Mijn comeback van daarstraks was beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Maar goed, prima, wat jij wilt. JOEY.
En dat vertel jij mij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Reetveter die op ronaldo lijkt?
Dan heb ik een verkeerd beeld van rv ofzo..
Die van MiVeR?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn comeback van daarstraks was beter.
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha in Spanje dachten alle Nederlandse chicks dat ik en Seagal Spaans waren. KOM ER MAAR IN WD/ALLY.
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.
Praatjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.
Jij bleek toch ook een dwerg te zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een dwerg. Seagal is wel lekker.
Noh ty for the backupquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem irl gezien en ik vond hem er niet op lijken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Praatjes![]()
Ik zou je regelen als ik wilde.
Nee, jouw fobo zegt veelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
Ronaldo spuigt naar de camera
En dan fobo.
OH SHIT. HET IS AAAAAAAAAANquote:
(K)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha in Spanje dachten alle Nederlandse chicks dat ik en Seagal Spaans waren. KOM ER MAAR IN WD/ALLY.
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.quote:
Ow en de meeste zijn wel zeer goed te verteren. Een paar echter niet. Wat is nu je punt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
En dan fobo.
deez ondertoon is kk hatelijk eerlijk chuck k zou niet pikke als k jou wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij bent een indo en Seagal lijkt eerder op een turk. Maar sowieso hosselen jullie vast en zeker iedereen [ afbeelding ].
Jij bent niet lelijk hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.
GA IS BIER HALEN!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
En dan fobo.
Jonge wij hebben die MEDITERRAANSE STYLO.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij bent een indo en Seagal lijkt eerder op een turk. Maar sowieso hosselen jullie vast en zeker iedereen [ afbeelding ].
Vind jij Snooks niet kankerdesperate?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
Godverdomme ik ben geil nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
Lijkt totaal niet, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Wacht maar tot latere episodes vriendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind jij Snooks niet kankerdesperate?plaatsvervangende schaamte
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
![]()
Ow, omdat ik lelijk ben mag ik geen oordeel hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben lelijk maar zeg niet dat die dames lelijk zijn.
Neem nou eens een statement in en blijf daarbij, dit is verwarrend.quote:
Wat ga je stoken, ik ben for real.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
deez ondertoon is kk hatelijk eerlijk chuck k zou niet pikke als k jou was
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als het niet lijkt wil ik het ;~! Mijn 2e keus is Hulk Hogan.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik val niet op je maar je bent niet lelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neem nou eens een statement in en blijf daarbij, dit is verwarrend.
Weet ik (L) Daarom ging ik er ook niet op in.quote:
Daar heb ik inderdaad ooit een goede discussie met Fascination over gehad, die ik glansrijk heb gewonnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow, omdat ik lelijk ben mag ik geen oordeel hebben?
Ja, snap ik.quote:
Link, anders overtuig je me niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ooit een goede discussie met Fascination over gehad, die ik glansrijk heb gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |