Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.quote:
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O niet enorm veel te vertellen hoor.
Meisje waar ik al wat langer het telefoonnummer van heb en soms sms/op msn spreek enzo gesmst of ze van de week wat wilt gaan doen.
Roekoe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
foegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
Gaan we dit tot de 3000 volhouden?
[..]
wat
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.quote:
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avondquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijn. Bij het uitgaan zijn ze kwetsbaar en dan kan iedereen zijn slag slaan.
Whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Die Sammy zit ook cheap te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
The Situation never fails. [ afbeelding ]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorstaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Burn it with fire.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.
Vriend de hele wereld daarbuiten is veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorsta.
Wat heb jijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?
Haha, Paulie D is m'n boy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die Sammy zit ook cheap te doen. En m'n girl Jwoww lekker sleezy [ afbeelding ].
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijn. Bij het uitgaan zijn ze kwetsbaar en dan kan iedereen zijn slag slaan.
Lekker!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehenee dit zijn eetbare pitloze, heel chill.
Trouwens, ik vroeg me net iets af, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat modellengebeuren van jou?
Bij mij gaat niks easy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorsta.
Ja, ik vond die actie ook wel smooth.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb jij.
[..]
Haha, Paulie D is m'n boy.Zo smooth hoe hij met haar de mondkus-dans doet
.
quote:
quote:
Wat ik wel heb is dat ik bij het uitgaan beloof aan mensen die ik dan een tijd niet gezien heb van jaaaa we gaan heel snel echt koffie drinken of wat dan ook hoor, echt waar! En dan gewoon niks meer laten horenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin in
Niks. Ik ben gewoon een keer lief tegen je, feels weird huh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb jij.
[..]
Haha, Paulie D is m'n boy.Zo smooth hoe hij met haar de mondkus-dans doet
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al verder dan Japsnars.
Nee, nu ben ik weer terug bij af, en zelf minder ver dan japsnars want die heeft nog een meisje om moves op te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ouch. Wel goed dat je het geprobeerd hebt.
Tsja ze gaat nooit in tilburg uit dus...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Hun"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja wat doen is ook zo vaag. Je moet daarna ook gelijk met een voorstel komen want anders moeten hun wat bedenken en daar hebben ze geen zin in
Ik weet het homeboyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend de hele wereld daarbuiten is veranderd
Chicks die elkaar geven. Was dat moeilijk te bedenken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
He guys, stel een chick zou jullie een poster geven. Wat zou je willen dat er op die poster stond?
Naaktfoto van haar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
He guys, stel een chick zou jullie een poster geven. Wat zou je willen dat er op die poster stond?
Je moet per se iemand een poster geven of wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Doe eens een pic van die chick.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Nee, nu ben ik weer terug bij af, en zelf minder ver dan japsnars want die heeft nog een meisje om moves op te maken![]()
[..]
Tsja ze gaat nooit in tilburg uit dus...
Maarja tijdens het uitgaan maar weer wat proberen te vinden.
Bier en tieten of een wereldkaart.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lekker!
Ja, niet. Ik had mezelf 1.74 gemeten, en op het gemeentehuis hier ben ik dat ook. Maar daar was ik 1.71m.dus ik was 3cm te kort, ze hebben me daarop afgewezen. Verder was mijn figuur uitermate goed en mijn hoofd ook. Alleen ik was te kort voor een catwalk/commercieel bureau. Dus ze hebben me doorgestuurd naar De Boekers, wat alleen commercieel is (en daaruit kan je makkelijker doorstromen) dus ik heb me daar ingeschreven en ze zouden een goed woordje doen sooooooooooo.
was it something i said =$ =$quote:
Homo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bier en tieten of een wereldkaart.
Haha echt he. Of weer een keer een biertje doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ik wel heb is dat ik bij het uitgaan beloof aan mensen die ik dan een tijd niet gezien heb van jaaaa we gaan heel snel echt koffie drinken of wat dan ook hoor, echt waar! En dan gewoon niks meer laten horen
HAHA KIJK NUquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond die actie ook wel smooth.
Een vriend van me wilde graag een grote poster maar vond ze te duur en nu is hij binnenkort jarig dus het leek me wel een leuk cadeau!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet per se iemand een poster geven of wat?
Heeft ie alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks die elkaar geven. Was dat moeilijk te bedenken?
Spreektaal.quote:
Ja true, maar goed, wel te begrijpen, alles voor de catwalk wordt voor 174 gemaakt. Dus dan kon ik 3 cm zwemmen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhwwat kut, raar ook dat je daar ineens kleiner was. Dat je figuur goed is bestaat geen twijfel over nee
wel leuk dat ze een goed woordje voor je gingen doen! Heb je al wat gehoord van dat de Boekers dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |