Wat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeie als iemand erbij staat. Ik vind het nog steeds niks dat vragen of ze wat wil doen.
Ik welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boeie als iemand erbij staat. Ik vind het nog steeds niks dat vragen of ze wat wil doen.
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Insmeercursus.Deze boi.
Maar ik waardeer je poging. =$
Der was een heel mooi topic over dat landelijk bekendheid genoot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je vrouwen hosselt.
Hoe leer je die shizzle man![]()
Lijkt me idd beter, niet geheel direct maar wel zo dat ze er iets uit kan opmaken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?
Je wil niet dat wij je helpen hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Oh volgende keer zal ik je van top tot teen insmeren met m'n lul'?
Praktijkwerk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je vrouwen hosselt.
Hoe leer je die shizzle man![]()
Dat ging toch over hoe je breezers op msn moest regelen, ja?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Der was een heel mooi topic over dat landelijk bekendheid genoot.
Ja precies, subtiel doch duidelijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt me idd beter, niet geheel direct maar wel zo dat ze er iets uit kan opmaken.
Nike,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, Oké. Vandaag weer een tijdje gepraat en ik voelde nu echt die druk, het is dat er iemand anders bij stond maar anders had ik het nu al gevraagd. Maar ze blijkt morgenavond naar hetzelfde feestje te komen als ik dus dan is het erop of eronder. Dan ga ik er gewoon voor.
Geef toe, hij was wel goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Skylark die mij probeert te imiterenvoel je je aangevallen ofzo
Wat post je mn msn naam.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Serieus, als je als msn naam 'Aardappel' hebt, dan heb je issues.
Niks mis met Aardbei, toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
Serieus, als je als msn naam 'Aardappel' hebt, dan heb je issues.
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook zo'n goeie. Toen vroeg iemand aan een meisje op de fiets of ze als ze dan een scheet laat, ook net doet of dat een turbo is. En dat we gelachen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |