Moet ik toch zeker zelf wel wetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Serieus, als je als msn naam 'Aardappel' hebt, dan heb je issues.
Maisnonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebben
Goeiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebben
Ik moest alweer lachen om mijn eigen grapquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen?quote:
Kenker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit wel hilarisch vinden
Wat post je pics van mn zusje met pittig kapsel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit wel hilarisch vinden
Ik vind hem nog steeds niet grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moest alweer lachen om mijn eigen grap![]()
en je herinnert je hem zelfs.
Jouw zusje is echt hard gayquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat post je pics van mn zusje met pittig kapsel?
Oogkanker.quote:
quote:
Turbo Turboquote:
wat ga je fa2 maken dan, vriendjequote:
Wie nietquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |