Je bent ook niet anorexia genoeg voor de catwalk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja true, maar goed, wel te begrijpen, alles voor de catwalk wordt voor 174 gemaakt. Dus dan kon ik 3 cm zwemmen.Nee, ik heb vandaag pas gemaild naar ze.
Ik ben echt ontzettend aardig, hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wordt dan die bitch die iedereen stiekem geweldig vindt.
Wat wil je zeggen dang.quote:
Ferrariquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom eens met wat serieuze antwoorden
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUKquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ferrari
Lambo
Porsche
Chick in bikini
Poster van verschillende soorten bier/whiskey
Slayer
Wereldkaart
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
Justin Bieber laat mensen stemmen op welke landen hij moet aandoen in zn tour
En Noord-Korea staat nu op 1
HAHAHAHA OF NNIET DANGquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUK
wijze woorden,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOH JE MEENT HET, LAAT MAAR. JE SNAPT NIET. DEZE MAN.
AHHHHAH EERLIJK DEZE CHICKquote:
dus je zou niet geven?quote:
thank god zeg. Dan had ik der verwijderd van msnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent ook niet anorexia genoeg voor de catwalk.
Neeheequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Je liegt. Je wilt wel een keer.
Ik zou gewoon trollen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou best aan zoiets mee willen doen maar ik ben veel te spontaan voor die shit, ik zeg dan allemaal dingen die straight uit m'n hoofd komen en dan zit te halve wereld me te-en. Of ik moet bewust smooth operaten als Paulie D maar dat is zo niet mij.
Ik zou niet met die camera om kunnen gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou best aan zoiets mee willen doen maar ik ben veel te spontaan voor die shit, ik zeg dan allemaal dingen die straight uit m'n hoofd komen en dan zit te halve wereld me te-en. Of ik moet bewust smooth operaten als Paulie D maar dat is zo niet mij.
Als het op een poster staat hoef je er tenminste niet naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHAH SLAYER HHAHHHAH IK GA KANKERHARD STUK
Ik zit daar om je back-up te zijn, dan. Als ik je digg dan diggt iedereen je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik niet trollen maar wel stoken en dingen doorzeggen van anderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou gewoon trollen.Constant trollen
Ik hou van je bitchyheid (L)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |