geweldig vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we ons ook opgeven? Of voor The Real World
.
Mja, lijkt me niet zo'n groot verschil uitmaken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wordt dan die bitch die iedereen stiekem geweldig vindt.
Ik zou haar serieus kankerhard uitgescholden hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die chick ook haten, meteen die anderen wegsturen.
En al zei je ja, zou ze je alsnog droppen. Daar haalt wd haar bevrediging uit.quote:
Je moet het natuurlijk wel in context lezen, vouwfiets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wereldkaart is toch dik gedrukt, klaphark.
Haha, je bent dik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wereldkaart is toch dik gedrukt, klaphark.
JOH JE MEENT HET, LAAT MAAR. JE SNAPT NIET. DEZE MAN.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel in context lezen, vouwfiets.
Ik had dat bier en tieten er niet voor niets bij gezet.![]()
Anders kon ik ook lezen:
[..]
Haha, je bent dik.![]()
Maar dat is ook niet waar volgens mij.
Dus kerstman smiley hier voor jou:
Laten we op Nederland stemmen dan...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
Justin Bieber laat mensen stemmen op welke landen hij moet aandoen in zn tour
En Noord-Korea staat nu op 1
PM nou een pic danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja, lijkt me niet zo'n groot verschil uitmaken?
Bij dat ben je dan weer bezig zo van: woensdag? nee .. donderdag? nee? vrijdag?![]()
Met de telefoon zou dat dan weer wel beter gaan.
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent niet m'n type helaas helaas.
Je bent ook niet anorexia genoeg voor de catwalk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja true, maar goed, wel te begrijpen, alles voor de catwalk wordt voor 174 gemaakt. Dus dan kon ik 3 cm zwemmen.Nee, ik heb vandaag pas gemaild naar ze.
Ik ben echt ontzettend aardig, hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wordt dan die bitch die iedereen stiekem geweldig vindt.
Wat wil je zeggen dang.quote:
Ferrariquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom eens met wat serieuze antwoorden
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUKquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ferrari
Lambo
Porsche
Chick in bikini
Poster van verschillende soorten bier/whiskey
Slayer
Wereldkaart
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
Justin Bieber laat mensen stemmen op welke landen hij moet aandoen in zn tour
En Noord-Korea staat nu op 1
HAHAHAHA OF NNIET DANGquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUK
wijze woorden,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH JE MEENT HET, LAAT MAAR. JE SNAPT NIET. DEZE MAN.
AHHHHAH EERLIJK DEZE CHICKquote:
dus je zou niet geven?quote:
thank god zeg. Dan had ik der verwijderd van msnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent ook niet anorexia genoeg voor de catwalk.
Neeheequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Je liegt. Je wilt wel een keer.
Ik zou gewoon trollen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou best aan zoiets mee willen doen maar ik ben veel te spontaan voor die shit, ik zeg dan allemaal dingen die straight uit m'n hoofd komen en dan zit te halve wereld me te-en. Of ik moet bewust smooth operaten als Paulie D maar dat is zo niet mij.
Ik zou niet met die camera om kunnen gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou best aan zoiets mee willen doen maar ik ben veel te spontaan voor die shit, ik zeg dan allemaal dingen die straight uit m'n hoofd komen en dan zit te halve wereld me te-en. Of ik moet bewust smooth operaten als Paulie D maar dat is zo niet mij.
Als het op een poster staat hoef je er tenminste niet naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUK
Ik zit daar om je back-up te zijn, dan. Als ik je digg dan diggt iedereen je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik niet trollen maar wel stoken en dingen doorzeggen van anderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou gewoon trollen.Constant trollen
Ik hou van je bitchyheid (L)quote:
Allemaal walgelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ferrari
Lambo
Porsche
Chick in bikini
Poster van verschillende soorten bier/whiskey
Slayer
Wereldkaart
Die denk je echt wel weg na een tijdje. Ik weet het want onze klas werd uitvoerig gefilmd een heele tijd terug voor iets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou niet met die camera om kunnen gaan
Waar ergens in je rijtje talenten komt dat dan, boven of onder vol van je zelf zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens een talent van me uitgevonden; terrassen. Ik ben daar echt kankergoed in
. Iedereen wil met mij terrassen omdat ik er zo goed in ben.
Dat is trollen jonghiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet trollen maar wel stoken en dingen doorzeggen van anderen.
DING DING DING A CHALLENGER ENTERSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar ergens in je rijtje talenten komt dat dan, boven of onder vol van je zelf zijn
Ik kan niet eens normaal op foto's staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die denk je echt wel weg na een tijdje. Ik weet het want onze klas werd uitvoerig gefilmd een heele tijd terug voor iets.
Dat is bij mij uitgaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens een talent van me uitgevonden; terrassen. Ik ben daar echt kankergoed in
. Iedereen wil met mij terrassen omdat ik er zo goed in ben.
watquote:
Ik denk vóór op de stang staan tijdens het fietsen maar achter m'n algemene kennis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar ergens in je rijtje talenten komt dat dan, boven of onder vol van je zelf zijn
Niks.quote:
x2quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen met zelfvertrouwenGeef mij maar onzekerheid
![]()
![]()
OH SNAPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen met kleine fietsen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk vóór op de stang staan tijdens het fietsen maar achter m'n algemene kennis.
Maseratiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal walgelijkmaar bedankt voor je bijdrage
![]()
Wel een smooth reactie. Okay, talent geaccepteerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk vóór op de stang staan tijdens het fietsen maar achter m'n algemene kennis.
O ja want jij hebt mij gezien en beoordeelt. Mijn figuur was precies goed zeiden ze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent ook niet anorexia genoeg voor de catwalk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maserati
Viper
Vrachtwagens
Poesjes (ja, dát soort poesjes)
Wolven
MG
Olifant
Zit hier dan iets bij?
Alleen kneuzen die geen pussy kunnen krijgen nemen posters van pussy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maserati
Viper
Vrachtwagens
Wolven
MG
Olifant
Zit hier dan iets bij?
Was zeg maar .. een compliment jeweet... catwalk modellen zijn meestal vel over bot en lelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja want jij hebt mij gezien en beoordeelt. Mijn figuur was precies goed zeiden ze.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maserati
Viper
Vrachtwagens
Wolven
MG
Olifant
Zit hier dan iets bij?
Schilder gewoon iets voor hem. Persoonlijker en leuker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal walgelijkmaar bedankt voor je bijdrage
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alleen kneuzen die geen pussy kunnen krijgen nemen posters van pussy.
Ja, maar mijn figuur was precies goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was zeg maar .. een compliment jeweet... catwalk modellen zijn meestal vel over bot en lelijk
Waar was je vanochtend dan toen ik comeback nodig had?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt KILLING in comebacks vandaag.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
Hahah hoor deze:
Hey, al wakker? Pfft k kon bijna niet slapen vannacht, veel te verbrand;( waar heb jij leren insmeren joh xD kus
Smsje wat ik net krijg =$ =$ Even nadenken over reply.
Het was toch ook een compliment draakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja want jij hebt mij gezien en beoordeelt. Mijn figuur was precies goed zeiden ze.
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar was je vanochtend dan toen ik comeback nodig had?
[..]
Ik ben ook nog eens goed in SMS-enquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
F1 wagenquote:
ik ben 3egraads autistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten dan
Jonge hij wil even laten weten dat hij een chick heeft aangeraakt. Laat hem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten dan
Gast..................................................quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
F1 wagen
Veerpont
Sjoelbak
Omega drie vetzuren
Die boze tovenaar van Lord of the rings
Friet
En nu?
Jij bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was toch ook een compliment draak. Anorexia is
Ik geef toe ik moest glimlachen om deze post.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij wil even laten weten dat hij een chick heeft aangeraakt. Laat hem.
Jahaaa,maar haar figuur is precies goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was toch ook een compliment draak. Anorexia is
Waarom doe je niks met mijn bijdragequote:
Hee, ja haha, heerlijk geslapen! Misschien heb ik een insmeercursus nodig, want ik had nergens last van :$. Xquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ej swa, was je probleem?quote:
Ja maar anorexia isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jahaaa,maar haar figuur is precies goed.
Ga weg of ik geef je een ban.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ej swa, was je probleem?
[ afbeelding ]
Duidelijk geen SKILL. Geen aanleiding tot een vervolg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, ja haha, heerlijk geslapen! Misschien heb ik een insmeercursus nodig, want ik had nergens last van :$. X
Hoewel ik eigenlijk nooit smileys in sms-jes gebruik mag het voor deze ene keer.
In de SC geld de regel dat je niet zo heel serieus moet zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
F1 wagen
Veerpont
Sjoelbak
Omega drie vetzuren
Friet
En nu?
Gast je moet dan iets zeggen over rietjes jeweetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ej swa, was je probleem?
[ afbeelding ]
Echt, hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Duidelijk geen SKILL. Geen aanleiding tot een vervolg.
Zegt ie goede sms'er
Insmeercursus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, ja haha, heerlijk geslapen! Misschien heb ik een insmeercursus nodig, want ik had nergens last van :$. X
Hoewel ik eigenlijk nooit smileys in sms-jes gebruik mag het voor deze ene keer.
YOU ARE DOING IT FUCKING WRONGquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik niet bang voor.quote:
DEZE LAAFquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Duidelijk geen SKILL. Geen aanleiding tot een vervolg.
Zegt ie goede sms'er
Eerder iets met, ja kan ik nog oefenen op jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeercursus.Deze boi.
Maar ik waardeer je poging. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Helaas. Stop vooral met proberen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
F1 wagen
Veerpont
Sjoelbak
Omega drie vetzuren
Friet
En nu?
BWAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
DEZE LAAF![]()
![]()
Elk imbeciel 14-jarig meisje snapt dat die 2e zin zo'n teaser is die ze alleen hoeft in te koppen, hoewel hij niet zo obvious is dat ze het expres niet doet. Je laat haar geloven dat ze het zelf verzint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ow, het leek me anders wel leuk een foto van een sjoelbak aan de muur.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
In de SC geld de regel dat je niet zo heel serieus moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Stop vooral met proberen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow, het leek me anders wel leuk een foto van een sjoelbak aan de muur.Sorry man, dit is de 1e post van je die ik lees. Heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eerder iets met, ja kan ik nog oefenen op jou?Nee nee nee neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen doet zijn best.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Stop vooral met proberen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom doe je niks met mijn bijdrage
Nee maar je moet iets duidelijker zijn. Een plaatje, text of wat
I never workout
Nee jonge HARD GAY. Die teaser kan veel beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
DEZE LAAF![]()
![]()
Elk imbeciel 14-jarig meisje snapt dat die 2e zin zo'n teaser is die ze alleen hoeft in te koppen, hoewel hij niet zo obvious is dat ze het expres niet doet. Je laat haar geloven dat ze het zelf verzint!
Mijne dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Stop vooral met proberen!
Ik zou maar snel teruglezen, want je bent een hoop wereldwonderen misgelopen nu.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man, dit is de 1e post van je die ik lees. Heb ik iets gemist?
Hit it.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee jonge HARD GAY. Die teaser kan veel beter.
Je broertje vindt dat je moet stoppen met HARD GAY, hij vindt het vervelend. Zie mijn hyves maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee jonge HARD GAY. Die teaser kan veel beter.
Iets met herkansing ofzo, en dat ik gratis aftersun drbij doequote:
En wat heeft uni ermee te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Maisnon het volgende:
ik snap van sommige mensen echt niet dat ze op de Uni zitten en nog steeds zo erg met 14jarige kindjes bezig zijn
Omdat die gewoon lekker zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Maisnon het volgende:
ik snap van sommige mensen echt niet dat ze op de Uni zitten en nog steeds zo erg met 14jarige kindjes bezig zijn
amen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Die ga ik nu luisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
I would be you, you would be me, we would be one, we would be just fine. The ice caps wouldn't be melting and neither would I. I would just drive my big old car and everything would be allright.
That's my dreamwooooorld.
Even voor de duidelijkheid. Niet dat ik dagelijks 14-jarigen hossel ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Niet dat ik dagelijks 14-jarigen hossel ofzo.Jij hosselt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je durft niet te zeggen dat je sms nog slechter was dan die van Skyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iets met herkansing ofzo, en dat ik gratis aftersun drbij doeweet niet meer precies, verwijder altijd m'n verstuurde berichten
Zie spoilerquote:
Oké, Oké. Vandaag weer een tijdje gepraat en ik voelde nu echt die druk, het is dat er iemand anders bij stond maar anders had ik het nu al gevraagd. Maar ze blijkt morgenavond naar hetzelfde feestje te komen als ik dus dan is het erop of eronder. Dan ga ik er gewoon voor.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Maisnon het volgende:
quote:
eem zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je broertje vindt dat je moet stoppen met HARD GAY, hij vindt het vervelend. Zie mijn hyves maar.
Volgens mij studeer jij aan een TU, of niet?quote:
Boeien ik hossel dr toch wel. SHE WANTS MEquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat je sms nog slechter was dan die van Sky.
Boeie als iemand erbij staat. Ik vind het nog steeds niks dat vragen of ze wat wil doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, Oké. Vandaag weer een tijdje gepraat en ik voelde nu echt die druk, het is dat er iemand anders bij stond maar anders had ik het nu al gevraagd. Maar ze blijkt morgenavond naar hetzelfde feestje te komen als ik dus dan is het erop of eronder. Dan ga ik er gewoon voor.
Mijn uiterlijk verraadt meer dan ik liefheb.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij studeer jij aan een TU, of niet?
Ik snap sowieso niet hoe je vrouwen hosselt.quote:
Oke, broertje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeien ik hossel dr toch wel. SHE WANTS ME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeie als iemand erbij staat. Ik vind het nog steeds niks dat vragen of ze wat wil doen.
Ik welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeie als iemand erbij staat. Ik vind het nog steeds niks dat vragen of ze wat wil doen.
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeercursus.Deze boi.
Maar ik waardeer je poging. =$
Der was een heel mooi topic over dat landelijk bekendheid genoot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je vrouwen hosselt.
Hoe leer je die shizzle man![]()
Lijkt me idd beter, niet geheel direct maar wel zo dat ze er iets uit kan opmaken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?
Je wil niet dat wij je helpen hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?
Praktijkwerk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je vrouwen hosselt.
Hoe leer je die shizzle man![]()
Dat ging toch over hoe je breezers op msn moest regelen, ja?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Der was een heel mooi topic over dat landelijk bekendheid genoot.
Ja precies, subtiel doch duidelijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt me idd beter, niet geheel direct maar wel zo dat ze er iets uit kan opmaken.
Nike,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, Oké. Vandaag weer een tijdje gepraat en ik voelde nu echt die druk, het is dat er iemand anders bij stond maar anders had ik het nu al gevraagd. Maar ze blijkt morgenavond naar hetzelfde feestje te komen als ik dus dan is het erop of eronder. Dan ga ik er gewoon voor.
Geef toe, hij was wel goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Skylark die mij probeert te imiterenvoel je je aangevallen ofzo
Wat post je mn msn naam.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Serieus, als je als msn naam 'Aardappel' hebt, dan heb je issues.
Niks mis met Aardbei, toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebben
Moet ik toch zeker zelf wel wetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Maisnonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebben
Goeiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest alweer lachen om mijn eigen grapquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen?quote:
Kenker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit wel hilarisch vinden
Wat post je pics van mn zusje met pittig kapsel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit wel hilarisch vinden
Ik vind hem nog steeds niet grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moest alweer lachen om mijn eigen grap![]()
en je herinnert je hem zelfs.
Jouw zusje is echt hard gayquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat post je pics van mn zusje met pittig kapsel?
Oogkanker.quote:
quote:
Turbo Turboquote:
wat ga je fa2 maken dan, vriendjequote:
Wie nietquote:
quote:
quote:
Leuk gesprek was dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Laatst keek ik weer in m'n ontvangen bestanden map en daar zaten allemaal de chicks van Otis in vóór z'n ex en ik hem die showen en hij weer nostalgie.
Zolang kennen wij elkaar al.
Ik weetquote:
Schnappi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil muziek luisteren, maar weet niet wat.
Noem hier een nummer wat ik moet luisteren en ik zal hem .. jaja.. geloof het of niet.!!! HE-LE-MAAL afluisteren.
Ik weet dat ik hier het risico loop op Jantje Smit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Noem hier een nummer wat ik moet luisteren en ik zal hem .. jaja.. geloof het of niet.!!! HE-LE-MAAL afluisteren.
JUSTIN BIEBER- BABYquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ken ik niet.quote:
Faggot...quote:
Ik ga hem op youtube opzoeken. ZO terug.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
goeie toevoeging haha die was echt nodig om de grap te maken zeker een post waardquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
jeg ik moet met mn zusje en haar vriendin een film kijken die ik vannacht gekeken heb.
WTFquote:
Die zieke film?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
jeg ik moet met mn zusje en haar vriendin een film kijken die ik vannacht gekeken heb.
Heyquote:
Eerst justin biebel afluisteren. Dan deze. Beloofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |